eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów › Świadczenie usług komunalnych polegających m.in. nabieżącym utrzymaniu czystości i porządku na terenie Gminy Staszów oraz zimowe utrzymanie ulic, placów i chodników na terenie miasta Staszowa w 2017 r.



Ogłoszenie z dnia 2017-01-03

Ogłoszenie nr 1690 - 2017 z dnia 2017-01-03 r.

Staszów: Świadczenie usług komunalnych polegających m.in. na: bieżącym utrzymaniu czystości i porządku na terenie Gminy Staszów oraz zimowe utrzymanie ulic, placów i chodników na terenie miasta Staszowa w 2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 360866


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Staszów, krajowy numer identyfikacyjny 83040974900000, ul. ul. Opatowska  31, 28200   Staszów, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. 158 642 014, faks 158 643 261, e-mail bzp@staszow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.staszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług komunalnych polegających m.in. na: bieżącym utrzymaniu czystości i porządku na terenie Gminy Staszów oraz zimowe utrzymanie ulic, placów i chodników na terenie miasta Staszowa w 2017 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP.271.39.16.2016.II

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Staszów oraz zimowe utrzymanie ulic, placów i chodników na terenie Miasta Staszowa poprzez: 1. Zamiatanie mechaniczne ulic o łącznej długości około 37 300 mb zgodnie z załącznikiem nr 1 oraz załącznikiem graficznym nr 1a. 2. Zamiatanie ręczne lub mechaniczne chodników o łącznej powierzchni około 68 000 m^2 zgodnie z załącznikiem nr 2 oraz załącznikiem graficznym nr 2a. 3. Zamiatanie ręczne lub mechaniczne placów (w tym parkingów) i schodów o łącznej powierzchni około 23 000 m^2 zgodnie z załącznikiem nr 3 oraz załącznikiem graficznym nr 3a. 4. Bieżące niszczenie (poprzez stosowanie herbicydów) przerastającej roślinności w chodnikach, przy krawężnikach itp. oraz ręcznym jej niszczeniu w przypadku takiej konieczności. 5. Codzienne zbieranie wszelkich odpadów (liści, śmieci, stłuczki szklanej, itd.) na terenach zielonych na terenie miasta Staszowa. 6. Codzienne zbieranie wszelkich odpadów (liści, śmieci, stłuczki szklanej, itd.) w pasach drogowych ulic na terenie miasta Staszowa wymienionych w załączniku nr 4. 7. Zimowe utrzymanie w należytym stanie ulic, placów, chodników i schodów wraz z utrzymaniem ich czystości (wykaz ulic załącznik nr 5) polegające na: a) bieżącym, skutecznym usuwaniu śliskości bezpośrednio po jej wystąpieniu poprzez posypywanie piaskiem, mieszaniną piasku z solą, solą przemysłową, solanką, lub w sposób mieszany, b) bieżącym odkuwaniu lodu ze schodów, chodników i innych przejść oraz usuwaniu tego lodu, c) bieżącym odśnieżaniu ulic, placów i chodników, d) bieżącym wywożeniu nadmiaru śniegu na teren składowiska odpadów "Pocieszka" w Staszowie, e) bieżącym zabezpieczeniu piasku służącego do posypywania ulic, placów i chodników poprzez gromadzenie go w rozstawionych na terenie miasta skrzyniach (zgodnie z załącznikiem nr 7), f) bieżącym utrzymaniu czystości ulic, placów i chodników w okresie braku pokrywy śniegowej i opadów śniegu, g) bieżącym usuwaniu sopli lodu z budynków, budowli i urządzeń będących własnością Gminy Staszów, h) zabezpieczeniu mieszaniny piasku z solą na terenie miasta Staszowa w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania powyższych czynności, oraz inne konieczne do wykonania prace gwarantujące prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu zamówienia. 8. Utrzymanie w należytym stanie sanitarnym, technicznym oraz obsługa szaletów miejskich znajdujących się przy ul. Krakowskiej i ul. Mickiewicza polegające głównie na: utrzymaniu właściwego stanu higienicznego w obiekcie szaletu, - utrzymaniu porządku i czystości na zewnątrz wokół szaletów (zamiatanie, odśnieżanie, bieżące likwidowanie śliskości poprzez posypywanie piachem), zapewnienie odbioru nieczystości powstałych w wyniku funkcjonowania szaletu oraz jego utrzymania, zabezpieczeniu środków czystości w ilościach gwarantujących prawidłowe funkcjonowanie szaletów jak i spełnianie wymogów sanitarnych, w tym mydło oraz ręczniki papierowe do wycierania rąk przy umywalkach oraz zabezpieczeniu papieru toaletowego w toaletach, likwidację powstałych awarii (instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, itp.), przestrzeganie ustalonych godzin otwarcia szaletów, oraz inne niezbędne prace gwarantujące prawidłowe funkcjonowanie szaletów miejskich. 