To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-28
Zabrze: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych PAN w Zabrzu, ul. Marii Curie Skłodowskiej 34
Numer ogłoszenia: 168871 - 2010; data zamieszczenia: 28.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149429 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych Polskiej Akademii Nauk, ul. M. Curie-Skłodowskiej 34, 41-819 Zabrze, woj. śląskie, tel. 0-32 271 60 77, faks 0-32 271 29 69.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka naukowo-badawcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych PAN w Zabrzu, ul. Marii Curie Skłodowskiej 34.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, w tym: 14 notebooków, 2 netbooki, 15 komputerów stacjonarnych, 1 zintegrowany komputer-monitor, 23 monitory, 6 urządzeń wielofunkcyjnych, 3 drukarki, 2 projektory multimedialne i innych akcesorii komputerowych oraz oprogramowania. 2. Wykonawca zobowiązuje się do zainstalowania sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz jego konfiguracji i uruchomienia. 3. Wymagany okres gwarancji: minimum 24 miesiące jeśli nie określono inaczej w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 5 do formularza ofertowego) Okres gwarancji liczony jest od pierwszego dnia następującego po dniu, w którym uruchomiono przedmiot zamówienia i przeprowadzono jego protokolarny odbiór. Gwarancja ulega przedłużeniu o czas niesprawności urządzenia z powodu awarii. 4. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu. 5. Wymagany serwis typu door- to- door. 6. Z uwagi na uproszczenie procedury reklamacyjnej zamawianego sprzętu, Zamawiający wymaga aby całość zamówienia była serwisowana przez Wykonawcę. Wymaga się, aby możliwe było sprawdzenie okresu gwarancji poprzez podanie numeru seryjnego sprzętu dla całości przedmiotu zamówienia poprzez dedykowaną stronę internetową Wykonawcy (należy podać adres strony internetowej). 7. Głośność komputerów stacjonarnych nie może przekraczać 23dB. Należy dołączyć certyfikat wystawiony przez akredytowaną jednostkę. 8. Oprogramowanie biurowe musi zapewniać 100% zgodność z obsługą makr VB.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane z projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 (POIG).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TTI Bogdan Słaboszewski, Jerzy Słaboszewski, Małgorzata Słaboszewska Spółka Jawna, ul. Partyzantów 65A, 43-316 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 225519,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 211267,40
Oferta z najniższą ceną: 191192,30 / Oferta z najwyższą ceną: 211267,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- 15/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z TRANSPORTEM, DZIERŻAWĄ BUTLI ORAZ DZIERŻAWĄ ZBIORNIKA NA TLEN MEDYCZNY CIEKŁY
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych i odpadów segregowanych z obiektów MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o. - od maja 2025"
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW DO BADAŃ KOAGULOLOGICZNYCH
- DOSTAWA WORKÓW NA ODPADY
- Jednorazowy sprzęt medyczny do wstrzykiwaczy kontrastu
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych zewnętrznych na terenie Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o. Nr sprawy DZP/07 TP/2025
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w ZSTiO w postaci urządzeń,sprzętu i materiałów dydaktycznych w ramach projektu Mistrzowie Mechaniki-nowe wyzwania edukacyjne
- Podniesienie poziomu kompetencji cyfrowych społeczeństwa na terenie Gminy Łabowa
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i przenośnych oraz licencji oprogramowania
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz ploterów na potrzeby warsztatów edukacyjnych w ramach projektu EKOPARK
- Dostawa wyposażenia do pracowni Bezpieczeństwa Wewnętrznego
- "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w gminie Rudziniec"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.