Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-03
Nysa: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 168899 - 2012; data zamieszczenia: 03.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Św. Piotra 1, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 77 4087830, faks 77 4333038.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ Zamawiający dopuszcza składanie ofert na części: Część nr 1 - dostawa kaniul do żył obwodowych, obturatorów, koreczków, kraników trójdrożnych oraz ramp do linii żylnej Część nr 2 - dostawa igieł i strzykawek Część nr 3 - dostawa igieł do wstrzykiwaczy insulinowych Część nr 4 - dostawa cewników urologicznych typu : Foley trójdrożny, Nelaton, Tieman Część nr 5 - dostawa sprzętu jednorazowego użytku Część nr 6 - dostawa elektrod do stałego monitorowania EKG Część nr 7 - dostawa resuscytatorów Część nr 8 - dostawa rurek ustno - gardłowych Część nr 9 - dostawa zestawów do drenażu opłucnej Część nr 10 - dostawa czujników do pomiaru ciśnienia śródczaszkowego Część nr 11 - dostawa papierów rejestracyjnych oraz żeli medycznych Część nr 12 - dostawa termometrów bezkontaktowych do pomiaru temperatury ciała u dzieci i dorosłych Część nr 13 - dostawa golarek chirurgicznych jednorazowego użytku Część nr 14 - dostawa myjek jednorazowego użytku Część nr 15 - dostawa worków na wymiociny Część nr 16 - dostawa worków stomijnych Część nr 17 - dostawa misek nerkowatych, kaczek, i basenów białych z tworzywa sztucznego Część nr 18 - dostawa akcesoriów zużywalnych do kardiomonitora PM 6000 Część nr 19 - dostawa linii próbkujących do kardiomonitora PM 6000 Część nr 20 - dostawa akcesoriów zużywalnych do respiratora EVENT Część nr 21 - dostawa rurek tracheotomijnych z rurką wewnętrzną Część nr 22 - dostawa filtrów elektrostatycznych i łączników karbowanych Część nr 23 - dostawa rurek CPAP oraz drenów do podawania tlenu Część nr 24 - dostawa zestawów do niebronchoskopowego płukania oskrzelowo - pęcherzykowego Część nr 25 - dostawa nebulizatorów Część nr 26 - dostawa rurek tracheotomijnych z systemem odsysania znad mankietu uszczelniającego Część nr 27 - dostawa zestawów do CPAP Boussigniac Część nr 28 - dostawa akcesoriów zużywalnych do aparatu do znieczulenia S/5 Aespire Część nr 29 - dostawa klipsów tytanowych Część nr 30 - dostawa cewników, drenów, łączników oraz zestawów do drenażu klatki piersiowej i otrzewnej Część nr 31 - dostawa drenów do jamy brzusznej, drenów i końcówek do odsysania pola operacyjnego Część nr 32 - dostawa ostrzy chirurgicznych oraz urządzeń do zdejmowania ostrzy Część nr 33 - dostawa protez naczyniowych Część nr 34 - dostawa kaniulotomów wielorazowego użytku oraz koszyków do usuwania złogów żółciowych Część nr 35 - dostawa balonów do poszerzania zwężeń o obrębie przełyku i jelita grubego Część nr 36 - dostawa protez samorozprężalnych do dróg żółciowych Część nr 37 - dostawa wielorazowego zestawu do wprowadzania stentów Część nr 38 - dostawa akcesoriów endoskopowych Część nr 39 - dostawa zamkniętych systemów do autotransfuzji pooperacyjnej Część nr 40 - dostawa jednorazowych staz silikonowych UWAGA: Dotyczy Części nr 1 Wymogi bezwzględne. A. Poz. 1 i 2 - kaniula neonatologiczno - noworodkowa wykonana z PTFE, bez portu bocznego, wyposażona w zdejmowalny element ułatwiający wprowadzenie do światła naczynia, o przepływie 13 ml/ min B. Poz. 3,4,5,6,7,8 - kaniula dożylna z portem bocznym, wykonana z termoplastycznego biomateriału - PUR, wyposażona w samozamykający się port boczny - samozamykający się korek portu bocznego, z wtopionymi co najmniej 5 paskami radiocieniującymi na całej długości, posiadające zastawkę antyzwrotną C. Poz. 9 i 10 - obturatory oraz koreczki do kaniul Luer - Lock w pełni kompatybilne z kaniulami D. Wszystkie pozycje tzn. kaniule, koreczki, obturatory, kraniki oraz rampy tego samego producenta, co gwarantuje w pełni kompatybilność i szczelność połączeń. E. Opakowanie jednostkowe : papier ( klasa medyczna 60gr/m2 ) i przezroczysta folia typu blister lub opakowanie typu Tyvec zawierające opis zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w języku polskim.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 40.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie załącznikiem nr 2 do SIWZ Ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie załącznikiem nr 2 do SIWZ Ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie załącznikiem nr 2 do SIWZ Ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie załącznikiem nr 2 do SIWZ Ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie załącznikiem nr 2 do SIWZ Ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. W zależności od rodzaju oferowanego sprzętu Zamawiający wymaga dostarczenia: 1) Deklaracji Zgodności - oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi 2) Certyfikat Zgodności ( art. 2.1.8. ustawy o wyrobach medycznych-dokument wydany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów, poświadczający przeprowadzenie procedury oceny zgodności, potwierdzającej, że należycie zidentyfikowany wyrób, jego projekt, typ, proces wytwarzania, sterylizacji lub kontroli i badań końcowych jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi) dla wyrobów medycznych zgodnie z art. 29 ustawy o wyrobach medycznych - dla wyrobów medycznych : a/ klasy I z funkcją pomiarową b/ klasy I sterylnej c/ klasy II a d/ klasy II b e/ klasy III f/ aktywnych wyrobów medycznych do implantacji g/ do diagnostyki in vitro z wykazu A h/ do diagnostyki in vitro z wykazu B 3) Formularza Powiadomienia/ Zgłoszenia/ do Rejestru Wyrobów Medycznych do każdej pozycji w zadaniach zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2010r Nr 107 poz. 679, art. 2 ust. 1 pkt12, art. 58, art. 59, art. 60, art. 