To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-07
Wrocław: Wykonanie oznakowania poziomego dla potrzeb Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na 2 zadania.
Numer ogłoszenia: 168856 - 2015; data zamieszczenia: 07.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 128132 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 72 21 700, faks +48 71 72 21 706.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oznakowania poziomego dla potrzeb Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na 2 zadania..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania poziomego dla potrzeb Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na zadania - liczba zadań 2. Zadanie 1 - wykonanie oznakowania poziomego dla potrzeb Obwodu Drogowego w Sulimowie, Zadanie 2 - wykonanie oznakowania poziomego dla potrzeb Obwodu Drogowego w Mirosławicach Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odświeżenia istniejącego oraz trasowanie i malowanie nowego oznakowania poziomego cienkowarstwowego oraz grubowarstwowego. Realizacja przedmiotu zamówienia na drogach powiatowych polega na odnowieniu fragmentów zatartego, zniszczonego lub niewidocznego oznakowania pierwotnego i ewentualnego usuwania elementów dotychczasowego oznakowania oraz na trasowaniu (wytyczeniu) oznakowania oraz malowaniu nowego oznakowania. Szczegółowe ustalenia dotyczące zasad prowadzenia robót związanych z wykonywaniem i odbiorem oznakowania poziomego stosowanego na drogach o nawierzchni twardej zawarte zostały w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik Nr 8 niniejszej SIWZ. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 - Obwód Drogowy w Sulimowie obejmujący gminy Żórawina, Siechnice Długołęka i Czernica. Zadanie 2 - Obwód Drogowy w Mirosławicach, obejmujący gminy: Jordanów Śląski, Kąty Wrocławskie, Kobierzyce, Mietków i Sobótka Szczegółowa lokalizacja prac stanowi załącznik nr 9 i 10 do SIWZ (oddzielne pliki). 3. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące realizacji robót, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 3) Roboty będą zlecane przez kierownika Obwodu Drogowego w Mirosławicach, i/lub kierownika Obwodu Drogowego w Sulimowie. 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązuje się wykonać i uzyskać zatwierdzenie projektu organizacji ruchu zastępczego; 2) Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia przed przystąpieniem do robót Programu Zapewnienia Jakości oraz przedstawienia go do zatwierdzenia Zamawiającemu; 3) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania na własny koszt wszystkich niezbędnych prób, badań, uzgodnień 4) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i utrzymania na swój koszt zabezpieczenia i oznakowania terenu robót, dozorowania mienia znajdującego się na terenie robót, utrzymywania jezdni wraz z dojazdami do posesji w czystości w czasie prowadzenia robót 5) Wykonawca na własny koszt i we własnym zakresie ciągły bezpieczny dojazd i dojście do posesji znajdujących się na odcinku wykonywania oznakowania poziomego 6) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i zapewnienia należytej eksploatacji oznakowania tymczasowego stanowiącego zabezpieczenie robót i ruch zastępczy przez cały okres realizacji robót zgodnie z projektem zatwierdzonym przez organ zarządzający ruchem; 7) Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia organizacji robót zgodnie z wymogami BHP oraz P-poż. a także przepisami dotyczącymi ochrony środowiska ruchu drogowego. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji robot norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa ruchu poniesie Wykonawca 8) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót zgodnie z przedmiarem robót, STWiORB, zakresem rzeczowym opisanym w kosztorysie dołączonym do oferty przetargowej, ustaleniami zawartymi w SIWZ, zasadami wiedzy technicznej, aktualnie obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i normami 9) Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe w czasie prowadzenia robót 10) Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia odpowiedzialności z tytułu ryzyk obrażeń lub śmierci osób oraz utraty lub uszkodzeń mienia (w tym bez ograniczeń robót, urządzeń, materiałów, sprzętu nieruchomości i ruchomości) Wykonawcy i osób trzecich; 11) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie robót w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu robót przez Wykonawcę do daty protokolarnego jego oddania (odbioru końcowego robót) 12) Wykonawca udzieli Zamawiającemu: a). 12 miesięcy - dla oznakowania cienkowarstwowego liczony od daty bezusterkowego odbioru końcowego lub daty usunięcia wady lub usterki stwierdzonej w czasie odbioru, b). 36 miesięcy dla oznakowania grubowarstwowego. Udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. 13) Wykonawca ma prawo do wystawiania faktur częściowych za wykonanie poszczególnych etapów robót w zakresie określonym w § 6 niniejszej umowy. 14) Wykonawca może zaniechać wystawiania faktur częściowych i rozliczyć całe zadanie jednorazowo po odbiorze końcowym. 15) Faktura częściowa lub ostateczna wystawiona będzie na podstawie cen jednostkowych przyjętych w ofercie i obmiarów wykonanych prac, potwierdzonych przez osobę uprawnioną do nadzorowania robót z ramienia Zamawiającego wymienioną w § 8 ust. 1. 16) Płatność wynagrodzenia nastąpi w terminie 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury częściowej lub końcowej wraz z kompletem dokumentów rozliczeniowych oraz protokołem odbioru robót, przy czym za dzień zapłaty będzie uznawany dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. Uwaga: 1) Wykonawca może nieobowiązkowo dokonać wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, celem zdobycia, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca we Własnym zakresie. 2) Wykonawca winien uwzględnić w cenie oferty wszelkie koszty związane z czynnościami odbiorowymi. 5. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi załącznik nr 8 do SIWZ (oddzielny plik)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DROG-MAL Sp. z o.o., ul. Wyspiańskiego 24a, 57-300 Kłodzko, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 201715,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 118568,71
Oferta z najniższą ceną: 118568,71 / Oferta z najwyższą ceną: 151947,23
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Krystian Drzyzga, pl. Wojska Polskiego 6/6, 41-902 Bytom, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 131894,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 83598,09
Oferta z najniższą ceną: 83598,09 / Oferta z najwyższą ceną: 117667,91
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie i remont oznakowania poziomego na drogach będących w zarządzie Prezydenta Miasta Żory w 2025 r.
- Oznakowanie poziome dróg publicznych na terenie Piekar Śląskich w roku 2025
- Bieżące utrzymania dróg i remonty nawierzchni ulic w mieście Tczewie (dróg publicznych i wewnętrznych) w 2025 r.
- Przebudowa ul. Idalińskiej w Radomiu
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów mostowych w ciągu DW 897: Zad. Nr 1 - remont mostu w m. Wola Niżna w km 11+713; Zad. Nr 2 - remont mostu w m. Osławica w km 42+596
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na drogach powiatowych powiatu myślenickiego w 2025 r.
więcej: Malowanie nawierzchi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.