Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-14
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Szczytno: przedmiotem zamówienia jest: całodobowa, bezpośrednia fizyczna ochrona mienia i osób mieszczącego się w JW 2031 m. Roskosz Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Jednostka Wojskowa 2031, do kontaktów: Marlena Bębenek, Lipowiec 138, 12-111 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6743117, fax 089 6743129, e-mail: jw2031@op.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.jw2031.oz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: p. Marlena BĘBENEK - tel. (089) 67 43 117 procedura;mjr L.Ślimak,mł.chor.szt.G.Sabala przedmiot zamówienia, tel.(089) 6743240,6743228, Marlena Bębenek, JW 2031 Lipowiec 138, 12-100 Szczytno, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 67 43 117, fax (089) 67 43 117, e-mail: jw2031@op.pl, www.jw2031.oz.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Obrona. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia jest: całodobowa, bezpośrednia fizyczna ochrona mienia i osób mieszczącego się w JW 2031 m. Roskosz. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 23. Główne miejsce świadczenia usług: JW 2031 Roskosz, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi ochrony osób i mienia wykonywane przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne - CPV 74610000-8 E 165-7. Przedmiotem zamówienia jest: całodobowa, bezpośrednia fizyczna ochrona mienia i osób mieszczącego się w JW 2031 m. Roskosz następującymi siłami: - dwóch uzbrojonych Dowódców zmiany posiadających licencję II stopnia, - dwóch uzbrojonych pomocników Dowódcy zmiany posiadających licencję II stopnia, - ośmiu uzbrojonych pracowników ochrony, posiadających licencję I stopnia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 8 wszyscy Wykonawcy muszą złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1)kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem, lub oryginał aktualnej koncesji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego (KRS) lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że profil działania Wykonawcy odpowiada charakterowi usługi będącej przedmiotem zamówienia oraz wskazywać osoby uprawnione do wykonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy; 3)oświadczenie pisemne o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; 4)zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5)zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia. Do wykazu, należy dołączyć następujące kserokopie dokumentów poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem: licencję pracownika ochrony fizycznej, nr pozwolenia na broń, poświadczenie bezpieczeństwa, zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych; 8)wykaz wszystkich wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług ochrony z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, z załączeniem listu referencyjnego do każdej usługi wykazanej w niniejszym wykazie potwierdzającego że usługa ochrony została wykonana z należytą starannością, 9)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, z aktualnym dowodem wpłaty wymaganej wysokości składki; 10)zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego, a w przypadku osób pochodzących z innego kraju niż Rzeczpospolita Polska równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 11)zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne; 12)upoważnienie do podpisania oferty (oryginał), o ile nie wynika to z innych złożonych dokumentów; 13)oświadczenie o posiadaniu kancelarii tajnej zgodnej z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 18.10.2005 r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnej; 14)oświadczenie potwierdzające zatrudnianie Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych oraz jego przeszkolenie przez Służby Ochrony Państwa; 15)oświadczenie o posiadaniu jednolitego umundurowania, osobistych środków opatrunkowych oraz wyposażenia zgodnie z Ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie mienia i osób dla wszystkich pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia; 16)zobowiązanie zachowania tajemnicy służbowej, z którą Wykonawca zapoznał się w trakcie prowadzonego postępowania; 17)oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się do realizacji usług ochrony po ogłoszeniu mobilizacji, wprowadzenia stanu wojennego lub w czasie wojny na zasadach i w trybie określonym w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 maja 2002 r. w sprawie militaryzacji jednostek organizacyjnych wykonujących zadania na rzecz obronności lub bezpieczeństwa państwa (Dz.U. Nr 78, poz. 707); 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest: całodobowa, bezpośrednia fizyczna ochrona mienia i osób mieszczącego się w JW 2031 m. Roskosz następującymi siłami: - dwóch uzbrojonych Dowódców zmiany posiadających licencję II stopnia, - dwóch uzbrojonych pomocników Dowódcy zmiany posiadających licencję II stopnia, - ośmiu uzbrojonych pracowników ochrony, posiadających licencję I stopnia, w następujących przedziałach czasowych, a) posterunek I zewnętrzny - całodobowy w godzinach od 08.00 do 08.00 dnia następnego, we wszystkie dni kalendarzowe roku (dni robocze, soboty, niedziele, święta i inne dni wolne od pracy), b) posterunek II zewnętrzny - całodobowy w godzinach od 08.00 do 08.00 dnia następnego, we wszystkie dni kalendarzowe roku (dni robocze, soboty, niedziele, święta i inne dni wolne od pracy). c) patrol interwencyjny całodobowy na wezwanie - we wszystkie dni kalendarzowe w roku (dni robocze, soboty, niedziele, święta i inne dni wolne od pracy). Miejsce wykonywania usług: JW 2031 Roskosz, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data rozpoczęcia: 15.04.