64.1, art. 133 oraz art.134 ), złożenie dokumentu potwierdzone przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na dołączonym formularzu, w przypadku braku potwierdzenia złożenia formularza przez Urząd wykonawca dołączy do oferty posiadany Formularz Powiadomienia/ Zgłoszenia/ do Rejestru Wyrobów Medycznych wraz z oświadczeniem, podpisanym prze upoważnioną osobę , że w dniu zostały złożone wymagane dokumenty w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub wniosek o przeniesienie danych z Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania do bazy danych o której mowa w art. 64 ust. 1 ustawy o wyrobach medycznych 4) Etykietę w języku polskim 5) Instrukcję obsługi w języku polskim 6) Materiały informacyjne - katalogi oferowanych produktów zawierające zdjęcia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia potwierdzający wymagania określone przez zamawiającego, z nazwą producenta, opisem których pozycji formularza cenowego dotyczą - w języku polskim. W przypadku kiedy Zamawiający nie będzie w stanie na podstawie dostarczonych dokumentów oraz materiałów informacyjnych potwierdzić wszystkich żądanych parametrów - wymagań oferowanych wyrobów, Wykonawca zostanie wezwany do dostarczenia próbki. W przypadku wyboru oferty tego Wykonawcy, który dostarczył próbkę pozostanie ona u zamawiającego przez okres 4 lat zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę ceny brutto jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy. Zmiana ta następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie, ul. Bohaterów Warszawy 34, 48-300 Nysa pok.18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Opieki Zdrowotnej , 48-300 Nysa, ul. Bohaterów Warszawy 34..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 - dostawa kaniul do żył obwodowych, obturatorów, koreczków, kraników trójdrożnych oraz ramp do linii żylnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - dostawa kaniul do żył obwodowych, obturatorów, koreczków, kraników trójdrożnych oraz ramp do linii żylnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2 - dostawa igieł i strzykawek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2 - dostawa igieł i strzykawek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3 - dostawa igieł do wstrzykiwaczy insulinowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 3 - dostawa igieł do wstrzykiwaczy insulinowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część nr 4 - dostawa cewników urologicznych typu : Foley trójdrożny, Nelaton, Tieman.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 4 - dostawa cewników urologicznych typu : Foley trójdrożny, Nelaton, Tieman.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część nr 5 - dostawa sprzętu jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 5 - dostawa sprzętu jednorazowego użytku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część nr 6 - dostawa elektrod do stałego monitorowania EKG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 6 - dostawa elektrod do stałego monitorowania EKG.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część nr 7 - dostawa resuscytatorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 7 - dostawa resuscytatorów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część nr 8 - dostawa rurek ustno - gardłowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 8 - dostawa rurek ustno - gardłowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część nr 9 - dostawa zestawów do drenażu opłucnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 9 - dostawa zestawów do drenażu opłucnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część nr 10 - dostawa czujników do pomiaru ciśnienia śródczaszkowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 10 - dostawa czujników do pomiaru ciśnienia śródczaszkowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część nr 11 - dostawa papierów rejestracyjnych oraz żeli medycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 11 - dostawa papierów rejestracyjnych oraz żeli medycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część nr 12 - dostawa termometrów bezkontaktowych do pomiaru temperatury ciała u dzieci i dorosłych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 12 - dostawa termometrów bezkontaktowych do pomiaru temperatury ciała u dzieci i dorosłych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Część nr 13 - dostawa golarek chirurgicznych jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 13 - dostawa golarek chirurgicznych jednorazowego użytku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Część nr 14 - dostawa myjek jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 14 - dostawa myjek jednorazowego użytku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Część nr 15 - dostawa worków na wymiociny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 15 - dostawa worków na wymiociny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Część nr 16 - dostawa worków stomijnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 16 - dostawa worków stomijnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Część nr 17 - dostawa misek nerkowatych, kaczek, i basenów białych z tworzywa sztucznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 17 - dostawa misek nerkowatych, kaczek, i basenów białych z tworzywa sztucznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Część nr 18 - dostawa akcesoriów zużywalnych do kardiomonitora PM 6000.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 18 - dostawa akcesoriów zużywalnych do kardiomonitora PM 6000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Część nr 19 - dostawa linii próbkujących do kardiomonitora PM 6000.