Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-20
Łagów: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego w roku 2010
Numer ogłoszenia: 16898 - 2010; data zamieszczenia: 20.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Łagów , Wola Łagowska 118, 26-025 Łagów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 30 740 23, faks 041 30 74 760.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/web/lagow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostaka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego w roku 2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego, tj. mundur wyjściowy leśnika, mundur codzienny leśnika, mundur terenowy leśnika, oznaki, odzież i obuwie robocze w roku 2010. I.Mundur wyjściowy leśnika: 1.Mundur wyjściowy męski - marynarka-szt 3 - spodnie-szt 9 2.Mundur wyjściowy damski: - spodnie-szt 1 3.Koszula biała męska z długim rękawem -szt 10 4.Koszula biała męska z krótkim rękawem -szt 5 5.Bluzka biała damska z długim rękawem -szt 3 6.Bluzka biała damska z krótkim rękawem -szt 2 7.Krawat -szt 9 8.Płaszcz wiosenno-jesienny damski - szt 2 9.Płaszcz wiosenno-jesienny męski - szt 2 10. Kapelusz męski -szt 1 11. Kurtka zimowa damska -szt 1 12. Kurtka zimowa męska -szt 4 13. Czapka mundurowa -szt 3 14. Szalik -szt 5 15. Skarpety -par 110 16. Półbuty wyjściowe-par 24 II.Mundur codzienny leśnika 1.Koszula męska z długim rękawem -szt 22 2.Koszula męska z krótkim rękawem-szt 11 3.Spodnie męskie- szt 29 4.Spódnica- szt 1 5. Sweter -szt 24 6. Kamizelka - szt 13 7. Bluza z polaru-szt 19 8. Kurtka -szt 15 9. Czapka zimowa- szt 2 10.Peleryna -szt 1 11.Półbuty codzienne -par. 25 III.Mundur terenowy leśnika 1.Ubranie letnie /bluza, spodnie, kamizelka/ 4 Kpl Spodnie 4 szt Kamizelka 2 szt 2.Ubranie zimowe /kurtka, spodnie/ 1 Kpl Kurtka- 1 szt Spodnie- 1 szt 3.Czapka letnia - szt 5 4.Czapka zimowa - szt 3 5.Trzewiki terenowe - par. 18 6.Rękawice damskie - par. 1 7.Rękawice męskie - par. 7 8.Buty Goretex - par. 25 IV.Oznaki 1.Stylizowany wizerunek orła- szt 2 2.Oznaki służbowe - szt 2 V.Odzież i obuwie robocze 1.Buty gumowo filcowe -par. 29 2.Buty gumowe -par. 31 3.Płaszcz przeciwdeszczowy (kurtka wodochronna) -szt 16 4.Ubranie letnie -kpl 1 5.Ubranie ciepłochronne -kpl 2 6.Trzewiki przemysłowe -par. 1 7.Czapka letnia typu golfówka -szt 1 8.Torba bhp -szt 29.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.23.00.00 - Odzież różna 18.23.40.00 - Spodnie 18.23.20.00 - Spódnice 18.33.20.00 - Koszule 18.30.00.00 - Części garderoby 18.42.30.00 - Krawaty 18.21.20.00 - Płaszcze 18.44.10.00 - Kapelusze 18.22.30.00 - Kurtki i blezery 18.44.33.20 - Czapki 18.42.20.00 - Szale 18.31.70.00 - Skarpety 18.81.32.00 - Pantofle 18.23.50.00 - Pulowery, swetry rozpinane i podobne wyroby 18.23.53.00 - Swetry 18.23.54.00 - Kamizelki 18.22.32.00 - Kurtki 18.44.30.00 - Nakrycia głowy i dodatki 18.21.10.00 - Peleryny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie okoliczności , o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp . 2.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy , którzy spełniają nw. warunki , o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp : 2.1. Posiadanie wiedzy i doświadczenia opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku : Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadania polegającego na dostawie sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego, z podaniem ich wartości (minimum 60000,00 zł brutto), dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( np. spółki cywile , konsorcja ) , żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp , natomiast warunki określone w pkt 7.2 SIWZ mogą spełniać łącznie. 4.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w pkt 8 SIWZ , na zasadzie spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności , o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty : 1.1. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania zgodnie z treścią załącznika nr 7 lub 8 do SIWZ; 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , a w przypadku osób fizycznych oświadcznie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp zgodnie z treścią załącznika nr 8 do SIWZ; 2. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i których opis sposobu oceny spełniania dokonany został w pkt 7.2 niniejszej SIWZ Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 2.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust.1 ustawy Pzp - zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SIWZ. 2.2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości (minimum 60000,00 zł brutto), przedmiotu (dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego), dat wykonania i odbiorców zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 3. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt 2.1 powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt 1.1. - 1.2 powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokument wymieniony w pkt 2.2 mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólną ofertę . 5. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz oferty - zał. nr 2 do SIWZ; 2) kosztorys ofertowy - zał. nr 4 do SIWZ. Należy wyliczyć sumę : wartości netto (kolumna 5), kwoty podatku VAT (kolumna 6), cena brutto (kolumna 7). Przy każdej pozycji należy podać producenta danego przedmiotu umundurowania i odzieży roboczej; 3) zaświadczenie spełniania wymogów jakościowych w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone posiadaniem (Świadectwa zgodności ze wzorem sortów mundurowych) wydanego przez Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu lub ważnego (6 miesiący od daty wystawienia) upoważnienia producenta wystawionego dla dystrybutora do posługiwania się w/w Świadectwem (dotyczy sortów mundurowych); 4) Do oferty Wykonawca dołączy po jednej sztuce wzoru oferowanego wyrobu oznaczonej nazwą Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia jakości dostarczonych wyrobów przez ich naruszenie fizyczne. Wyroby te zostaną zwrócone Wykonawcom po zawarciu umowy. Wzory wyrobów należy dostarczyć do Zamawiajacego w dniu otwarcia ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/web/lagow.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Łagów
Wola Łagowska 118
26-025 Łagów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Łagów Wola Łagowska 118 26-025 Łagów pokój nr 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. Zamówienia uzupełniające mogą stanowić nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego..
INNE PRZETARGI ŁAGÓW
- Budowa zbiornika podziemnego wody pitnej w msc. Sędek, gm. Łagów
- Dostawa sortów mundurowych leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Łagów w roku 2025
więcej: przetargi ŁAGÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa elementów umundurowania i ekwipunku dla Straży Miejskiej Wrocławia
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i innych środków ochrony indywidualnej, przysługujących pracownikom Nadleśnictwa Barycz w 2025 roku
- Dostawa sortów bhp i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Baligród w 2025 roku
- Dostawa elementów umundurowania leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Nowa Dęba
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży bhp dla pracowników Nadleśnictwa Józefów
- "Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla Nadleśnictwa Kielce w 2025 r"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.