Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-05
Rejowiec: Dostawa artykułów spożywczych w roku szkolnym 2014/2015
Numer ogłoszenia: 169155 - 2014; data zamieszczenia: 05.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. M.Reja w Rejowcu , ul. Stanisława Zwierzyńskiego 8A, 22-360 Rejowiec, woj. lubelskie, tel. 82 56 88 612.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sprejowiec.strefa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Jednostki Samorządu Terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych w roku szkolnym 2014/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki Szkoły Podstawowej im. M. Reja w Rejowcu. Zamówienie zostało podzielone na 11 części: CZĘŚĆ I: PIECZYWO, CZĘŚĆ II: PRODUKTY MLECZARSKIE, CZĘŚĆ III: MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE, CZĘŚĆ IV: WARZYWA, OWOCE, KISZONKI, CZĘŚĆ V: MROŻONKI, CZĘŚĆ VI: ARTYKUŁY GARMAŻERYJNE, CZĘŚĆ VII: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA, CZĘŚĆ VIII: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: JAJA, CZĘŚĆ IX: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: PRZYPRAWY, ZUPY, SOSY, CZĘŚĆ X: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: CUKIER I PRODUKTY POKREWNE, CZĘŚĆ XI: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: PRZETWORZONE OWOCE, WARZYWA, OLEJE I INNE.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.00.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oferta sporządzona według załączonego do SIWZ formularza nr 1, 2) wypełniony formularz asortymentowo - cenowy zgodnie ze wzorem stanowiącym rozdział IV SIWZ , 3) zaakceptowany projekt umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiący rozdział III SIWZ, 4) przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo osoby reprezentującej wspólnie działających Wykonawców, określające postępowanie, do którego się odnosi oraz określające osobę pełnomocnika i Wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez wszystkich Wykonawców. Niniejszy punkt dotyczy również wspólników spółki cywilnej, 5) informacja o ewentualnych podwykonawcach wg formularza nr 3, 6) nakaz płatniczy (dotyczy rolników), 7) oświadczenie o równoważności produktów wraz z opisem - w przypadku składania ofert równoważnych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sprejowiec.strefa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Reja w Rejowcu ul. Zwierzyńskiego 8a 22-360 Rejowiec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Reja w Rejowcu ul. Zwierzyńskiego 8a 22-360 Rejowiec SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PIECZYWO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chleb pszenny 0,55 kg Baltonowski lub równoważny -2`163 szt. Chleb razowy 0,35 kg - 841 szt Bułka zwykła długa 0,30 kg - 228 szt. Bułka tarta - 115 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PRODUKTY MLECZARSKIE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serek homogenizowany 200g - 4 x 50g Danonek lub równoważny - 815 szt.; Jogurt (smaki różne) 100g - 1`478 szt.; Masło roślinne 500 g RM lub równoważne - 230 szt.; Masło roślinne 250 g RM lub równoważne - 46 szt.; Margaryna zwykła 250g Kasia lub równoważna - 56 szt.; Masło śmietankowe 250g Nadbużańskie lub równoważne - 111 szt.; Mleko 2% 1l - 50 szt.; Twaróg półtłusty - 69,28 kg; Twaróg tłusty - 69,28 kg; Twaróg tłusty sernikowy 1 kg - 3 szt.; Śmietana 18% 1kg - 179 szt.; Śmietana 22% 1kg - 394 szt. Śmietana 18% 360-400 ml -740 szt. Śmietana 18% 330 ml - 683 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Boczek wędzony - 5,22 kg; Filet z kurczaka - 467,31 kg; Kiełbasa cienka podwawelska Sokołów lub równoważne - 13,83 kg; Kurczak - 116,20 kg; Mięso wieprzowe b/kości - karkówka - 197,41 kg; Kości wieprzowe - 3,97 kg; Mięso wieprzowe b/kości - łopatka - 236,39 kg; Mięso wołowe b/kości - łopatka - 3,31 kg; Mięso mielone wieprzowo - wołowe mrożone - 27 kg; Mięso wieprzowe b/kości - schab - 414,57 kg; Mięso wieprzowe b/kości - szynka - 494,75 kg; Smalec 200g - 87 szt.; Udka kurczaka - 244,90 kg; Podudzie kurczaka - 127,60 kg; Udziec kurczaka - 173,10 kg; Żeberka wieprzowe - 85,44 kg; Konserwy wieprzowe/wołowe 500g Łuków/Sokołów lub równoważne - 20 kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: WARZYWA, OWOCE, KISZONKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Burak ćwikłowy - 302 kg; Młode liście z korzeniem buraka ćwikłowego - 13 kg; Brokuł - 68 kg;Cebula - 34,80 kg; Czosnek główka - 2 szt.; Fasola Jaś -42,30 kg;Kalafior (średnia wielkość do 1 kg)- 51 kg; Kapusta biała (średnia wielkość do 3 kg) - 154 kg; Kapusta młoda (średnia wielkość do 1 kg) - 22 kg; Kapusta kiszona - 336 kg; Kapusta pekińska (średnia wielkość do 50 dkg) - 113,20 kg;Koper pęczek - 128 szt.; Kalarepa - 215 szt.; Marchewka - 600,50 kg;Ogórek kiszony - 216 kg; Ogórek gruntowy - 263,80 kg; Pietruszka korzeń - 15,15 kg; Pieczarka - 56,40 kg;Papryka - 17,80 kg; Natka pietruszki - pęczek - 136 szt.; Pomidor - 88 kg; Rzodkiewka - pęczek - 65 szt.; Rzepa - 89 kg;Seler - 164,40 kg;Sałata -128 szt.; Szczypior - 175 szt.;Ziemniaki - 7`344,25 kg;Cebula czerwona - 5 kg; Truskawka - 10 kg; Banan - 391,90 kg; Gruszka - 6,20 kg; Jabłko - 564,09 kg; Mandarynka - 109,70 kg; Pomarańcza - 31,70 kg; Śliwka - 12,11 kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9, 15.33.