Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-04
Działdowo: Przebudowa skrzyżowania ulic: Rydygiera, Leśnej (droga pow. nr 1587N)
i św. Wojciech w Działdowie na małe rondo wraz z przebudową istniejącej infrastruktury technicznej
Numer ogłoszenia: 16894 - 2009; data zamieszczenia: 04.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Działdowie , ul. Lidzbarska 31, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6972239, faks 023 6972239.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa skrzyżowania ulic: Rydygiera, Leśnej (droga pow. nr 1587N) i św. Wojciech w Działdowie na małe rondo wraz z przebudową istniejącej infrastruktury technicznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie skrzyżowania ulic: Rydygiera, Leśnej (droga pow. nr 1587N) i św. Wojciech w Działdowie na małe rondo wraz z przebudową istniejącej infrastruktury technicznej. W/w roboty obejmują: 1) Roboty drogowe 2) Przebudowę sieci gazowej 3) Przebudowę linii kablowej SN-15kV 4) Przebudowę sieci kanalizacji deszczowej 5) Przebudowę oświetlenia ulicznego 6) Przebudowę linii telekomunikacyjnej Całość prac polega na kompleksowym wykonaniu robót zawartych w dokumentacji technicznej, dołączonej jako załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), która będzie dostarczona Wykonawcom dopuszczonym do udziału w postępowaniu wraz z zaproszeniem do składania ofert..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium - 20.000 zł, którego wpłata będzie wymagana przed terminem wyznaczonym na składanie ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Złożyli oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy pzp. 2) Złożyli oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp. 3) Przedłożyli wykaz robót budowlanych o wartości powyżej 800.000 zł brutto, ustalonych na podstawie kosztorysów inwestorskich, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Zamawiający będzie brał pod uwagę ilość wykonanych robót budowlanych, a w przypadku równej ilości robót, o dopuszczeniu będzie decydować ogólna wartość zrealizowanych robót. 4) Złożyli oświadczenie, że znajdują się w sytuacji finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia, przy założeniu, iż Zamawiający wypłaci wynagrodzenie za wykonane roboty po wykonaniu zadania. 5) Złożyli oświadczenie, że dysponują sprzętem i pracownikami posiadającymi wymagane kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 6) Złożyli oświadczenie, że nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7) Złożyli oświadczenie, że udzielą gwarancji na całość robót na okres nie krótszy niż 3 lata..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) wykaz wykonanych robót, o których mowa w części III.2) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, 3) oświadczenia wymienione w części III.2) pkt 1, 2, 4, 5, 6, 7..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Działdowie, ul. Lidzbarska 31.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Działdowie, ul. Lidzbarska 31.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z DZIAŁDOWA
- "ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW O KODZIE 20 03 07"
- Świadczenie usług pocztowych powszechnych w obrocie krajowym i zagranicznym, usług niepowszechnych w obrocie krajowym w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2026r.
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Działdowie
- Nowoczesne kształcenie kadr medycznych - fundamentem zdrowego życia
więcej: przetargi w Działdowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym Sączu
- Remont dróg wiejskich w ramach funduszu sołeckiego w roku 2024
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.