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podstawie art.24 i spełniający warunki zawarte w Art. 22 ust. 1 pkt 1-4 i 24 Prawa zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wszyscy Wykonawcy muszą złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1)kserokopię potwierdzoną \za zgodność z oryginałem\, lub oryginał aktualnej koncesji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego (KRS) lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że profil działania Wykonawcy odpowiada charakterowi usługi będącej przedmiotem zamówienia oraz wskazywać osoby uprawnione do wykonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy; 3)oświadczenie pisemne o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,; 4)zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5)zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia.Do wykazu, należy dołączyć następujące kserokopie dokumentów poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem: licencję pracownika ochrony fizycznej, nr pozwolenia na broń, poświadczenie bezpieczeństwa, zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych; 8)wykaz wszystkich wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług ochrony z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, z załączeniem listu referencyjnego do każdej usługi wykazanym w niniejszym wykazie potwierdzającego że usługa ochrony została wykonana z należytą starannością; 9)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, z aktualnym dowodem wpłaty wymaganej wysokości składki; 10)zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego, a w przypadku osób pochodzących z innego kraju niż Rzeczpospolita Polska równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 11)zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne; 12)upoważnienie do podpisania oferty (oryginał), o ile nie wynika to z innych złożonych dokumentów; 13)oświadczenie o posiadaniu kancelarii tajnej zgodnej z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 18.10.2005 r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnej; 14)oświadczenie potwierdzające zatrudnianie Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych oraz jego przeszkolenie przez Służby Ochrony Państwa; 15)oświadczenie o posiadaniu jednolitego umundurowania, osobistych środków opatrunkowych oraz wyposażenia zgodnie z Ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie mienia i osób dla wszystkich pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia; 16)zobowiązanie zachowania tajemnicy służbowej, z którą Wykonawca zapoznał się w trakcie prowadzonego postępowania; 17)oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się do realizacji usług ochrony po ogłoszeniu mobilizacji, wprowadzenia stanu wojennego lub w czasie wojny na zasadach i w trybie określonym w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 maja 2002 r. w sprawie militaryzacji jednostek organizacyjnych wykonujących zadania na rzecz obronności lub bezpieczeństwa państwa (Dz.U. Nr 78, poz. 707)
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena (%) 85 2. czas przybycia patrolu interwencyjnego od momentu wezwania (%) 15 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw2031.oz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.04.2007, godzina 12:30, Ofertę należy złożyć w kancelarii Jednostki Wojskowej Nr 2031, budynek nr 4, pok. nr 4 w Lipowcu, w godz. od 730 do do 1530, osobiście lub drogą pocztową. Miejsce otwarcia ofert: budynek nr 2, pokój nr 4.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Data wysłania niniejszego ogloszenia: 12.03.2007r. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.03.2007.
INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Szczytno w 2025 roku
- Usługa sprzątania pomieszczeń Starostwa Powiatowego w Szczytnie wraz z przyległym terenem
- Zakup i dostawa odczynników, kalibratorów i kontroli wraz z dzierżawą aparatów do oznaczenia stężenia glukozy oraz systemu informatycznego POCT podłączonego do (HIS) MEDIS firmy KAMSOFT WARMIA
- Zakup w systemie ratalnym zestawu endoskopowego wraz z usługą montażu, instalacji i uruchomienia
więcej: przetargi w Szczytnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia wraz z monitoringiem oraz wsparciem grupy interwencyjnej na terenie obiektów Sądu Rejonowego w Nowej Soli
- OCHRONA BUDYNKÓW, OSÓB I MIENIA ORAZ KONWOJU ŚRODKÓW PIENIĘŻNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W KOŁOBRZEGU
- Świadczenie usług dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Lubinie w zakresie dozoru i ochrony mienia
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia, znajdujących się na ogrodzonym terenie należącym do Instytutu Genetyki Roślin Polskiej Akademii Nauk, położonym w Poznaniu, przy ul. Strzeszyńskiej 34.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynku Instytutu Gospodarki Surowcami Mineralnymi i Energią PAN
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.