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 19 - dostawa linii próbkujących do kardiomonitora PM 6000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Część nr 20 - dostawa akcesoriów zużywalnych do respiratora EVENT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 20 - dostawa akcesoriów zużywalnych do respiratora EVENT.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Część nr 21 - dostawa rurek tracheotomijnych z rurką wewnętrzną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 21 - dostawa rurek tracheotomijnych z rurką wewnętrzną.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Część nr 22 - dostawa filtrów elektrostatycznych i łączników karbowanych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 22 - dostawa filtrów elektrostatycznych i łączników karbowanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Część nr 23 - dostawa rurek CPAP oraz drenów do podawania tlenu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 23 - dostawa rurek CPAP oraz drenów do podawania tlenu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Część nr 24 - dostawa zestawów do niebronchoskopowego płukania oskrzelowo - pęcherzykowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 24 - dostawa zestawów do niebronchoskopowego płukania oskrzelowo - pęcherzykowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Część nr 25 - dostawa nebulizatorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 25 - dostawa nebulizatorów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Część nr 26 - dostawa rurek tracheotomijnych z systemem odsysania znad mankietu uszczelniającego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 26 - dostawa rurek tracheotomijnych z systemem odsysania znad mankietu uszczelniającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Część nr 27 - dostawa zestawów do CPAP Boussigniac.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 27 - dostawa zestawów do CPAP Boussigniac.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Część nr 28 - dostawa akcesoriów zużywalnych do aparatu do znieczulenia S/5 Aespire.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 28 - dostawa akcesoriów zużywalnych do aparatu do znieczulenia S/5 Aespire.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Część nr 29 - dostawa klipsów tytanowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 29 - dostawa klipsów tytanowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Część nr 30 - dostawa cewników, drenów, łączników oraz zestawów do drenażu klatki piersiowej i otrzewnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 30 - dostawa cewników, drenów, łączników oraz zestawów do drenażu klatki piersiowej i otrzewnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Część nr 31 - dostawa drenów do jamy brzusznej, drenów i końcówek do odsysania pola operacyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 31 - dostawa drenów do jamy brzusznej, drenów i końcówek do odsysania pola operacyjnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Część nr 32 - dostawa ostrzy chirurgicznych oraz urządzeń do zdejmowania ostrzy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 32 - dostawa ostrzy chirurgicznych oraz urządzeń do zdejmowania ostrzy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Część nr 33 - dostawa protez naczyniowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 33 - dostawa protez naczyniowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Część nr 34 - dostawa kaniulotomów wielorazowego użytku oraz koszyków do usuwania złogów żółciowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 34 - dostawa kaniulotomów wielorazowego użytku oraz koszyków do usuwania złogów żółciowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Część nr 35 - dostawa balonów do poszerzania zwężeń o obrębie przełyku i jelita grubego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 35 - dostawa balonów do poszerzania zwężeń o obrębie przełyku i jelita grubego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Część nr 36 - dostawa protez samorozprężalnych do dróg żółciowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 36 - dostawa protez samorozprężalnych do dróg żółciowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Część nr 37 - dostawa wielorazowego zestawu do wprowadzania stentów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 37 - dostawa wielorazowego zestawu do wprowadzania stentów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Część nr 38 - dostawa akcesoriów endoskopowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 38 - dostawa akcesoriów endoskopowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Część nr 39 - dostawa zamkniętych systemów do autotransfuzji pooperacyjnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 39 - dostawa zamkniętych systemów do autotransfuzji pooperacyjnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: Część nr 40 - dostawa jednorazowych staz silikonowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 40 - dostawa jednorazowych staz silikonowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NYSY
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru i włókniny do sterylizacji (Zadanie Nr 1), materiałów eksploatacyjnych do obróbki technologicznej, plomb (Zadanie Nr 2) oraz czyścików jałowych (Zadanie Nr 3).
- Zakup i dostawa pielucho-majtek, majtek, wkładek urologicznych oraz podkładów na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach
- Dostawa dializatorów, igieł oraz koncentratów do dializ dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do elektrofizjologii
- Dostawa fartuchów, serwet, czepków, maseczek chirurgicznych, śliniaków
- dostawy wyrobów medycznych
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.