Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-26
Siedlce: wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz utworzenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębów Dąbrowa gm. Mokobody, Sosna-Korabie i Sosna-Trojanki gm. Suchożebry, powiatu siedleckiego, województwa mazowieckiego
Numer ogłoszenia: 168864 - 2013; data zamieszczenia: 26.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Siedlecki , ul. Piłsudskiego 40, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025-6447216, faks 025-6447155.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsiedlecki.asi.pl www.powiatsiedlecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz utworzenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębów Dąbrowa gm. Mokobody, Sosna-Korabie i Sosna-Trojanki gm. Suchożebry, powiatu siedleckiego, województwa mazowieckiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa geodezyjna polegająca na modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz utworzeniu numerycznej mapy zasadniczej dla obrębów Dąbrowa gm. Mokobody, Sosna-Korabie i Sosna-Trojanki gm. Suchożebry. Merytoryczny zakres zamówienia obejmuje prace geodezyjne i kartograficzne mające na celu przeprowadzenie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obejmującej uzupełnienie bazy danych o dane dotyczące budynków i nieruchomości lokalowych, dostosowanie danych ewidencyjnych dotyczących: działek ewidencyjnych, użytków i klas gruntów do obowiązujących przepisów z wykorzystaniem operatu z ponownej gleboznawczej klasyfikacji zmienionych klas gruntów i użytków rolnych z 2012r., utworzenie numerycznej mapy ewidencyjnej, oraz przekształcenie mapy zasadniczej do postaci cyfrowej. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części: W części 1 zamówienia opracowaniem zostanie objęty teren położony w granicach obrębu Dąbrowa gm. Mokobody o powierzchni 324 ha, na którym znajduje się 782 działki, szacunkowo ok. 150 budynków, oraz 8 arkuszy mapy w skali 1:1000 w PUWG 1965/2. W części 2 zamówienia opracowaniem zostanie objęty teren położony w granicach obrębu Sosna-Korabie i Sosna-Trojanki gm. Suchożebry o powierzchni 295 ha, na którym znajduje się 318 działek, szacunkowo ok. 100 budynków, oraz 6 arkuszy mapy w skali 1:1000 w PUWG 1965/2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: dla części 1 zamówienia zawierają Warunki Techniczne na wykonanie modernizacji ewidencji gruntów oraz utworzenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu Dąbrowa gm. Mokobody, stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ - warunki techniczne dla części 1 zamówienia, dla części 2 zamówienia zawierają Warunki Techniczne na wykonanie modernizacji ewidencji gruntów oraz utworzenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu Sosna-Korabie i Sosna Trojanki gm. Suchożebry, stanowiące Załącznik nr 7 do SIWZ - warunki techniczne dla części 2 zamówienia. Opłata za czynności geodezyjne zostanie naliczona zgodnie z załącznikiem nr 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19 lutego 2004r. (Dz. U. Nr 37, poz. 333) w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielanie informacji, a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego bez zastosowania współczynnika 0,01 w przypadku etapu I prac geodezyjnych, które zostaną objęte umowami..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7, 71.35.40.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania w zakresie niezbędnym do wykonania niniejszego zamówienia - Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie wiedzy i doświadczenia - Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: a) w przypadku części 1 zamówienia, o której mowa w pkt. 18 SIWZ, co najmniej jedną lub więcej usług geodezyjnych na potrzeby modernizacji ewidencji gruntów i budynków o łącznej wartości zamówień nie mniejszej niż 60 000 zł brutto, oraz co najmniej jedną lub więcej usług geodezyjnych polegających na opracowaniu map zasadniczych w postaci numerycznej o łącznej wartości zamówień nie mniejszej niż 10 000 zł brutto, b) w przypadku części 2 zamówienia, o której mowa w pkt. 18 SIWZ, co najmniej jedną lub więcej usług geodezyjnych na potrzeby modernizacji ewidencji gruntów i budynków o łącznej wartości zamówień nie mniejszej niż 30 000 zł brutto, oraz co najmniej jedną lub więcej usług geodezyjnych polegających na opracowaniu map zasadniczych w postaci numerycznej o łącznej wartości zamówień nie mniejszej niż 5 000 zł brutto. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia dla wykazania spełnienia tego warunku Zamawiający dopuszcza możliwość wykazywania tych samych usług
