eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa DębaPełnienie funkcji koordynatora projektu (część I zamówienia), oraz koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w projekcie (część II zamówienia) pn. Na czasie - program wspierający rozwój szkół w powiecie tarnobrzeskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-26

Nowa Dęba: Pełnienie funkcji koordynatora projektu (część I zamówienia), oraz koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w projekcie (część II zamówienia) pn. Na czasie - program wspierający rozwój szkół w powiecie tarnobrzeskim
Numer ogłoszenia: 168949 - 2013; data zamieszczenia: 26.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna , ul. Jana Pawła II 4, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 15 8462845, faks 15 8462845.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pppnd.eu/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji koordynatora projektu (część I zamówienia), oraz koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w projekcie (część II zamówienia) pn. Na czasie - program wspierający rozwój szkół w powiecie tarnobrzeskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Cześć I zamówienia: koordynator projektu. 1.Przedmiotem części I zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora projektu pn. Na czasie - program wspierający rozwój szkół w powiecie tarnobrzeskim, realizowanego przez Powiat Tarnobrzeski Poradnie Psychologiczno - Pedagogiczną w Nowej Dębie . 2.Koordynator projektu będzie zaangażowany przez cały okres realizacji projektu wdrożeniowego. 3.Szacunkowa ilość godzin dla koordynatora projektu wynosi 80 godzin miesięcznie. 4.Koordynator projektu ponosi odpowiedzialność za prawidłowy przebieg i rozliczenie projektu. 5.Obowiązki koordynatora projektu: 1)koordynacja działań projektu i zapewnienie płynności ich realizacji zgodnie z założeniami projektu oraz z zapisami umowy o dofinansowanie projektu; 2)monitorowanie osiągnięcia założonych celów, rezultatów i produktów projektu, wynikających z przyjętych zapisów umowy o dofinansowanie; 3)kontrola wszelkich płatności pod kątem zgodności z projektem oraz kwalifikowalności wydatków; rozliczanie środków w projekcie - przygotowanie wniosków o płatność, wniosku o płatność końcową, ostatecznego rozliczenia i zamknięcia projektu, monitorowanie postępu rzeczowego i finansowego (w tym wskaźników); 4)sporządzanie wniosków o płatności częściowe i płatność końcową, w tym o refundację dotychczas poniesionych wydatków oraz o zaliczkę, wraz z niezbędnymi załącznikami, dokumentami i opracowaniami na czas trwania projektu; 5)przygotowywanie korespondencji z IP2 w sprawach dot. projektu; 6)współpraca z opiekunem projektu z ramienia IP2; 7)przygotowanie i aktualizacja niezbędnych załączników do umowy o dofinansowanie zgodnie z wymogami IP2, w tym w przypadku wprowadzania zmian w projekcie i aneksowania umowy; 8)przygotowywanie niezbędnych dokumentów jak harmonogramy płatności, prognozy wydatków kwalifikowanych i niekwalifikowanych itd. wynikających z umowy o dofinansowanie projektu, w trybie i terminach określonych w tejże umowie; 9)nadzór i doradztwo w zakresie zgodności realizacji projektu z aktualnymi wytycznymi i dokumentami obowiązującymi w projektach EFS POKL; 10)weryfikację treści zamówień publicznych, niezależnie od ich wartości, pod kątem zgodności z wytycznymi IP2; 11)podejmowanie działań zaradczych w przypadku wystąpienia problemów w realizacji projektu; 12)kierowanie i nadzorowanie pracą zespołu projektowego oraz współpraca z jednostkami biorącymi udział w projekcie; 13)rozliczanie środków w projekcie - przygotowanie wniosków o płatność, wnioku o płatność końcową, ostatecznego rozliczenia i zamknięcia projektu; 14)odpowiedzialność za kontrolę zewnętrzną i wewnętrzną przebiegu działań projektowych; 15)zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z realizacją zamówienia. Część II zamówienia: koordynator sieci współpracy i samokształcenia: 1. Przedmiotem II części zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w projekcie Na czasie - program wspierający rozwój szkół w powiecie tarnobrzeskim realizowanym przez Powiat tarnobrzeski Poradnię Psychologiczno - Pedagogiczną w Nowej Dębie. 