9. Bieżące sprzątanie wiat przystankowych w ilości 22 sztuk zlokalizowanych na terenie miasta Staszowa polegające m.in. na: - sprzątaniu odpadów z terenu wiat przystankowych, - bieżącym zrywaniu naklejonych ogłoszeń, plakatów itp. oraz czyszczenie (mycie) szyb wiaty, - utrzymaniu porządku na terenie wiaty oraz wokół wiaty wraz z wykaszaniem trawy (w promieniu min. 2 metrów). 10.Sprzątanie raz w tygodniu w terminie uzgodnionym z Zamawiającym wiat przystankowych w ilości 80 sztuk zlokalizowanych na terenie Gminy Staszów polegające m.in. na: - sprzątaniu odpadów z terenu wiat przystankowych, - bieżącym zrywaniu naklejonych ogłoszeń, plakatów itp., - utrzymaniu porządku na terenie wiaty oraz wokół wiaty wraz z wykaszaniem trawy (w promieniu min. 2 metrów). 11.Sprzątanie w miarę potrzeb, po zgłoszeniu przez Zamawiającego, miejsc przystankowych w ilości 131 sztuk zlokalizowanych na terenie Gminy Staszów polegające m.in. na: utrzymaniu porządku i czystości wraz z wykaszaniem trawy (w promieniu min. 2 metrów). 12.Bieżące oczyszczanie tablic ogłoszeniowych zlokalizowanych na terenie miasta Staszowa poprzez zerwanie odstających ogłoszeń oraz zebranie opadłych ogłoszeń z terenu przyległego. 13.Dekorowanie i flagowanie ulic i placów z okazji świąt państwowych i okolicznościowych polegające na wywieszaniu i zdejmowaniu minimum 100 szt. flag państwowych na słupach ulicznych i w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w związku z uroczystościami państwowymi, okolicznościowymi i miejscowymi, po zgłoszeniu przez Zamawiającego. Realizacja zadania winna być zgodna z Ustawą z dnia 31.01.1980 r. o godle, barwach i hymnie Rzeczypospolitej Polskiej oraz o pieczęciach państwowych. Materiały zapewnia Wykonawca. 14.Czasowe przetrzymanie bezdomnych psów wraz z opieką nad nimi w zakresie: wyżywienia, pielęgnowania i pilnowania do czasu przewiezienia do schroniska z którym Zamawiający ma podpisaną umowę. Przy określeniu ceny obejmującej wykonanie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić powyższe informacje oraz wnioski wypływające z przeprowadzonej ewentualnej wizji w terenie. Prace wymienione w punkcie 7 należy wykonywać na ulicach, placach, chodnikach i schodach zgodnie z ustalonymi standardami - załącznik nr 6. Postępowanie z odpadami pochodzącymi z oczyszczania ulic, placów, chodników i parkingów będzie prowadzona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 10 SIWZ. Usługi objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ. Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy, ale nie wcześniej niż od 1 stycznia 2017r. do dnia 31 grudnia 2017r. INFORMACJA O ZAOFEROWANYM procencie osób zatrudnionych na umowę o pracę z ogólnej liczby osób, którym zostanie powierzona realizacja przedmiotu zamówienia W WYBRANEJ OFERCIE ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZYM I NAJWYŻSZYM PROCENTEM osób zatrudnionych na umowę o pracę z ogólnej liczby osób, którym zostanie powierzona realizacja przedmiotu zamówienia: Procent osób zatrudnionych na umowę o pracę z ogólnej liczby osób, którym zostanie powierzona realizacja przedmiotu zamówienia w wybranej ofercie: 100%. Najniższy zaoferowany procent osób zatrudnionych na umowę o pracę z ogólnej liczby osób, którym zostanie powierzona realizacja przedmiotu zamówienia: 100%. Najwyższy zaoferowany procent osób zatrudnionych na umowę o pracę z ogólnej liczby osób, którym zostanie powierzona realizacja przedmiotu zamówienia: 100%. INFORMACJA O ZAOFEROWANYM TERMINIE PŁATNOŚCI W WYBRANEJ OFERCIE ORAZ O OFERTACH Z NAJKRÓTSZYM I NAJDŁUŻSZYM TERMINEM PŁATNOŚCI Termin płatności w wybranej ofercie: 30 dni. Najkrótszy zaoferowany termin płatności: 30 dni. Najdłuższy zaoferowany termin płatności: 30 dni.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90610000-6
Dodatkowe kody CPV: 90600000-3, 90513200-8, 90620000-9, 90630000-2, 77500000-5, 98380000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT740740.74
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ w Staszowie Spółka Gminy z o.o.,  ,  ul. Wojska Polskiego 3,  28-200,  Staszów,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 800000,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 800000,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 800000,00
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.