Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-23
Brwinów: BUDOWA ZESPOŁU OBIEKTÓW SPORTOWYCH PRZY ZESPOLE SZKÓŁ NR 2 W BRWINOWIE - I ETAP
Numer ogłoszenia: 169000 - 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brwinów, ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, fax 7295940.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.brwinow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ZESPOŁU OBIEKTÓW SPORTOWYCH PRZY ZESPOLE SZKÓŁ NR 2 W BRWINOWIE - I ETAP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich robót a w szczególności wykonanie: 1. Boisko do piłki nożnej o wymiarach 90 m x 45 m, nawierzchnia ze sztucznej trawy np. typu DOMO Excellence 60, lub innej równoważnej o nast. parametrach : A ) włókno polietylenowe, 15 000 dtex, ok. 120 mikronów B ) ilość kępek około 6 929/m2 C ) ilość włókien około 13 858/m2 D ) waga włókna około 1400 gr/m2 E ) całkowita wysokość około 62 mm F ) wypełnienie - piasek około 20 kg, guma około 12-17 kg Posiada aprobatę ITB,PZH i certyfikat UEFA 2. Dwa boiska do mini piłki nożnej lub do hokeja na trawie o wymiarach 40 m x 20 m na płycie boiska do piłki nożnej z nawierzchnią wykonaną ze sztucznej trawy j.w. 3. Boisko do piłki ręcznej o wymiarach 40 m x 20 m, nawierzchnia ze sztucznej trawy np. typu DOMO Awantage, lub innej równoważnej o nast. parametrach : A ) włókno polipropylenowe, 8 800 dtex, około 65 mikronów B ) ilość splotów około 50 394 / m2 C ) ilość włókien około 100 788 / m2 D ) waga włókna około 1600 gr / m2 E ) wysokość całkowita około 17 mm F ) wypełnienie - piasek kwarcowy około 16 kg/m2 4. Kort tenisowy o wymiarach 36,57 m x 18,27 m na boisku do piłki ręcznej z betonową ścianką do odbijania z betonu B25, nawierzchnia ze sztucznej trawy j.w. 5. Dwa boiska wielofunkcyjne o wymiarach 28 m x 15 m, nawierzchnia n.p typu CONIPUR, Spray Force, Fresno, Putzmeister. 6. Bieżnia 100 m i bieżnia okólna 3 torowa o nawierzchni j.w. 7. Skocznia wzwyż nawierzchnia j.w, skocznia w dal 36 m x 2 m z zeskokiem o nawierzchni piaskowej 8. Krąg do pchnięcia kulą o nawierzchni betonowej 9. Oprzyrządowanie boisk - kosze, bramki, siatki, słupki, kabiny dla zawodników rezerwowych, trybuny betonowe na 102 miejsca wraz z siedziskami z tworzywa sztucznego, bariery zabezpieczające 10. Oświetlenie na 12 słupach o wysokości 12 m 11. Odwodnienie liniowe, studnie chłonne i bloki rozsączające 12. Chodnik o nawierzchni z kostki betonowej 13. Ogrodzenie z rur stalowych na fundamencie betonowym 14. Piłkochwyt 260 mb wysokości 3+2 m 15. Ukształtowanie zieleni 16. Monitoring terenów sportowych - 12 kamer 2) Na wykonane roboty udzielą co najmniej 36-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady. 3) Do obowiązków Wykonawców będzie należało zapewnienie: a) we własnym zakresie terenu pod zaplecze budowy; b) we własnym zakresie terenu pod składowanie nadmiaru ziemi; c) inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 2szt; d) obsługi geodezyjnej, w tym inwentaryzacji powykonawczej oraz szkice do odbiorów częściowych, wykaz pomierzonych punktów i ich współrzędne geodezyjne dostarczyć na opisanej dyskietce lub płycie CD, zapisany w formacie tekstowym; e) planu bezpieczeństwa przez kierownika budowy na budowie (w przypadku przewidzianych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27.08.2002 r. Dz. U. Nr 151, poz. 1256); f) specjalistycznego nadzoru zgodnie z opinią ZUD; g) odbudowy nawierzchni drogowej zniszczonej przez sprzęt w trakcie wykonywanych robót budowlanych; 2. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 5 SIWZ którego zawartość stanowią: 1) projekt budowlany remontu i przebudowy boisk i urządzeń sportowych łącznie z informacją BIOZ, Operatem Wodnoprawnym i Opinią ZUD Nr 324/2007, 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 3) przedmiar robót, 4) wzór umowy z załącznikiem Nr 1 Opis przedmiotu zamówienia 3. Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty równoważne. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Oryginalny kod CPV: 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 45.000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienie mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki i złożą potwierdzające je dokumenty. 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, potwierdzone dokumentem: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania ofert przez wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, potwierdzone dokumentami : a) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonali co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa boiska sportowego o nawierzchni z tworzywa sztucznego 3000 m² i wartości brutto min. 1.500.000 zł, potwierdzone dokumentami o ich należytym wykonaniu, - Wykonawca sporządzi wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. budowa boisk sportowych o nawierzchni z tworzywa sztucznego 3000 m² i wartości brutto min. 1.500.000 zł każde, - na załączniku nr 3 do formularza oferty załączonym do niniejszej SIWZ; - Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że w/w zamówienia zostały wykonane należycie. b) udokumentują kwalifikacje zawodowe kierownika budowy w zakresie dróg i aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego - kserokopie uprawnień budowlanych i zaświadczenia z izby samorządu zawodowego załączone do oferty. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunki te mogą być spełnione łącznie. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3.1.posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 900.000 PLN, potwierdzone informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którychwykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załączoną do oferty, 4) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 223, poz.1655) i potwierdzą spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych: 4.1. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia w załączniku nr 2 do oferty, 4.2.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.5.1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz.605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, tj: 1) zamiast dokumentów określonych w ust. VII pkt. 1a), 4.3. i 4.4, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości , b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) zamiast dokumentu o którym mowa w ust. VII. pkt. 4.2 - składa zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, 2) Dokumenty o których mowa w ust. 1 pkt.1 lit. a), c) i d) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt.1 lit. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy ust. 2 stosuje się odpowiednio. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, potwierdzone dokumentem: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania ofert przez wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, potwierdzone dokumentami : a) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonali co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa boiska sportowego o nawierzchni z tworzywa sztucznego 3000 m² i wartości brutto min. 1.500.000 zł, potwierdzone dokumentami o ich należytym wykonaniu, - Wykonawca sporządzi wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. budowa boisk sportowych o nawierzchni z tworzywa sztucznego 3000 m² i wartości brutto min. 1.500.000 zł każde, - na załączniku nr 3 do formularza oferty załączonym do niniejszej SIWZ; - Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że w/w zamówienia zostały wykonane należycie. b) udokumentują kwalifikacje zawodowe kierownika budowy w zakresie dróg i aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego - kserokopie uprawnień budowlanych i zaświadczenia z izby samorządu zawodowego załączone do oferty. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunki te mogą być spełnione łącznie. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3.1.posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 900.000 PLN, potwierdzone informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załączoną do oferty, 4) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 223, poz.1655) i potwierdzą spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych: 4.1. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia w załączniku nr 2 4.2.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.5.1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz.605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, tj: 1) zamiast dokumentów określonych w ust. VII pkt. 1a), 4.3. i 4.4, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości , b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) zamiast dokumentu o którym mowa w ust. VII. pkt. 4.2 - składa zaświadczenie z właściwego organu sądowe lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, 2) Dokumenty o których mowa w ust. 1 pkt.1 lit. a), c) i d) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt.1 lit. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy ust. 2 stosuje się odpowiednio. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brwinów, 05-840 Brwinów, ul. Kościuszki 4a, pokój nr 22.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2008 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Brwinów, 05-840 Brwinów, ul. Grodziska 12,pokój nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej, odgałęzień kanalizacji sanitarnej w Brwinowie i w gminie Brwinów.
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z logotypami dla Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Poznaniu
- Mechaniczne ścinanie poboczy gruntowych dróg gminnych na terenie gminy Brwinów na powierzchni do 5200 m2
- Usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów przez Krajowe Centrum Edukacji Rolniczej w Brwinowie.
- Usługi noclegowe i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienia sali konferencyjnej na potrzeby Krajowego Centrum Edukacji Rolniczej w Brwinowie
- Usługa hotelarska i gastronomiczna z udostępnieniem sali konferencyjnej dla 220 osób w dniach 20 i 21 maja 2025 r. na potrzeby konferencji w Warszawie.
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa instalacji automatycznego nawadniania boiska głównego w Rosanowie"
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z realizacją zadania "Park przy Forcie w Bronowicach", ETAP III, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Budowa toru rowerowego Dirt Park oraz boiska do koszykówki do gry 3x3 przy ul.Świerkowej w Białej Podlaskiej
- "Budowa boisk (kortów) do padla w ośrodku sportowym na osiedlu Zawady w Białymstoku"
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy ul. Cynkowej i kompleksu sportowego Orlik 2024 z budową sprawnościowego placu zabaw przy ul. Jaskółczej - w "zaprojektuj i wybuduj" na podstawie PFU
- "Poprawa zasobów wodnych w Gminie Sadowie - etap II"
więcej: Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.