eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChojniceModernizacja ewidencji gruntów i budynków dla 9 obrębów wiejskich Gminy Czersk.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-24

Chojnice: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla 9 obrębów wiejskich Gminy Czersk.
Numer ogłoszenia: 16901 - 2008; data zamieszczenia: 24.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Chojnicach, ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3966500, 3966533, fax 052 3966503.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla 9 obrębów wiejskich Gminy Czersk..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla 9 obrębów wiejskich gminy Czersk polegająca ma uzupełnieniu bazy danych o budynki i lokale. Celem modernizacji jest: - modyfikacja danych ewidencyjnych oraz uzupełnienie istniejącej bazy danych ewidencyjnych zgodnie z wymogami rozporządzenia , - poprawa funkcjonowania informatycznego systemu obsługującego bazę danych ewidencyjnych, - przygotowanie danych do powszechnej taksacji i przekształcenia istniejącej ewidencji gruntów i budynków w kataster nieruchomości, - zapewnienie podstawy tworzenia regionalnego systemu informacji przestrzennej . Powierzchnia 22762 ha, ilość obrębów: 9, ilość jednostek rejestrowych: 2351, ilość działek ewidencyjnych 5423, ilość budynków około 4340, ilość lokali około 145. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do siwz - Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla 9 obrębów wiejskich gminy Czersk polegającej na uzupełnieniu bazy danych o budynki i lokale.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który: 1) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje poten¬cjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. - dysponuje co najmniej 3 osobami, posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji w zakresie 2 - mogą być wykonawcy występujący wspólnie, - zrealizował z należytą starannością co najmniej 4 usługi odpowiadające swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu, tj. polegające na wykonaniu modernizacji ewidencji gruntów i budynków - każda z tych modernizacji winna zawierać założenie ewidencji budynków i lokali o obszarze 1 miasta lub gminy ( w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) o wartości łącznie 70 % zaoferowanej ceny brutto. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wy¬konanie zamówienia. 4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Każdy uczestnik wspólnej oferty musi spełniać warunek określony w pkt 1) i 4). Przy ocenie spełnienia pozostałych warunków zamawiający weźmie pod uwagę łączny potencjał podmiotów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do siwz. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 3. Dokument stwierdzający, że osoby wykonujące zamówienie posiadają uprawnienia, tj. świadectwa kwalifikacyjne do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji w zakresie 2. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. a. wykonawca musi wykazać, że wykonał należycie co najmniej 4 usługi polegające na wykonaniu modernizacji ewidencji gruntów i budynków, każda z tych modernizacji winna zawierać założenie ewidencji budynków i lokali o obszarze 1 miasta lub gminy, o wartości łącznie 70 % zaoferowanej ceny brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg wzoru określonego w załączniku nr 4 oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który zrealizował usługę. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, jak wyżej pkt 3, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do siwz. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez Wykonawcę dysponującego w/w osobami.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.chojnice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Obsługi Interesanta, Starostwo Powiatowe, ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.