Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-23
Zielona Góra: Budowa ciągu pieszego na Osiedlu Kaszubskim 7
Numer ogłoszenia: 169088 - 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Miłosierdzia Bożego Zielona Góra, os. Kaszubskie 7, 65-547 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3200010.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mb.zielgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia Rzymsko - Katolicka.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ciągu pieszego na Osiedlu Kaszubskim 7.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową ciągu pieszego na Osiedlu Kaszubskim 7, polegających na przebudowie istniejących chodników, schodów terenowych i murków oporowych. Całość istniejących nawierzchni z betonu i asfaltu zostanie wymieniona na kostkę betonową i łom granitowy. Przedmiotem zmówienia są odcinki ciągu pieszego oznaczone jako CD i D do końca oznaczone na rysunku Nr 1 Plan Sytuacyjny (załącznik Nr 5)i opisane w Opisie technicznym (załącznik Nr 4) oraz w przedmiarach robót CD i D do końca (Załączniki Nr 8 i 9). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisują: - Załącznik Nr 4 - Opis techniczny - Załącznik Nr 5 - Plan sytuacyjny - rys. Nr 1 - Załącznik Nr 6 - Szczegóły konstrukcyjne - rys. Nr 2 - Załącznik Nr 7 - Profile podłużne - rys. Nr 3 - Załączniki Nr 8 i 9 - Przedmiary robót odcinków CD i D do końca - Załącznik Nr 10 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 1.000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, (1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie 3 robót budowlanych, polegających na budowie, przebudowie chodników i schodów terenowych o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł. potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie. (2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że minimum jedna osoba - kierownik budowy, która będzie wykonywać zamówienie posiada uprawnienia budowlane o specjalności drogowej, zgodne z ustawą Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r ( Dz. U. z 2006 r., Nr 156 poz.1118) oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku (Dz. U z 2006 r., Nr 83 poz. 578) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i należy do Izby Inżynierów Budownictwa. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, (1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy byli ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą, niż 100 tys. zł. (2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy posiadali zdolność kredytową min. 50 tys. zł. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wykonawcy. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w § 5 ust. 1 SIWZ przez wykonawcę, Zamawiający żąda następujących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków : a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik Nr 12). c) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. d) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. 3. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mb.zielgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Parafia Rzymsko - Katolicka p.w. MIŁOSIERDZIA BOŻEGO w Zielonej Górze Osiedle Kaszubskie 7 65-547 Zielona Góra.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2008 godzina 10:45, miejsce: Parafia Rzymsko - Katolicka p.w. MIŁOSIERDZIA BOŻEGO w Zielonej Górze Osiedle Kaszubskie 7 65-547 Zielona Góra Opłata za SIWZ = 30 zł. + koszty wysyłki.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia będzie realizowany we współdziałaniu z Fundacją na rzecz Rewitalizacji miasta Zielona Góra przy pomocy finansowej Miasta Zielona Góra.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Wykonanie usług kominiarskich stałych i dodatkowych oraz rocznych przeglądów przewodów kominowych w budynkach i lokalach komunalnych położonych w Zielonej Górze - administrowanych przez Zamawiającego
- Gotowanie i wydawanie w udostępnionej kuchni i stołówce zamawiającego obiadów/posiłków dla dzieci uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego nr 8 w Zielonej Górze.
- Przeprowadzenie kursu spawania metodą MAG oraz metodą TIG
- Dostawa owoców, warzyw oraz owoców cytrusowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 18 w Zielonej Górze.
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków gotowych dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego nr 4 w Zielonej Górze w 2025 roku
- Kompleksowa obsługa prawna departamentów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze z wyłączeniem departamentów funduszowych.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- "Przebudowa drogi powiatowej 1911E polegaj aca na budowie chodnika w miejscowości Myszaki (etap I i etap III) - poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego"
- Remont cząstkowy dróg gruntowych poprzez umocnienie płytami typu JOMB na terenie miasta i gminy Murowana Goślina w 2024 r.
- Osiedle 3, Modra 29, Szklana Huta 14, 16 i 18 - STOP SMOG Remont, termomodernizacja (docieplenie) budynków mieszkalnych, jednorodzinnych wraz ze zmianą źródła ogrzewania
- Budowa drogi dla rowerów, drogi dla pieszych i rowerów oraz chodnika od miejscowości Małuszów przez Krzyżowice do Żernik Małych w formule zaprojektuj i wybuduj-drugie postępowanie
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.