Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-23
Karczew: ZP-341-1-15-08 Dostawa i wymiana istniejących okien (stolarki zewnętrznej) w trzech placówkach oświatowych Gminy Karczew tj.:
1) w budynku Gimnazjum Publicznego przy ul. Bielińskiego 7, 05-480 Karczew,
2) w budynku Przedszkola Nr 2 przy ul. Buczka 13, 05-480 Karczew,
3) w budynku Szkolno - Przedszkolnym w Sobiekursku z siedzibą Sobiekursk 36,
05-480 Karczew.
Numer ogłoszenia: 168863 - 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karczew, ul. Warszawska 28/21, 05-480 Karczew, woj. mazowieckie, tel. 022 7806516, fax 022 7806536.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.karczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-341-1-15-08 Dostawa i wymiana istniejących okien (stolarki zewnętrznej) w trzech placówkach oświatowych Gminy Karczew tj.: 1) w budynku Gimnazjum Publicznego przy ul. Bielińskiego 7, 05-480 Karczew, 2) w budynku Przedszkola Nr 2 przy ul. Buczka 13, 05-480 Karczew, 3) w budynku Szkolno - Przedszkolnym w Sobiekursku z siedzibą Sobiekursk 36, 05-480 Karczew..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana istniejących okien (stolarki zewnętrznej) w trzech placówkach oświatowych Gminy Karczew tj.: 1.1. w budynku Gimnazjum Publicznego przy ul. Bielińskiego 7, 05-480 Karczew, 1.2. w budynku Przedszkola Nr 2 przy ul. Buczka 13 , 05-480 Karczew, 1.3. w budynku Szkolno - Przedszkolnym w Sobiekursku z siedziba Sobiekursk 36, 05-480 Karczew. Zamówienie zostało podzielone na trzy części. 2. Zakres prac obejmuje następujący asortyment robót: 2.1. Część I - dostawa i wymiana istniejących okien w budynku Gimnazjum Publicznego, w tym: wykucie z muru i wstawienie nowych okien zespolonych z tworzywa PCV w gatunku I czterokomorowych w kolorze białym, z szybami zespolonymi ze szkła niskoemisyjnego konstrukcji 4/16/4 o współczynniku przenikania ciepła U-W 1,1 W/m: o wymiarach 210 x 210 cm - szt. 9, o wymiarach 239 x 368 cm - szt. 8, 2.2. Część II - dostawa i wymiana istniejących okien w budynku Przedszkola Nr 2 przy ul. Buczka 13, w tym: wykucie z muru i wstawienie nowych okien zespolonych z tworzywa PCV w gatunku I czterokomorowych w kolorze białym, z szybami zespolonymi ze szkła niskoemisyjnego konstrukcji 4/16/4 o współczynniku przenikania ciepła U-W 1,1 W/m: o wymiarach 115 x 143 cm - szt. 12, o wymiarach 115 x 143 cm - szt. 9, o wymiarach 83 x 50 cm - szt. 29, 2.3.Część III - dostawa i wymiana istniejących okien w budynku Szkolno - Przedszkolnym w Sobiekursku, w tym: wykucie z muru i wstawienie nowych okien zespolonych z tworzywa PCV w gatunku I czterokomorowych w kolorze białym, z szybami zespolonymi ze szkła niskoemisyjnego konstrukcji 4/16/4 o współczynniku przenikania ciepła U-W 1,1 W/m: o wymiarach 175 x 214 cm - szt. 5, o wymiarach 105 x 163 cm - szt. 11, o wymiarach 104 x 112 cm - szt. 6, o wymiarach 85 x 142 cm - szt. 3, - wykucie z muru i wstawienie nowych okien zespolonych z tworzywa PCV w gatunku I czterokomorowych w kolorze białym, z szybami antywłamaniowymi o wymiarach 2,5 x 87 cm - szt. 4. 3. Wytyczne do wykonania i wyceny robót: 3.1. roboty należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j. t. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118) z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 z dnia 16.04.2004 r., poz. 881, z warunkami i wymaganiami dla poszczególnych asortymentów robót określonymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz z obowiązującymi Polskimi Normami Budowlanymi 3.2. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac określa: Dokumentacja projektowo - kosztorysowa tj.: Dokumentacja projektowa - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót: Wymiana okien w Publicznym Gimnazjum przy ul. Bielińskiego 7, 05-480 Karczew - stanowiąca załącznik nr 19 do SIWZ, Dokumentacja projektowa - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót: Wymiana okien w budynku Przedszkola Nr 2 przy ul. Buczka 13, 05-480 Karczew - stanowiąca załącznik nr 20 do SIWZ, Dokumentacja projektowa - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót: Wymiana okien w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Sobiekursku gmina Karczew - stanowiąca załącznik nr 21 do SIWZ, Przedmiar robót - Wymiana okien w Publicznym Gimnazjum przy ul. Bielińskiego 7, 05-480 Karczew - stanowiący załącznik nr 16 do SIWZ, Przedmiar robót - Wymiana okien w budynku Przedszkola Nr 2 przy ul. Buczka 13, 05-480 Karczew - stanowiący załącznik nr 17 do SIWZ, Przedmiar robót - Wymiana okien w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Sobiekursku gmina Karczew - stanowiący załącznik nr 18 do SIWZ oraz Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik Nr 7 do SIWZ. 4. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, o wartości nieprzekraczającej 30% wartości zamówienia podstawowego, w przypadku konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego wykonywanej roboty i gdy Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na ten cel. Dotyczy części I, II, III zamówienia. 5. Wraz z ofertą należy załączyć: Wypełniony Formularz Oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr (2, 3, 4) do SIWZ. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiącego Załączniki nr (16, 17, 18) do SIWZ [Wykonawca może wykorzystać formularz kosztorysu ofertowego stanowiącego załączniki nr (13, 14, 15) do SIWZ]. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określone w pkt 5 SIWZ. Dowód wniesienia wadium. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty częściowej (na dowolnie wybraną przez siebie część) wszystkie oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określone w pkt 5 SIWZ, należy złożyć do każdej części zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.26.25.21 - Roboty murarskie w zakresie fasad Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.21 - Roboty murarskie w zakresie fasad Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Oryginalny kod CPV: 45.44.21.20 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.20 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.26.12.11 - Kładzenie płytek dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.11 - Kładzenie płytek dachowych Oryginalny kod CPV: 45.26.12.20 - Malowanie dachów i inne roboty dotyczące okładzin Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.20 - Malowanie dachów i inne roboty dotyczące okładzin Oryginalny kod CPV: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: - dla Części I - 470,00 PLN, - dla Części II - 190,00 PLN, - dla Części III - 274,00 PLN..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.5. udokumentują, że osoba(y), które będą wykonywać zamówienie posiadają stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wymagane zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j. t. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz posiadają aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 5.1.5. SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. - Dotyczy Wykonawców składających ofertę dla części I, II, III. 1.6. udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizowali zamówienie o złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, to jest wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną której przedmiotem była wymiana okien (stolarki okiennej) w obiekcie budowlanym. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 5.1.4. SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ i przedłożeniu dokumentu potwierdzającego, że ww. roboty zostały wykonane z należytą starannością. - Dotyczy Wykonawców składających ofertę dla części I, II, III. 1.7. udokumentują, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - dotyczy Wykonawców składających ofertę dla części I, II, III. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w punkcie 5 SIWZ przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg. Formuły, spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy załączyć: 1.1.Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - załącznik nr 5 do SIWZ, 1.2.Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp - załącznik nr 6 do SIWZ, 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż roboty budowlane zostały wykonane z należytą starannością, 1.5. Wykaz osób (potencjał kadrowy), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień zgodnie z ustawą Prawo budowlane, 1.6. Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 1.3., składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 3.1. Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub pełnomocnika. 3.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1.1., pkt 1.3., powinny być złożone przez każdy podmiot.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.karczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Karczewie, ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew - koszt 9,00 PLN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Karczewie, ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew (Biuro Obsługi Mieszkańców - parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i wymiana istniejących okien (stolarki zewnętrznej) w budynku Gimnazjum Publicznego przy ul. Bielińskiego 7, 05-480 Karczew..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i wymiana istniejących okien w budynku Gimnazjum Publicznego, w tym: wykucie z muru i wstawienie nowych okien zespolonych z tworzywa PCV w gatunku I czterokomorowych w kolorze białym, z szybami zespolonymi ze szkła niskoemisyjnego konstrukcji 4/16/4 o współczynniku przenikania ciepła U-W 1,1 W/m: o wymiarach 210 x 210 cm - szt. 9, o wymiarach 239 x 368 cm - szt. 8,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.32.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawę i wymiana istniejących okien (stolarki zewnętrznej) w budynku Przedszkola Nr 2 przy ul. Buczka 13, 05-480 Karczew..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i wymiana istniejących okien w budynku Przedszkola Nr 2 przy ul. Buczka 13, w tym: wykucie z muru i wstawienie nowych okien zespolonych z tworzywa PCV w gatunku I czterokomorowych w kolorze białym, z szybami zespolonymi ze szkła niskoemisyjnego konstrukcji 4/16/4 o współczynniku przenikania ciepła U-W 1,1 W/m: o wymiarach 115 x 143 cm - szt. 12, o wymiarach 115 x 143 cm - szt. 9, o wymiarach 83 x 50 cm - szt. 29..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.32.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i wymiana istniejących okien (stolarki zewnętrznej) w budynku Szkolno - Przedszkolnym w Sobiekursku z siedzibą Sobiekursk 36, 05-480 Karczew..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i wymiana istniejących okien w budynku Szkolno - Przedszkolnym w Sobiekursku, w tym: wykucie z muru i wstawienie nowych okien zespolonych z tworzywa PCV w gatunku I czterokomorowych w kolorze białym, z szybami zespolonymi ze szkła niskoemisyjnego konstrukcji 4/16/4 o współczynniku przenikania ciepła U-W 1,1 W/m: o wymiarach 175 x 214 cm - szt. 5, o wymiarach 105 x 163 cm - szt. 11, o wymiarach 104 x 112 cm - szt. 6, o wymiarach 85 x 142 cm - szt. 3, - wykucie z muru i wstawienie nowych okien zespolonych z tworzywa PCV w gatunku I czterokomorowych w kolorze białym, z szybami antywłamaniowymi o wymiarach 2,5 x 87 cm - szt. 4..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.32.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KARCZEWA
- Kompleksowa modernizacja budynku Centrum Kultury i Sportu w Karczewie
- Budowa chodnika w drodze powiatowej Nr 2743W w m. Człekówka
więcej: przetargi w Karczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- BUDOWA GMINNEGO ŻŁOBKA W CELESTYNOWIE
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- "Modernizacja dachu hali sportowej II Liceum Ogólnokształcącego w Tczewie"
- Roboty remontowe i prace konserwatorskie w budynku Kaponiery Środkowej i przejścia podziemnego pod Sucha Fosą wraz z rekonstrukcją muru Carnot'a
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.