2.Ilość godzin do zrealizowania przez koordynatora sieci współpracy i samokształcenia wynosi 100h m-c. 3.Na bazie pozyskanych informacji i przeprowadzonej diagnozy w ramach projektu zostaną utworzenie cztery sieci współpracy i samokształcenia, z czego dwie sieci zostaną wybrane spośród możliwych opracowanych w projekcie systemowym ORE - System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół. Sieć współpracy dyrektorów-rek oraz sieć współpracy dla nauczycieli zostanie utworzona w roku szkolnym 2013.2014. Pozostałe dwie sieci współpracy nauczycieli-lek powstaną w roku szkolnym 2014.2015. W ramach pracy trzech sieci współpracować ze sobą będzie zespół po 20 nauczycieli-lek ze szkół i przedszkoli, w sieci czwartej ukierunkowanej dla dyrektorów-rek będzie to 22 osoby. Łącznie wsparciem zostanie objęte 82 osoby. Członkowie sieci będą spotykać się cztery razy w roku szkolnym (dwa razy w półroczu). Między spotkaniami nauczyciele/-lki oraz dyrektorzy/-rki będą pracować na platformie internetowej udostępnionej do tego celu przez ORE. Pracami sieci kierować będzie koordynator, który przygotuje harmonogram pracy sieci oraz roczne sprawozdanie z realizacji pracy w ramach sieci. Współpraca w ramach sieci odbywać się również będzie za pomocą forów wymiany doświadczeń, a tematyka każdej sieci adekwatna będzie do potrzeb i zdiagnozowanych problemów szkół i przedszkoli. 4.Zadania koordynatora sieci: 1)dokonanie wyboru w zakresie tematyki czterech sieci współpracy i samokształcenia, w tym wybór dwóch sieci spośród możliwych opracowanych w projekcie systemowym ORE - System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół; 2)przygotowanie planu dziania dla czterech sieci współpracy i samokształcenia zgodnego z potrzebami i zdiagnozowanymi problemami szkół_przedszkoli; 3)organizowanie i prowadzenie spotkań uczestników sieci; 4)wnioskowanie o pozyskanie ekspertów zewnętrznych, posiadających wiedzę merytoryczną w obszarze tematyki pracy danej sieci (jeśli zajdzie taka potrzeba); 5)bieżące moderowanie sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz wymiany doświadczeń dla uczestników (praca na platformie internetowej); 6)zamieszczanie na platformie internetowej materiałów samokształceniowych i innych zasobów edukacyjnych łączących się z tematyką sieć; 7)sporządzenie rocznego sprawozdania z pracy sieci; 8)promocja działań sieci; 9)bieżąca dokumentacja związana z realizacją sieci. 5. Projekt współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju Szkół. 6.Głównym celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Tarnobrzeskim poprzez stworzenie do 2015 roku planów wspomagania spójnych rozwojem szkół w obszarach wymagających szczególnego wsparcia w okresie od sierpnia 2013 r. do lipca 2015 r. 7.Warunki realizacji zamówienia: forma zatrudnienia - umowa zlecenie. 8.Ze względu na specyfikę zamówienia Zamawiający nie dopuszcza powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4, 80.00.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ - dla części I i II zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ - dla części I i II zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ - dla części I i II zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części I zamówienia: Wykonawca musi dysponować jedną osoba mająca następujące kwalifikacje i doświadczenie: minimum 7-letni doświadczenie w aplikowaniu i wdrażaniu projektów (programów) dotacyjnych ze środków UE, budżetu państwa i innych źródeł, minimum 5- letnie doświadczenie w prowadzeniu postępowań związanych z zamówieniami publicznymi (przetarg ograniczony, zapytania o cenę) jako strona zamawiająca, ukończone studnia - również podyplomowe - z zarządzania projektami Europejskiego Funduszu Społecznego. ukończone studia wyższe II stopnia w kierunku prawa/administracji, Dla części II zamówienia:Wykonawca musi dysponować jedną osoba mająca następujące kwalifikacje i doświadczenie: posiada wykształcenie wyższe: studia pedagogiczne lub psychologiczne II