Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-18
Sosnowica: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Sosnowica w 2016 roku
Numer ogłoszenia: 168991 - 2015; data zamieszczenia: 18.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Sosnowicy , ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowica, woj. lubelskie, tel. 0-82 5912152, faks 0-82 5912152.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsosnowica.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Sosnowica w 2016 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od stałych mieszkańców Gminy Sosnowica z częstotliwością min. jeden raz w miesiącu b) odbiór i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych, sprzętu RTV i AGD, opon oraz popiołu z częstotliwością - dwa razy w roku c) odbiór i zagospodarowanie odpadów z punktu selektywnej zbiórki zlokalizowanego w Sosnowicy ul. Wojska Polskiego 134 z częstotliwością w miarę potrzeb. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje transport odpadów. 3. Powierzchnia gminy Sosnowica wynosi 172,35km2. 4. Liczba osób od których będą odbierane odpady - ok. 1970. 5. Orientacyjną liczbę mieszkańców od których będą odbierane odpady komunalne szacuje się na 1970 os. , w tym osób objętych selektywną zbiórką odpadów 1946 os. 6. Uwaga: Ilość osób jest orientacyjna. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości punktów odbioru odpadów. Ich ilość w ciągu okresu realizacji zamówienia może ulec zmianie. Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz nieruchomości sporządzony na podstawie złożonych deklaracji w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. 7. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego szczegółowy wykaz właścicieli nieruchomości, z których odbierane będą stałe odpady komunalne oraz informacje o zmianach w trakcie realizacji zamówienia. 8. Na terenie gminy znajduje się 1 punkt selektywnego zbierania odpadów w Sosnowicy,ul. Wojska Polskiego 134 - punkt zbierania metalu, papieru, szkła, odpadów opakowaniowych, plastiku, baterii, akumulatorów, zużytego sprzętu AGD i RTV, opon, przeterminowanych leków. 9. Szacunkowa ilość odpadów planowanych do odbioru i zagospodarowania wynosi 215 Mg, w tym: odpady niesegregowane, odpady segregowane: papier, plastik-tworzywa sztuczne, szkło, metale, odpady biodegradowalne, popiół, baterie i akumulatory, przeterminowane leki i chemikalia, zużyty sprzęt AGD i RTV, odpady wielkogabarytowe, opony, odpady budowlane. Ilość wytworzonych i odebranych z terenu gminy Sosnowica odpadów nie jest zależna od Zamawiającego. Podaną ilość odpadów należy traktować jako wartości orientacyjne. 10. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania w trakcie realizacji zamówienia przepisów prawa, w tym: ustawa z dnia 2.07.2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2015r. poz. 584 z późn. zm.), ustawa z dnia 14.12.2012r. o odpadach (Dz.U. z 2013r. poz. 21 z póz. zm.), ustawa z dnia 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2013r. poz. 1399 z późn. zm.), ustawa z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2013r. poz. 1232 z póz. zm.), ustawa z dnia 29.07.2005r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. z 2013r. poz. 1155), ustawa z dnia 24.04.2009r. o bateriach i akumulatorach (Dz.U. z 2015r. poz. 678 z późn. zm.), ustawa z dnia 18.07.2001r. Prawo wodne (Dz.U. z 2015r. poz. 469 z późn. zm.), oraz aktów wykonawczych , Uchwała Nr XXIV/397/2012 Sejmiku Województwa Lubelskiego z dnia 30.07.2012r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego 2017 (Dz. Urz. Woj. Lubelskiego z 2012 r. poz. 2590, z późn. zm.), Uchwał Rady Gminy Sosnowica w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Sosnowica i Uchwał Rady Gminy Sosnowica w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów. 11. Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z art. 3 ust. 2 pkt.7, art. 3b i art. 3c ustawy z dnia 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2013r. poz. 1399 z póżn. Zm.), rozporządzeniem Ministra Środowiska z 29.05.2012r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych, rozporządzeniem Ministra Środowiska z 25.05.2012r. w sprawie poziomów ograniczania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów, Uchwała Nr XXIV/397/2012 Sejmiku Województwa Lubelskiego z dnia 30.07.2012r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego 2017 (Dz. Urz. Woj. Lubelskiego z 2012 r. poz. 2590, z późn. zm.), 12. Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 13. Wykonawca w czasie realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi. 14. Wykonawca opracuje harmonogram odbioru odpadów zgodny z regulaminem utrzymania czystości Gminy Sosnowica i przedłoży go Zamawiającemu celem zatwierdzenia w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy. 15. Wykonawca przy współpracy z Zamawiającym zobowiązany będzie dostarczyć harmonogram mieszkańcom w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy. 16. Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z zadeklarowanego w deklaracji obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 2 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego lub drogą elektroniczną poinformowania Zamawiającego o niewywiązaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację potwierdzającą zaistniałą sytuację. