To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-23
Gniewkowo: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i tłuszczowych dla Domu Pomocy Społecznej w Warzynie.
Numer ogłoszenia: 168880 - 2012; data zamieszczenia: 23.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132338 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Warzynie, ul. Warzyn 1, 88-140 Gniewkowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 35 124 76, faks 0-52 35 19 498.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i tłuszczowych dla Domu Pomocy Społecznej w Warzynie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i tłuszczowych dla Domu Pomocy Społecznej w Warzynie, ujętych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) - kod 15400000-2; 15500000-3; 15540000-5; 15551000-5; wyszczególnionych w formularzu cenowym, w miarę rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Najczęściej 2 razy w tygodniu. Na poszczególne partie dostawy zamawiający złoży zamówienie z 1-dniowym wyprzedzeniem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wielkości udzielonego zamówienia w przypadku zmiany potrzeb na zakup asortymentów będących przedmiotem zamówienia w niniejszej specyfikacji. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zrealizowania tylko części przedmiotu zamówienia, co uzależnione będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. 5. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej ilości przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający ma prawo do odstąpienia od dostawy niektórych produktów na rzecz innych produktów wymienionych w formularzu cenowym (załącznik nr 2). 7. Zamawiający wymaga, aby zgodnie z polską normą wszystkie dostarczane produkty posiadały etykiety określające nazwę handlową produktu, skład surowcowy. Dostarczane produkty muszą być świeże i pierwszej jakości oraz muszą być oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia. 8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał traki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o jakości i parametrach (tj. skład surowcowy produktu) nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Pzp..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.54.00.00 - Produkty serowarskie 15.55.10.00 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CUIAVIA OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA W INOWROCŁAWIU
jakie przetargi wygrała firma
CUIAVIA OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA W INOWROCŁAWIU
- CUIAVIA Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska, ul. Nowa 32, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51460,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50975,40
Oferta z najniższą ceną: 50975,40 / Oferta z najwyższą ceną: 00,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce
- Dostawa artykułów żywnościowych w okresie V.2025-X.2025
- Zakup różnych artykułów żywnościowych dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno - Uzdrowiskowego
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Placówek Oświatowych w Lubieniu Kujawskim w 2025 roku z podziałem na 4 części.
- Sukcesywne dostawy nabiału na potrzeby ZAZ w Czarnem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.