Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-17
Tarnów: 1. Potok Radłowski w km 0+000 - 1+200 i 3+100 - 3+500 - konserwacja bieżąca.
2. Wały Kisieliny: lewy w km 10+963 - 16+193, prawy w km 10+975 - 16+325
oraz wały Zabawskiego prawy i lewy w km 0+000 - 0+600 - konserwacja bieżąca.
3. Lewy wał Dunajca w km 0+000 - 2+830 i 9+440 - 48+570 - konserwacja bieżąca.
Numer ogłoszenia: 168963 - 2011; data zamieszczenia: 17.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie , ul. Ostrogskich 5, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6376922, faks 014 6376913.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzmiuw.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Potok Radłowski w km 0+000 - 1+200 i 3+100 - 3+500 - konserwacja bieżąca. 2. Wały Kisieliny: lewy w km 10+963 - 16+193, prawy w km 10+975 - 16+325 oraz wały Zabawskiego prawy i lewy w km 0+000 - 0+600 - konserwacja bieżąca. 3. Lewy wał Dunajca w km 0+000 - 2+830 i 9+440 - 48+570 - konserwacja bieżąca..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Potok Radłowski w km 0+000 - 1+200 i 3+100 - 3+500 - konserwacja bieżąca. Ścięcie ze skarp potoku odrostów wikliny z budowli faszynowych oraz samosiejek drzew ze spaleniem na miejscu - porost gęsty i średni na łącznej powierzchni - 0,132ha. Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp potoku wraz z wygrabieniem - 22 956m2. Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych z dna potoku wraz z wygrabieniem - 1 556m2. Hakowanie przy zarośnięciu powierzchni lustra wody ponad 60% z rozplantowaniem urobku na górnych krawędziach skarp - 1 556m2. Ręczne usuwanie namułu grubości 0,20m z cieków o głębokości do 1,5m i szerokości dna1,0 m z rozplantowaniem urobku wzdłuż górnej krawędzi skarp, ewentualnie wbudowanie w miejsca uszkodzeń skarp i brzegów z ubiciem i wyrównaniem - 1 556m. Oczyszczenie przepustów rurowych o średnicy 1,50m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/2 wysokości średnicy. Przerzucenie namułu na pobocze cieku i rozplantowanie - 44m. Ręczne usunięcie z przerzutem, warstwy ziemi urodzajnej z darnią grubości 15cm (zwisów) pasem szerokości 1,0m ze złożeniem na górnych krawędziach skarp i rozplantowaniem wzdłuż potoku - 3 112m2. Oprysk uciążliwych chwastów drewnopodobnych na skarpach pasem szer. 2,0 m obustronnie na 60 % rozpatrywanej powierzchni preparatem Roundup - 1,377ha. Część 2 - Wały Kisieliny: lewy w km 10+963 - 16+193, prawy w km 10+975 - 16+325 oraz wały Zabawskiego prawy i lewy w km 0+000 - 0+600 - konserwacja bieżąca. Mechaniczne koszenie porostów ze skarp, korony i ławeczki wału oraz ramp i pasa przyległego -176 700m2. Część 3 - Lewy wał Dunajca w km 0+000 - 2+830 i 9+440 - 48+570 - konserwacja bieżąca. Mechaniczne koszenie porostów ze skarp, korony i ławeczki wału oraz ramp i pasa przyległego - 876 072m2..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 1 zamówienie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługi (wartość nie mniejsza niż 35 000 zł) stanowiącym przedmiot zamówienia odpowiadające swoim rodzajem w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym wykonania zamówienia oraz wykaże, że dysponuje lub będą dysponować kosiarką bijakową niezbędną do wykonania zamówienia w części 2 i 3 wraz z informacją o podstawie dysponowania tym sprzętem. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdzi, że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie konieczne do realizacji zamówienia oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami posiadającymi kwalifikacje oraz posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: ma opłaconą polisę, w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia . Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 1 do siwz. 2. Zaakceptowany(zaparafowany na każdej zapisanej stronie) wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do siwz 3. Wypełniony druk FORMULARZ OFERTOWY, który jest podstawą do obliczenia ceny oferty częściowej i stanowi załącznik nr 8.1, 8.2 i 8.3 do siwz. 4. Pełnomocnictwo lub inny dokument upoważniający do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku podpisania oferty przez inną osobę-y niż wymienione w odpisie z właściwego rejestru. 5. Dokument ustanawiający Pełnomocnika Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Nie przewiduje się wzrostu cen przedstawionych w kosztorysie ofertowym, jak również możliwości zmian składników cenotwórczych podanych w ofercie bez względu na zaistniałą w międzyczasie sytuację za wyjątkiem stawki podatku VAT, którego zmiana następuje z mocy prawa. 2) Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku: -konieczności udzielenia zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy pzp, których wykonanie rzutuje na termin wykonania zamówienia podstawowego (dot. usług i robót konserwacyjnych) zdarzeń losowych tj. podtopienia placu budowy spowodowanego powodzią lub intensywnymi opadami deszczu tylko jeśli uniemożliwia to prowadzenie robót. - koniecznością wykonania robót dodatkowych lub zamiennych 3) Dopuszcza się zmianę treści umowy zawartej z Wykonawcą tylko w następujących przypadkach: -zmiany kluczowego personelu wykonawcy, zamawiającego lub podwykonawcy, w wypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających dalsze pełnienie tych funkcji, -zmiany w KRS lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w trakcie realizacji zamówienia, -zmiany podatku VAT, która następuje z mocy prawa, -obniżenia wynagrodzenia, -zmian technicznych i technologicznych (roboty zamienne), -zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, -zgodnie z art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - dopuszcza się możliwość wprowadzania innych, nieistotnych, zmian postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, - wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Inspektoracie Rejonowym w Tarnowie, ul. Ostrogskich 5, pokój nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2011 godzina 09:30, miejsce: Inspektorat Rejonowym w Tarnowie, ul. Ostrogskich 5 w sekretariat, pokój nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Potok Radłowski w km 0+000 - 1+200 i 3+100 - 3+500 - konserwacja bieżąca..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ścięcie ze skarp potoku odrostów wikliny z budowli faszynowych oraz samosiejek drzew ze spaleniem na miejscu - porost gęsty i średni na łącznej powierzchni - 0,132ha. Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp potoku wraz z wygrabieniem - 22 956m2. Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych z dna potoku wraz z wygrabieniem - 1 556m2. Hakowanie przy zarośnięciu powierzchni lustra wody ponad 60% z rozplantowaniem urobku na górnych krawędziach skarp - 1 556m2. Ręczne usuwanie namułu grubości 0,20m z cieków o głębokości do 1,5m i szerokości dna1,0 m z rozplantowaniem urobku wzdłuż górnej krawędzi skarp, ewentualnie wbudowanie w miejsca uszkodzeń skarp i brzegów z ubiciem i wyrównaniem - 1 556m. Oczyszczenie przepustów rurowych o średnicy 1,50m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/2 wysokości średnicy. Przerzucenie namułu na pobocze cieku i rozplantowanie - 44m. Ręczne usunięcie z przerzutem, warstwy ziemi urodzajnej z darnią grubości 15cm (zwisów) pasem szerokości 1,0m ze złożeniem na górnych krawędziach skarp i rozplantowaniem wzdłuż potoku - 3 112m2. Oprysk uciążliwych chwastów drewnopodobnych na skarpach pasem szer. 2,0 m obustronnie na 60 % rozpatrywanej powierzchni preparatem Roundup - 1,377ha..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wały Kisieliny: lewy w km 10+963 - 16+193, prawy w km 10+975 - 16+325 oraz wały Zabawskiego prawy i lewy w km 0+000 - 0+600 - konserwacja bieżąca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mechaniczne koszenie porostów ze skarp, korony i ławeczki wału oraz ramp i pasa przyległego -176 700m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Lewy wał Dunajca w km 0+000 - 2+830 i 9+440 - 48+570 - konserwacja bieżąca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mechaniczne koszenie porostów ze skarp, korony i ławeczki wału oraz ramp i pasa przyległego - 876 072m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w obszarze miasta Tarnowa
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Gminy Tarnów
- Dostawy rękawic medycznych - diagnostycznych i chirurgicznych
- Bieżące utrzymanie i konserwacja fontann, zdrojów wodnych i tężni solankowej na terenie miasta Tarnowa
- Przedmiotem zamówienia publicznego jest: "Świadczenie usługi wynajmu umeblowanych miejsc noclegowych"
- zakup i dostawa: generator Tc/Mo 10, 12 GBq, izotopy i radiofarmaceutyki dla Zakładu Medycyny Nuklearnej dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
więcej: przetargi w Tarnowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.