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, jakiej nieprawidłowości w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia ww. zdarzenia. 17. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia odpadów do instalacji regionalnej lub zastępczej w przypadku braku regionalnej lub awarii regionalnej instalacji. 18. Rodzaj i częstotliwość odbioru stałych odpadów komunalnych zostały określone w uchwale Rady Gminy Sosnowica w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Sosnowica. Odbiór odpadów od właścicieli nieruchomości odbywać się będzie z częstotliwością: 1) raz w miesiącu odpadów komunalnych, 2) dwa razy w roku zbiórka uliczna odpadów wielkogabarytowych, AGD, RTV i opon i popiołu (w uzgodnionych terminach) 3) w miarę potrzeb odbiór z punktu selektywnej zbiórki odpadów w Sosnowicy (na zgłoszenie zamawiającego) 19. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia spełniając odpowiednie standardy sanitarne dotyczące wykonania zamówienia uwzględniając zapisy ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach, rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie wymagań odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi, oraz regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Sosnowica. 20. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej sprawozdań kwartalnych o jakich mowa w art. 9n ustawy o Utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Sprawozdania powinny być sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z 15.05.2012r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami, a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków. 21. Zamawiający zastrzega możliwość żądania innych dokumentów od Wykonawcy monitorujących gospodarkę odpadami na terenie gminy 22. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów do RIPOK-ów bądź innej jednostki do odbioru odpadów selektywnie zebranych zgodnie z obowiązującymi wzorami, o jakich mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z 12.12.2014r. w sprawie wzorów stosowanych na potrzeby ewidencji i odpadów (Dz. U. z 2014r. poz. 1973). 23. Wykonawca zobowiązany będzie realizować zamówienie przy wykorzystaniu minimum sprzętu, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska w spawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z dnia 11.01.2013r(Dz. U. z 2013 r., poz. 122)..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca, powinien być wpisany do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Sosnowica, w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków metodą warunku granicznego spełnia _ nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków metodą warunku granicznego spełnia _ nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków metodą warunku granicznego spełnia _ nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków metodą warunku granicznego spełnia _ nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków metodą warunku granicznego spełnia _ nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.. 2. W przypadku składania oferty wspólnej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli spełni je co najmniej jeden wykonawca lub wszyscy wykonawcy wspólnie. 3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Termin płatności faktury - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie w stosunku do treści oferty, w następujących przypadkach: 1) Zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy; 2) Ustawowa zmiana stawki podatku VAT; 3) Konieczność zmiany terminu wykonania umowy z uwagi na dodatkowe obowiązki związane z wykonanym przedmiotem zamówienia nałożone na Wykonawcę, a wynikające ze zmienionych w trakcie wykonania umowy przepisów ustaw i rozporządzeń; 4) Zmiana częstotliwości odbioru odpadów; 5) Zmiany lub innej istotnej zmiany w ilości nieruchomości objętych odbiorem odpadów komunalnych; 6) Zmiany Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Sosnowica; 7) Wystąpienia innych okoliczności nieprzewidzianych w dniu zawarcia umowy, a mających wpływ na prawidłowe wykonanie zadania; 8) Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 9) Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugsosnowica.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sosnowicy, 21-230 Sosnowica, ul. Spokojna 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Sosnowicy, 21-230 Sosnowica, ul. Spokojna 10, w Sekretariacie - pokój nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SOSNOWICA
więcej: przetargi SOSNOWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i częściowe zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Czerniejewo
- Usuwanie i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w tym odpady z targowisk oraz nieczystości ciekłych z posesji będących w zarządzie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłobucku.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Batorz w 2025 roku
- "ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I W CZĘŚCI NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY ŚWINICE WARCKIE W 2025 ROKU"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Zębowice oraz opróżnianie koszy ulicznych i pojemników z odpadami z czyszczenia ulic i placów..........
- Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Kodeń
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.