eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlcewykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz utworzenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębów Dąbrowa gm. Mokobody, Sosna-Korabie i Sosna-Trojanki gm. Suchożebry, powiatu siedleckiego, województwa mazowieckiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-26

Siedlce: wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz utworzenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębów Dąbrowa gm. Mokobody, Sosna-Korabie i Sosna-Trojanki gm. Suchożebry, powiatu siedleckiego, województwa mazowieckiego
Numer ogłoszenia: 168864 - 2013; data zamieszczenia: 26.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Siedlecki , ul. Piłsudskiego 40, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025-6447216, faks 025-6447155.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsiedlecki.asi.pl www.powiatsiedlecki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz utworzenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębów Dąbrowa gm. Mokobody, Sosna-Korabie i Sosna-Trojanki gm. Suchożebry, powiatu siedleckiego, województwa mazowieckiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa geodezyjna polegająca na modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz utworzeniu numerycznej mapy zasadniczej dla obrębów Dąbrowa gm. Mokobody, Sosna-Korabie i Sosna-Trojanki gm. Suchożebry. Merytoryczny zakres zamówienia obejmuje prace geodezyjne i kartograficzne mające na celu przeprowadzenie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obejmującej uzupełnienie bazy danych o dane dotyczące budynków i nieruchomości lokalowych, dostosowanie danych ewidencyjnych dotyczących: działek ewidencyjnych, użytków i klas gruntów do obowiązujących przepisów z wykorzystaniem operatu z ponownej gleboznawczej klasyfikacji zmienionych klas gruntów i użytków rolnych z 2012r., utworzenie numerycznej mapy ewidencyjnej, oraz przekształcenie mapy zasadniczej do postaci cyfrowej. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części: W części 1 zamówienia opracowaniem zostanie objęty teren położony w granicach obrębu Dąbrowa gm. Mokobody o powierzchni 324 ha, na którym znajduje się 782 działki, szacunkowo ok. 150 budynków, oraz 8 arkuszy mapy w skali 1:1000 w PUWG 1965/2. W części 2 zamówienia opracowaniem zostanie objęty teren położony w granicach obrębu Sosna-Korabie i Sosna-Trojanki gm. Suchożebry o powierzchni 295 ha, na którym znajduje się 318 działek, szacunkowo ok. 100 budynków, oraz 6 arkuszy mapy w skali 1:1000 w PUWG 1965/2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: dla części 1 zamówienia zawierają Warunki Techniczne na wykonanie modernizacji ewidencji gruntów oraz utworzenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu Dąbrowa gm. Mokobody, stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ - warunki techniczne dla części 1 zamówienia, dla części 2 zamówienia zawierają Warunki Techniczne na wykonanie modernizacji ewidencji gruntów oraz utworzenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu Sosna-Korabie i Sosna Trojanki gm. Suchożebry, stanowiące Załącznik nr 7 do SIWZ - warunki techniczne dla części 2 zamówienia. Opłata za czynności geodezyjne zostanie naliczona zgodnie z załącznikiem nr 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19 lutego 2004r. (Dz. U. Nr 37, poz. 333) w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielanie informacji, a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego bez zastosowania współczynnika 0,01 w przypadku etapu I prac geodezyjnych, które zostaną objęte umowami..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7, 71.35.40.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania w zakresie niezbędnym do wykonania niniejszego zamówienia - Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie wiedzy i doświadczenia - Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: a) w przypadku części 1 zamówienia, o której mowa w pkt. 18 SIWZ, co najmniej jedną lub więcej usług geodezyjnych na potrzeby modernizacji ewidencji gruntów i budynków o łącznej wartości zamówień nie mniejszej niż 60 000 zł brutto, oraz co najmniej jedną lub więcej usług geodezyjnych polegających na opracowaniu map zasadniczych w postaci numerycznej o łącznej wartości zamówień nie mniejszej niż 10 000 zł brutto, b) w przypadku części 2 zamówienia, o której mowa w pkt. 18 SIWZ, co najmniej jedną lub więcej usług geodezyjnych na potrzeby modernizacji ewidencji gruntów i budynków o łącznej wartości zamówień nie mniejszej niż 30 000 zł brutto, oraz co najmniej jedną lub więcej usług geodezyjnych polegających na opracowaniu map zasadniczych w postaci numerycznej o łącznej wartości zamówień nie mniejszej niż 5 000 zł brutto. W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia dla wykazania spełnienia tego warunku Zamawiający dopuszcza możliwość wykazywania tych samych usług

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym - Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje: a) co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 2, zgodnie z art. 43 pkt. 2) ustawy z dnia 17.05.1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi doświadczenie zawodowe w zakresie wykonywania opracowań na potrzeby modernizacji ewidencji gruntów i budynków, w szczególności wykonały opracowania na potrzeby modernizacji ewidencji gruntów i budynków, dla co najmniej 3 obrębów każda z osób, b) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1, zgodnie z art. 43 pkt. 1) ustawy z dnia 17.05.1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.), która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą doświadczenie zawodowe w zakresie opracowywania numerycznej mapy zasadniczej, w szczególności opracowała mapy zasadnicze w postaci numerycznej dla co najmniej 2000 ha

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewniająca wykonanie zamówienia - Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca, który w myśl art. 26 ust. 2b ustawy polega na zasobach innych podmiotów zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatsiedlecki.asi.pl www.powiatsiedlecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Siedlcach, ul. Piłsudskiego 40, 08-110 Siedlce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Siedlcach, ul. Piłsudskiego 40, 08-110 Siedlce, w kancelarii pokój nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz utworzenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu Dąbrowa gm. Mokobody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opracowaniem zostanie objęty teren położony w granicach obrębu Dąbrowa gm. Mokobody o powierzchni 324 ha, na którym znajduje się 782 działki, szacunkowo ok. 150 budynków, oraz 8 arkuszy mapy w skali 1:1000 w PUWG 1965/2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zamówienia zawierają Warunki Techniczne na wykonanie modernizacji ewidencji gruntów oraz utworzenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu Dąbrowa gm. Mokobody, stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ - warunki techniczne dla części 1 zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz utworzenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębów Sosna-Korabie i Sosna-Trojanki gm. Suchożebry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opracowaniem zostanie objęty teren położony w granicach obrębu Sosna-Korabie i Sosna-Trojanki gm. Suchożebry o powierzchni 295 ha, na którym znajduje się 318 działek, szacunkowo ok. 100 budynków, oraz 6 arkuszy mapy w skali 1:1000 w PUWG 1965/2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia zawierają Warunki Techniczne na wykonanie modernizacji ewidencji gruntów oraz utworzenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu Sosna-Korabie i Sosna Trojanki gm. Suchożebry, stanowiące Załącznik nr 7 do SIWZ - warunki techniczne dla części 2 zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.