To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-18
Warszawa: Dostawa mebli III do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ
Numer ogłoszenia: 168773 - 2015; data zamieszczenia: 18.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 146633 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Szpital dla Dzieci Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kopernika 43, 00-328 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 83 05 400, faks 22 83 05 399.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli III do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy mebli III do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ. Zamówienie zostało podzielone na 7 części: część 1 - meble i wózki; część 2 - fotele obrotowe; część 3 - kanapa i fotel; część 4 - zestaw wypoczynkowy; część 5 - krzesła i taborety; część 6 - kozetki, taborety i przewijaki; część 7 - szafy ubraniowe. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia stanowią odpowiednio załączniki nr 2.1 - 2.7 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia, Formularz asortymentowo-cenowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00 - Krzesła 39.12.12.00 - Stoły 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.32.00 - Taborety 39.14.13.00 - Szafy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: meble i wózki;
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TRIBO SPÓŁKA SP. z o.o. z, Aleja pokoju 5, 86-060 Nowa Wieś Wielka, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31952,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38079,21
Oferta z najniższą ceną: 38079,21 / Oferta z najwyższą ceną: 57022,80
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: fotele obrotowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAXON MEBLE BIUROWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MAXON MEBLE BIUROWE SP. Z O.O.
- MAXON MEBLE BIUROWE Sp. z o.o. Domaniewskiej 41, Domaniewska 41, 02-672 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9188,10
Oferta z najniższą ceną: 9188,10 / Oferta z najwyższą ceną: 9188,10
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: kanapa i fotel
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAXON MEBLE BIUROWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MAXON MEBLE BIUROWE SP. Z O.O.
- MAXON MEBLE BIUROWE Sp. z o.o., Domaniewska 41, 02-672 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5528,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4809,30
Oferta z najniższą ceną: 4809,30 / Oferta z najwyższą ceną: 4809,30
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: zestaw wypoczynkowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAXON MEBLE BIUROWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MAXON MEBLE BIUROWE SP. Z O.O.
- MAXON MEBLE BIUROWE Sp. z o.o., Domaniewska 41, 02-672 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4047,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4674,00
Oferta z najniższą ceną: 4674,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4674,00
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: krzesła i taborety
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JARD Sp. z o.o., Al. Na Skarpie 21/11, 00-488 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5596,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6287,76
Oferta z najniższą ceną: 6287,76 / Oferta z najwyższą ceną: 6287,76
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: szafy ubraniowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NIKODEMUS Sebastian Czuryński, ul. Grudzińskiego 18A lok 18, 62-020 Swarzędz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44308,94 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41797,86
Oferta z najniższą ceną: 41797,86 / Oferta z najwyższą ceną: 48954,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa oraz montaż nowych mebli biurowych oraz dostawa foteli biurowych na potrzeby PZPW Rzeszów, zamówienie z podziałem na 2 części
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
- "Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia do Urzędu Gminy w Studzienicach"
- Dostawa krzeseł biurowych
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych oraz krzeseł
- Dostawa wyposażenia meblowego do siedziby Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości Zarząd w Szczecinie
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.