Ogłoszenie z dnia 2017-01-31
Ogłoszenie nr 16882 - 2017 z dnia 2017-01-31 r.
Gdańsk: Licencja oraz nadzór autorski nad oprogramowaniem Winsarcz na rok 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy, krajowy numer identyfikacyjny
19281776900000, ul.
ul. Partyzantów
74,
80254
Gdańsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
58 3201032, 3200220, 3023282, faks
583 458 235, e-mail
nz@gznk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gznk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Licencja oraz nadzór autorski nad oprogramowaniem Winsarcz na rok 2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie licencji na korzystanie z oprogramowania WINSARCZ oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem w zakresie obsługi lokali administrowanych przez zamawiającego. 2. Nadzór autorski obejmuje: a)podjęcie działań mających na celu usunięcie zgłoszonego telefonicznie problemu najpóźniej w dniu zgłoszenia, b)analizę zgłoszonych usterek pod względem wpływu na pozostałe oprogramowanie działające u Zamawiającego, c) usuwanie zgłaszanych usterek w funkcjonowaniu oprogramowania w terminie maksymalnie 2 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego, d)usuwanie błędów w danych spowodowanych usterkami systemu w terminie maksymalnie 2 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego, e)sporządzenia protokołu, w którym określane są okoliczności występowania usterki oraz jej wpływ na dane zawarte w systemie, f)w przypadku konieczności osobistego udziału przedstawiciela Wykonawcy podczas usuwania usterki, przybędzie on najpóźniej w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu, g) pomoc w usuwaniu skutków awarii, h) udzielanie wyjaśnień związanych z bieżącą eksploatacją programów, i) udzielanie porad w zakresie techniczno - eksploatacyjnym j) nieodpłatne przekazywanie nowych wersji oprogramowania w okresie trwania umowy, k)wykonywanie uaktualnień oprogramowania, l)okresowa kontrola, nie rzadziej niż raz na miesiąc, integralności baz danych, m)naprawę uszkodzeń baz danych i plików indeksowych wynikłych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, n) pomoc w zakresie przetwarzania danych zawartych w bazach danych Zamawiającego, a niemożliwych do wykonania przez oprogramowanie Wykonawcy, o) pomoc w wykonywaniu przez Zamawiającego zestawień i wydruków niestandardowych nie wymagających tworzenia dodatkowego oprogramowania, p) pomoc w wykonywaniu przez Zamawiającego konwersji baz do formatów XLSX lub TXT, q) wykonywania zbiorczych zmian danych w bazach w ramach systemu na pisemne zlecenie głównego księgowego lub jego zastępcy, r)drobne modyfikacje oprogramowania usprawniające obsługę i zmieniające formę wydruków, s) wykonanie zmian w programie pozwalających na wydruk wszystkich zestawień na drukarkach igłowych oraz laserowych, t)wykonywanie analiz nieuwzględnionych w programie na życzenie zamawiającego i w określonym przez niego terminie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
72000000-5
Dodatkowe kody CPV:
72250000-2,
72253200-5,
72267000-4,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Licencja oraz nadzór autorski nad oprogramowaniem Winsarcz na rok 2017 w zakresie obsługi lokali i dzierżawy nieruchomości gruntowych Gminy Miasta Gdańsk, administrowanych przez zamawiającego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT135000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 180810 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Licencja oraz nadzór autorski nad oprogramowaniem Winsarcz na rok 2017 w zakresie obsługi lokali Skarbu Państwa |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT15000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 18450 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 1 podpunkt b
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE
1. ochrona praw wyłącznych
Rzetelne wykonanie zamówienia wymaga dostępu do kodów źródłowych oprogramowania. Są one chronione prawami autorskimi oraz tajemnicą przedsiębiorstwa przez Wojewódzki Ośrodek Informatyczny Sp. zo.o.
2. rozwiązania alternatywne lub rozwiązania zastępcze
Zmiana oprogramowania pociągałaby za sobą dodatkowe koszty takie jak konwersja baz danych, wdrożenie obejmujące przystosowanie funkcjonującej infrastruktury teleinformatycznej zakładu jak również szkolenia pracowników.
Oprogramowanie (SARCZ - naliczanie czynszu i rozliczanie mediów) zostało wdrożone w latach 90-tych w byłych PGM-ach, a następnie przejęte wraz z innymi zasobami teleinformatycznymi przez GZNK ZB i funkcjonuje do dnia dzisiejszego, po wykonanych w międzyczasie modyfikacjach i dostosowaniu do pracy w środowisku Windows.
Zastąpienie istniejącego systemu innym zbudowanym od nowa należy uznać za możliwy, jednak realizacja nowego projektu byłaby długotrwała, koszt byłby znacznie większy od kosztu zakupu licencji aktualizacyjnej, a uzyskany rezultat jakościowo byłby odległy od tego, co oferuje system rozwijany od dwudziestu paru lat.
Wobec powyższego alternatywne rozwiązanie nie jest możliwe przy niskich kosztach i terminie wykonania.
3. brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.
Podstawowe parametry funkcjonującego w zakładzie od ponad dwudziestu lat oprogramowania WOI od początku jego wdrożenia nie były zmieniane. Oprogramowanie było modyfikowane w celu dostosowania do pracy w środowisku Windows, były wykonywane aplikacje powiązane z programami stanowiącymi przedmiot zamówienia, lecz podstawowe parametry oprogramowania WOI nigdy nie były zawężane w celu wyeliminowania wykonawców mogących stworzyć alternatywne oprogramowanie.
Aby zapewnić stały nadzór nad oprogramowaniem użytkowym, z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów, zasadne jest udzielenie zamówienia Wojewódzkiemu Ośrodkowi Informatycznemu Sp. z o.o., który jest właścicielem oprogramowania i posiada do niego prawa autorskie.
UZASADNIENIE PRAWNE:
art. 67 ust 1 pkt 1 b ustawy prawo zamówień publicznych
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- usługa medyczna polegająca na wykonywaniu całodobowo badania oraz pobrania krwi u osoby skierowanej przez funkcjonariuszy Policji prowadzących czynności służbowe na terenie działania KMP w Gdyni
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH Z WYŁĄCZENIEM PRZYPADKÓW OKREŚLONYCH W ART.50A I ART.130A USTAWY Z DNIA 20.06.1997 NA ZLECENIE KPP TCZEW
- Zagospodarowanie terenów zieleni - "Mały Park"
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP STAROGARD GDAŃSKI ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- Przebudowa budynku głównego biblioteki publicznej w ramach przedsięw. Prace budowlane, dostawa i montaż platformy/podnośnika dla niepełnospraw. i matek z dziećmi w budynku głównym WiMP w Gdańsku.
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów weterynaryjnych z Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.