To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-02
Nowy Dwór Mazowiecki: Zakup i dostawa zestawu do laparoskopii chirurgiczno-ginekologicznego wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu medycznego w zakresie obsługi zestawu. Nr sprawy: 23/PN/13
Numer ogłoszenia: 1688 - 2014; data zamieszczenia: 02.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 519974 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Miodowa 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 7658308, faks 22 7658301.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa zestawu do laparoskopii chirurgiczno-ginekologicznego wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu medycznego w zakresie obsługi zestawu. Nr sprawy: 23/PN/13.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zestawu do laparoskopii chirurgiczno-ginekologicznego, zestawienie parametrów technicznych zestawu określono w załączniku nr 8 do SIWZ. 2. Wykonawca powinien zaoferować wyroby medyczne, które zostały dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z wymogami: 1) ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679, z późn. zm.), 2) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22 września 2010 r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz.U. 2010, Nr 186, poz. 1252). 3. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania zestawu, rozładunku, montażu oraz przeszkolenia personelu medycznego w zakresie obsługi zestawu do laparoskopii na własny koszt i ryzyko. 4. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzeń powystawowych demonstracyjnych, rok produkcji 2012-2013. 5. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli min. 24 miesięcznej gwarancji. 6. W okresie gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne wykonywanie przeglądów serwisowych (min. 1 przegląd na 12 miesięcy), a także zobowiązany jest bezpłatnie wykonywać wszelkie ewentualne naprawy zestawu. 7. Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia awarii 24 h. 8. Wykonawca dokona wymiany urządzenia na nowe jeżeli w okresie gwarancji serwis dokona trzech napraw tego samego podzespołu, a urządzenie nadal będzie wykazywało wadę. 9. Wszelkie koszty związane z realizacją gwarancji w szczególności koszty serwisu gwarancyjnego, dojazdów, robocizny, części zamiennych użytych do naprawy lub przewóz uszkodzonego urządzenia ponosi Wykonawca. 10. W przypadku gdy usuwanie usterki lub awarii potrwa dłużej niż 7 dni Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na czas trwania naprawy sprzęt zastępczy, o tych samych parametrach technicznych co naprawiany sprzęt. 11. Wykonawca wystawi pierwszą fakturę po podpisaniu protokołu odbioru..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDEN-INMED Sp. z o.o., ul. Wenedów 2, 75-847 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 125000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 141253,20
Oferta z najniższą ceną: 141253,20 / Oferta z najwyższą ceną: 141253,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/4620-139/2025 Przebudowa budynku nr 2, 4, 33 w zakresie budowy kotłowni olejowej na terenie kompleksu wojskowego w m. Osówiec
- SVA/4620-148/2025: Roboty budowlane polegające na dostawie i montażu pochwytów - Budowa Muzeum Wojska Polskiego w Ossowie
- SVA/4620-155/2025: Roboty budowlane polegające na zabezpieczeniu muru przeciwzalewowego na podstawie dokumentacji projektowej
- SVA/4620-127/2025 Świadczenie usług Serwisu Utrzymaniowego zintegrowanych systemów Simple.ERP, Xprimer i Portal Raportowy w AMW Sinevia Sp. z o. o.
- SVA/4620-124/2025: Dostawa kruszyw wg formularza cenowego wraz z rozładunkiem w ramach zadania 91 553 Ossów.
- SVA/4620-119/2025 Docieplenie budynku koszarowego nr 2 na terenie JW w Siedlcach oraz docieplenie budynku magazynowego nr 19 na terenie JW w Celestynowie.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego do Poradni Okulistycznej w Powiatowym Centrum Zdrowia - Samodzielnym Publicznym Zespole Przychodni Specjalistycznych we Włocławku
- Dostawa urządzeń i materiałów medycznych dla 28 Wojskowego Oddziału Gospodarczego z podziałem na 3 części (zadania)
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby POZ
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycyny ogólnej dla potrzeb podmiotu leczniczego "Zespół Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- Dostawy drenów, elektrod, ostrz do urządzeń artroskopowych
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.