eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa mleka i przetworów mlecznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-17

Warszawa: Dostawa mleka i przetworów mlecznych
Numer ogłoszenia: 168802 - 2007; data zamieszczenia: 17.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze przy Domu Lekarza Seniora im. dr Kazimierza Fritza, ul. Wołoska 139, 02-507 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8451231, fax 022 8451935.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.domlekarza.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa - zakład opiekuńczo-leczniczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mleka i przetworów mlecznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy mleka i przetworów mlecznych. Szczegółowy asortyment zawarty w formularzu cenowym dołączonym do siwz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Oryginalny kod CPV: 15.51.00.00 - Mleko i śmietana Kod CPV wg słownika 2008: 15.51.00.00 - Mleko i śmietana Oryginalny kod CPV: 15.53.00.00 - Masło Kod CPV wg słownika 2008: 15.53.00.00 - Masło Oryginalny kod CPV: 15.51.17.00 - Mleko w proszku Kod CPV wg słownika 2008: 15.51.17.00 - Mleko w proszku Oryginalny kod CPV: 15.54.00.00 - Produkty serowarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.54.00.00 - Produkty serowarskie Oryginalny kod CPV: 15.55.10.00 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne Kod CPV wg słownika 2008: 15.55.10.00 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu - na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz Oferty (załącznik nr 1 do siwz); 2) wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 2 do siwz); 3) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 3 do siwz); 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający wymaga przedstawienia następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. W celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający wymaga przedstawienia następujących dokumentów: 1) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie (załącznik nr 4 do siwz); 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający wymaga przedstawienia następujących dokumentów: 1) decyzji wydanej przez właściwy organ stwierdzający dopuszczenie zakładu do prowadzenia produkcji i handlu (zgodnie z ustawą z dn. 29.01.2004 r. o wymaganiach weterynaryjnych dla produktów pochodzenia zwierzęcego - Dz. U. Nr 33, poz. 288); 2) decyzji (opinii) w sprawie dopuszczenia środków transportu użytkowanych przez Wykonawcę do przewozu artykułów spożywczych będących przedmiotem zamówienia (na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dn. 19.12.2002 r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności - Dz. U. 2003, Nr 21, poz. 179 oraz ustawy z dn. 29.01.2004 r. o wymaganiach weterynaryjnych dla produktów pochodzenia zwierzęcego - Dz. U. Nr 33, poz. 288).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.domlekarza.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Lekarza Seniora ul. Wołoska 139 02-507 Warszawa pok. nr 18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Domu Lekarza Seniora ul. Wołoska 139 02-507 Warszawa Sekretariat jest czynny w dni robocze w godz. 8.00-14.00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.