To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-22
Tworków: Wykonanie drogi wewnętrznej oraz chodnika na terenie ZSO w Krzyżanowicach
Numer ogłoszenia: 169054 - 2011; data zamieszczenia: 22.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121331 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Oświaty, Kultury, Sportu i Turystyki w Krzyżanowicach z/s w Tworkowie, ul. Zamkowa 48, 47-451 Tworków, woj. śląskie, tel. 0-32 419 62 87, faks 0-32 419 62 87.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie drogi wewnętrznej oraz chodnika na terenie ZSO w Krzyżanowicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie drogi wewnętrznej oraz chodnika na terenie ZSO w Krzyżanowicach.
1. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
1) wykonanie drogi wewnętrznej - dojazdowej do budowanych boisk sportowych, o szerokości 3,5 m i nawierzchni bitumicznej. Wykonanie ciągów pieszych - chodniki, które będą zlokalizowane w miejscu istniejącego (przy szkole) oraz wzdłuż węższej krawędzi budowanych boisk przy sali gimnastycznej. Przekrój poprzeczny jezdni przyjęto z jednostronnym spadkiem o wartości 2% i szerokości 3,5 m. Chodniki o szerokości 3,5 oraz 4,0 m ze spadkiem jednostronnym o wartości 2%.
2) Organizację budowy, obejmującą:
- organizację zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb - zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót oraz zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób trzecich oraz prowadzić prace tak, aby placówka mogła funkcjonować bez zakłóceń, - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót: usunięcie gruzu i odpadów z terenu budowy i ich zagospodarowaniem; odtworzenie uszkodzonych nawierzchni lub obiektów sąsiadujących do stanu z dnia przejęcia frontu robót,
3) W zakresie wykonania zamówienia publicznego Wykonawca winien ująć wszystkie inne czynności niezbędne do jego zrealizowania, odebrania i użytkowania oraz dopuszczenia do użytku i eksploatacji urządzeń zamontowanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, wynikające z projektów, uzgodnień projektów i pozwoleń lub obowiązujących przepisów prawa polskiego m. in.: zabezpieczyć geodezyjną obsługę inwestycji (m.in., wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz innych czynności, które mogą wyniknąć w trakcie realizacji zamówienia); wykonać wszystkie czynności związane z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymaniem porządku na terenie budowy (m.in. czynności związanych z BHP i BRD); zachowaniem bezpieczeństwa ruchu drogowego, w jak najmniejszym stopniu zakłócać dojście uczniów do szkoły oraz istniejący dojazd do szkoły i sąsiadujących posesji; wykonać wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z prawidłowością prowadzonych robót; czynności związanych ze składowaniem i utylizacją odpadów; dokonać wszelkich uzgodnień, konsultacji, nadzorów; a także inne czynności niezbędne do jego prawidłowego wykonania, które wynikną w trakcie realizacji zamówienia, a także prowadzić prace tak, aby szkoła mogła funkcjonować bez zakłóceń i aby utrzymać porządek wokół szkoły. Wszelkie koszty i opłaty związane z wykonaniem wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia Wykonawca winien przewidzieć i uwzględnić w swojej ofercie.
2. Warunki wykonawstwa:
- wszelkie roboty związane z wykonaniem drogi będzie można wykonywać dopiero po uzyskaniu zgody zamawiającego na wejście w teren, gdyż aktualnie na terenie szkoły wykonywane są roboty związane z budową boisk, które prowadzone będą do dnia 31.07.2011 r.
- wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z otrzymanymi materiałami w szczególności dotrzymać warunków decyzji pozwolenia na budowę i wykonać zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami i przepisami w tym przepisami prawa budowlanego i przepisami dotyczącymi ochrony środowiska, oraz w uzgodnieniu z zamawiającym;
- kierowanie robotami sprawowane będzie przez pracowników Wykonawcy posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Zmiana osób pełniących funkcje kierownicze na budowie, w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, a także w trakcie trwania budowy, wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia Zamawiającego,
- zastosowane materiały muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- usunięcie wszelkich szkód oraz pokrycie strat, które mogą zaistnieć w trakcie wykonawstwa i przywrócenie do stanu pierwotnego pomieszczeń i terenów czasowo zajętych w związku z wykonywaniem robót oraz uporządkowanie terenów w pobliżu terenu budowy.
3. Dokumenty opisujące prace niezbędne do wykonania zamówienia dostarczone przez Zamawiającego:
Projekt (br. budowlana), decyzja pozwolenia na budowę - Zał. Nr I,
Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (br. budowlana), - Zał. Nr II,
Przedmiar robót (br. budowlana), - Zał. Nr III.
4.Podane ww. dokumentach nazwy własne zastosowane przez projektanta, są przykładowe. Dopuszcza się materiały i urządzenia równoważne w stosunku do przywołanych ww. dokumentach, jednak winny one uzyskać akceptację Zamawiającego. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane ww. dokumentach.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "ALKOR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "ALKOR" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjne Alkor sp. z o. o., ul. Olszyny 3, 44-373 Wodzisław Śląski, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 166788,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 86075,49
Oferta z najniższą ceną: 86075,49 / Oferta z najwyższą ceną: 122158,56
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa łącznika ul. Żeromskiego z drogą powiatową nr DP3407" (II)
- "Przebudowa drogi gminnej nr 601918 (ul. Górna) w 1,327 km od 0+025,85 km do 1+352,82 km w miejscowości Rybna, powiat krakowski, Gmina Czernichów"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4186P Stęgosz - Chrzan
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2996W Łęg Probostwo - Łęg Kościelny oraz Przebudowa - modernizacja drogi powiatowej nr 3704W PKP Gozdowo - Proboszczewice
- Remonty nawierzchni dróg zarządzanych przez Wójta Gminy Kozy oraz dostawa i montaż progów zwalniających modułowych w 2025r
- Przebudowa ul. Kasztanowej w km od 0+000 do 0+945 w miejscowości Alwernia Powiat Chrzanowski Gmina Alwernia
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.