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym - Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje: a) co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 2, zgodnie z art. 43 pkt. 2) ustawy z dnia 17.05.1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi doświadczenie zawodowe w zakresie wykonywania opracowań na potrzeby modernizacji ewidencji gruntów i budynków, w szczególności wykonały opracowania na potrzeby modernizacji ewidencji gruntów i budynków, dla co najmniej 3 obrębów każda z osób, b) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1, zgodnie z art. 43 pkt. 1) ustawy z dnia 17.05.1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.), która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą doświadczenie zawodowe w zakresie opracowywania numerycznej mapy zasadniczej, w szczególności opracowała mapy zasadnicze w postaci numerycznej dla co najmniej 2000 ha
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewniająca wykonanie zamówienia - Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca, który w myśl art. 26 ust. 2b ustawy polega na zasobach innych podmiotów zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatsiedlecki.asi.pl www.powiatsiedlecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Siedlcach, ul. Piłsudskiego 40, 08-110 Siedlce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Siedlcach, ul. Piłsudskiego 40, 08-110 Siedlce, w kancelarii pokój nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz utworzenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu Dąbrowa gm. Mokobody.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opracowaniem zostanie objęty teren położony w granicach obrębu Dąbrowa gm. Mokobody o powierzchni 324 ha, na którym znajduje się 782 działki, szacunkowo ok. 150 budynków, oraz 8 arkuszy mapy w skali 1:1000 w PUWG 1965/2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zamówienia zawierają Warunki Techniczne na wykonanie modernizacji ewidencji gruntów oraz utworzenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu Dąbrowa gm. Mokobody, stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ - warunki techniczne dla części 1 zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7, 71.35.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz utworzenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębów Sosna-Korabie i Sosna-Trojanki gm. Suchożebry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opracowaniem zostanie objęty teren położony w granicach obrębu Sosna-Korabie i Sosna-Trojanki gm. Suchożebry o powierzchni 295 ha, na którym znajduje się 318 działek, szacunkowo ok. 100 budynków, oraz 6 arkuszy mapy w skali 1:1000 w PUWG 1965/2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia zawierają Warunki Techniczne na wykonanie modernizacji ewidencji gruntów oraz utworzenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu Sosna-Korabie i Sosna Trojanki gm. Suchożebry, stanowiące Załącznik nr 7 do SIWZ - warunki techniczne dla części 2 zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7, 71.35.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Usługa wynajmu kontenera do mycia kotłów w miejscowości Kopytów na 2025 r.
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej Termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej realizowanej w ramach Programu Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027
- USŁUGA WDROŻENIA I PROW. PROG. ZABEZP. I ZWALCZ. SZKOD. OPARTEGO NA ZAŁOŻENIACH SYSTEMU HACCAP, USŁUG DERATYZACJI, DEZYNSEKCJI I DEZYNFEKCJI NA TEREN. ADM. PRZEZ 28 WOG W SIEDLCACH W LAT. 2025-2026
- Dostawa chłodni kontenerowej dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siedlcach
- Dostawa komputerów przenośnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach
- Dostawa sprzętu sportowego do szkół, dla których organem prowadzącym jest Miasto Siedlce, uczestniczących w "Programie Aktywna Szkoła - sprzęt sportowy dla szkół" w roku 2024
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych przebudowy Stadionu Miejskiego w Miastku
- Obsługa geodezyjna dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Wykonanie map prawnych podziałowych w ramach zadania inwestycyjnego: "Dokumentacja projektowa rozbudowy DP nr 4240W w msc. Annopol, gm. Strachówka"
- Budowa drogi dla rowerów, drogi dla pieszych i rowerów oraz chodnika od miejscowości Małuszów przez Krzyżowice do Żernik Małych w formule zaprojektuj i wybuduj-drugie postępowanie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2519L na odc. od drogi powiatowej nr 2522L do drogi wojewódzkiej nr 743"
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.