eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnikprzewozy pacjentów dializowanych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-14

POZYCJA 16883

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Rybnik: przewozy pacjentów dializowanych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku, do kontaktów: Katarzyna Krupa, ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 0324291000, 4291288, fax 032 4291225, e-mail: zampub@szpital.rybnik.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital.rybnik.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku, Oferty należy składać w sekretariacie, w budynku Administracji, pok. 23, ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. (032) 42 91 288, fax (032) 42 91 225. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przewozy pacjentów dializowanych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 2. Główne miejsce świadczenia usług: wg miejsca zamieszkania pacjentów dializowanych - przewóz z/do Stacji Dializ SPZOZ WSS Nr 3, ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przewóz pacjentów dializowanych (z miejsca zamieszkania do Stacji Dializ działającej w strukturach zamawiającego i z powrotem). Przewozy odbywać się będą od poniedziałku do soboty, a w wyjątkowych wypadkach - również w niedzielę, na kilka zmian, wg rozkładu oraz tras określonych przez SPZOZ WSS Nr 3. Umowa obejmuje okres 1 roku. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie, że usługa będzie realizowana przy użyciu pojazdów, będących w dyspozycji wykonawcy, spełniających co najmniej następujące wymagania: pojazdy samochodowe odpowiednie do przewozu osób, w tym co najmniej 1 pojazd samochodowy 12-to miejscowy oraz 3 pojazdy samochodowe 9-cio miejscowe, z czego co najmniej jeden - umożliwiający również przewóz osób niepełnosprawnych. Oświadczenie takie zawarte jest w treści wzoru formularza oferty załączonego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia . 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.33.10 - Usługi w zakresie transport pacjentów innych niż z wypadku1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje okres 1 roku. Na podstawie liczby zmian dializacyjnych (obecnie: do 5 dziennie) i liczby stanowisk dializacyjnych (do 11) określono łączną liczbę kilometrów na ok. 210 tys. km w skali roku. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: 1. wykazanie, iż wykonawca nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy oraz spełnia wymagania określone w art. 22 ust.1 Ustawy, 2. posiadanie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, 3. dysponowanie odpowiednimi pojazdami samochodowymi do przewozu osób, w tym co najmniej 1 pojazdem samochodowym 12-to miejscowym oraz 3 pojazdami samochodowymi 9-cio miejscowymi, z czego co najmniej jednym - umożliwiającym również przewóz osób niepełnosprawnych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Niżej wymienione oświadczenia oraz dokumenty, będą stanowić podstawę do oceny wykonawcy, pod kątem spełniania warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie niżej wymienionych dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. 3. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów, jakimi dysponuje wykonawca, potwierdzający spełnienie powyżej wymienonego warunku 3 (tj. warunku dysponowania odpowiednimi pojazdami samochodowymi do przewozu osób, w tym co najmniej 1 pojazdem samochodowym 12-to miejscowym oraz 3 pojazdami samochodowymi 9-cio miejscowymi, z czego co najmniej jednym - umożliwiającym również przewóz osób niepełnosprawnych).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.szpital.rybnik.pl. Opłata: 9 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: opisano poniżej w punkcie VI.2: Informacje dodatkowe. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.03.2007, godzina 10:30, Sala konferencyjna w budynku Administracji na parterze.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w następujący sposób: 1. pobrać w formie elektronicznej ze strony internetowej zamawiającego, 2. zwrócić się do zamawiającego o przesłanie drogą pocztową (płatność za pobraniem, podana w punkcie 3.1 cena nie obejmuje kosztów przesłania), 3. pobrać w siedzibie zamawiającego (w godzinach pracy kasy, tj. 9:00-13:00, płatność w kasie). Wzory wniosków o przesłanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia za zaliczeniem pocztowym lub o jej wydanie w siedzibie zamawiającego dostępne są na stronie internetowej szpitala (należy je złożyć w formie pisemnej). 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.