stopnia; posiada doświadczenie w pracy z grupą dorosłych (poświadczone zapisami w CV); posiada min. 10 letni staż pracy w placówce wspierającej doskonalenia nauczycieli; posiada potwierdzone kwalifikacje z zakresu umiejętności interpersonalnych; posiada potwierdzone kwalifikacje z zakresu obsługi platformy internetowej lub szkolenie dla kandydatów na koordynatorów sieci współpracy i samokształcenia; posiada stopień awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego; są dyspozycyjni w okresie realizacji projektu;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ - dla części I i II zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1)Zamawiający przewiduje możliwość zmiany sposobu spełnienia świadczenia w następujący sposób: a)Dopuszcza się zmianę osoby wskazanej w ofercie jedynie w formie pisemnej w przypadkach wystąpienia sytuacji losowych udokumentowanych przez Wykonawcę tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego, b)Zmiana miejsca świadczenia usługi w przypadku, gdy Zamawiający nie będzie mógł z przyczyn losowych zapewnić miejsca wykonania przedmiotu zamówienia wskazanego w umowie z przyczyn od siebie niezależnych, a jednocześnie będzie miał możliwość zapewnienia innego miejsca świadczenia usługi

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ppp.nowadeba.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Nowej Dębie ul. Jana Pawła 2 4 39-460 Nowa Dęba.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Nowej Dębie ul. Jana Pawła 2 4 39-460 Nowa Dęba - Sekretariat Poradni.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju Szkół..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cześć I zamówienia: koordynator projektu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem części I zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora projektu pn. Na czasie - program wspierający rozwój szkół w powiecie tarnobrzeskim, realizowanego przez Powiat Tarnobrzeski Poradnie Psychologiczno - Pedagogiczną w Nowej Dębie . 2.Koordynator projektu będzie zaangażowany przez cały okres realizacji projektu wdrożeniowego. 3.Szacunkowa ilość godzin dla koordynatora projektu wynosi 80 godzin miesięcznie. 4.Koordynator projektu ponosi odpowiedzialność za prawidłowy przebieg i rozliczenie projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II zamówienia: koordynator sieci współpracy i samokształcenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem II części zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w projekcie Na czasie - program wspierający rozwój szkół w powiecie tarnobrzeskim realizowanym przez Powiat tarnobrzeski Poradnię Psychologiczno - Pedagogiczną w Nowej Dębie. 2. Ilość godzin do zrealizowania przez koordynatora sieci współpracy i samokształcenia wynosi 100h/m-c. 3. Na bazie pozyskanych informacji i przeprowadzonej diagnozy w ramach projektu zostaną utworzenie cztery sieci współpracy i samokształcenia, z czego dwie sieci zostaną wybrane spośród możliwych opracowanych w projekcie systemowym ORE - System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół. Sieć współpracy dyrektorów-rek oraz sieć współpracy dla nauczycieli zostanie utworzona w roku szkolnym 2013_2014. Pozostałe dwie sieci współpracy nauczycieli/-lek powstaną w roku szkolnym 2014/2015. W ramach pracy trzech sieci współpracować ze sobą będzie zespół po 20 nauczycieli/-lek ze szkół i przedszkoli, w sieci czwartej ukierunkowanej dla dyrektorów/-rek będzie to 22 osoby. Łącznie wsparciem zostanie objęte 82 osoby. Członkowie sieci będą spotykać się cztery razy w roku szkolnym (dwa razy w półroczu). Między spotkaniami nauczyciele/-lki oraz dyrektorzy/-rki będą pracować na platformie internetowej udostępnionej do tego celu przez ORE. Pracami sieci kierować będzie koordynator, który przygotuje harmonogram pracy sieci oraz roczne sprawozdanie z realizacji pracy w ramach sieci. Współpraca w ramach sieci odbywać się również będzie za pomocą forów wymiany doświadczeń, a tematyka każdej sieci adekwatna będzie do potrzeb i zdiagnozowanych problemów szkół i przedszkoli..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.