eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi 2900 Hellerup, Kopenhaga › Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w branżach ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane przy realizacji robót budowlanych remontowych i modernizacyjnych w budynku Ambasady RP w Kopenhadze przy Richelieus Alle 12



Ogłoszenie z dnia 2016-02-18

2900 Hellerup, Kopenhaga: Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w branżach ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane przy realizacji robót budowlanych remontowych i modernizacyjnych w budynku Ambasady RP w Kopenhadze przy Richelieus Alle 12
Numer ogłoszenia: 16901 - 2016; data zamieszczenia: 18.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ambasada Rzeczypospolitej Polskiej w Królestwie Danii, Richelieus Alle 12, - 2900 Hellerup, Kopenhaga, woj. brak, tel. 0045 39 46 77 00, faks 0045 39 46 77 66.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Placówka zagraniczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w branżach ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane przy realizacji robót budowlanych remontowych i modernizacyjnych w budynku Ambasady RP w Kopenhadze przy Richelieus Alle 12.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a. Reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej. Kontrolę zgodności robót budowlanych z umową o roboty budowlane. b. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. c. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania. d. Potwierdzanie robót faktycznie wykonanych oraz potwierdzenie faktu usunięcia wad. Uwaga: Umowa została zawarta w koronach duńskich - jej wartość wynosi 397.711,89 DKK netto, tj. 497.139,86 DKK brutto, co wg kursu NBP z dnia podpisania umowy tj. 10.02.2016 r. (tabela 27/A/NBP/2016, gdzie 1 DKK = 0,5945 PLN) stanowi równowartość kwot odpowiednio 236.439,72 PLN netto i 295.549,65 PLN brutto..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Obsługi Inwestycji LECH INWEST - Lech Bartnik, Majowa 115 B, 72-004 TANOWO, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 239657,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 236439,72

  • Oferta z najniższą ceną: 236439,72 / Oferta z najwyższą ceną: 236439,72

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 10 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 10 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), ponieważ zamawiającym jest placówka zagraniczna w rozumieniu ustawy o służbie zagranicznej, a wartość zamówienia, którego przedmiotem są usługi nie przekracza równowartości kwoty 134 000 euro.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.