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: MROŻONKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ryba mrożona filet Sola, Tilapia, Mintaj, Miruna, Dorsz - 514,92 kg; Owoce mrożone pięcioskładnikowa mieszanka kompotowa 2,5 kg - 22,50 kg; Truskawka mrożona 2,5 kg - 30 kg; Śliwki mrożone 450g - 10 kg; Zupa pieczarkowa mrożona 450g -12 szt.; Zupa grzybowa mrożona 450g - 110 szt.; Zupa jarzynowa można 450 g - 5 szt.; Barszcz czerwony mrożony 450g - 12 szt.; Kalafior mrożony 2,5 kg - 5 szt.; Brokuł mrożony 2,5 kg - 25 szt.; Fasolka szparagowa mrożona 2,5 kg - 215 szt.; Marchewka z groszkiem mrożona 2,5 kg - 30 szt.; Warzywa mrożone na patelni pięcioskładnikowe - 15 szt.; Wiśnie mrożone 450g - 42,50 kg; Porzeczka czarna - 5 kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0, 15.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ARTYKUŁY GARMAŻERYJNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pierogi z ziemniakami i serem - 642 kg; Pierogi z truskawką - 141 kg; Kluski śląskie - 301,50 kg; Gołąbki z ryżem i mięsem - 264,80 kg; Kopytka - 173 kg; Naleśniki z serem - 246,80 kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.40
- 2. Jakość - 0.60
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE - Produkty przemiału ziarna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mąka pszenna 450 g i 500 g LUBELLA POZNAŃSKA lub równoważna - 170 kg; Mąka ziemniaczana 500 g - 16 kg; Kasza jęczmienna 5 kg - 80 kg; Kasza gryczana 5 kg - 50 kg; Ryż 5 kg - 111 kg; Makaron 3 kg KNORR lub równoważny - 273 kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.85.00.00-1, 15.61.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE - Jaja.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jajka kurze klasa wagowa L warunki chowu kury 0-1 - 4035 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE - Przyprawy, zupy, sosy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyprawa do ryb 600 g DELICAT lub równoważna - 3 szt.; Przyprawa do drobiu 600 g DELICAT lub równoważna - 9 szt.; Przyprawa do mięsa 600g DELICAT lub równoważna - 9 szt.; Przyprawa warzywna do potraw 75 g VEGETA, ZIARENKA SMAKU lub równoważna - 89 szt.; Przyprawa warzywna do potraw 2800 g JARZYNKA - 15 szt.; Przyprawa do karkówki 30g Prymat lub równoważna - 10 szt.; Przyprawa do gyrosa 30g Prymat lub równoważna - 10 szt.; Zioła prowansalskie 10g Prymat lub równoważne - 5 szt.; Przyprawa ziarenka smaku 200 g lub równoważna - 8 szt.; Pietruszka suszona 150g - 7 szt.; Koper suszony 200g - 6 szt.; Przyprawa magi 200g - 4 szt.;Majeranek 150g -9 szt.; Liść laurowy 6g - 27 szt.; Ziele angielskie całe 600g - 2 szt.; Bazylia suszona 10g - 3 szt.; Kminek 20 g - 5 szt.; Papryka słodka 22g - 4 szt.; Goździki 20g - 3 szt.; Cynamon 15g - 2 szt.; Cynamon 20 g - 3 szt.; Pieprz mielony czarny 20g - 78 szt.; Pieprz ziołowy 20g - 30 szt.; Sól jodowana ważona 1 kg - 130 kg; Rosół drobiowy w kostce 700 g KNORR lub równoważny - 8 szt.; Zupa w proszku 900-1000g: biały barszcz WINIARY lub równoważna - 18 szt.; Musztarda 180g Sarebska lub równoważna - 5 szt.; Zupa w proszku 900-1000g: czerwony barszcz WINIARY lub równoważna - 11 szt.; Zupa w proszku 40g: ogonowa WINIARY lub równoważna - 7 szt.; Zupa w proszku 900-1000g: pieczarkowa WINIARY lub równoważna - 15 szt.; Zupa w proszku 1,3 kg: borowikowa KNORR lub równoważna - 4 szt.; Zupa w proszku 450g: grzybowa - 110 szt.; Zupa w proszku 450g: pieczarkowa - 12 szt.; Zupa jarzynowa 450g - 5 szt.; Sos w proszku 1400g: pieczeniowy KNORR lub równoważny - 4 szt.; Sos w proszku 1100g: grzybowy KNORR lub równoważny - 5 szt.; Sos ziołowy 30g Winiary lub równoważny - 47 szt.; Sos sałatkowy koperkowy 800g - 1 szt.; Sos koperkowy do sałatek 9g - 7 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.87.00.00-7, 15.89.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE - Cukier i produkty pokrewne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cukier 1 kg - 319 kg; Napój w proszku 1 kg (smak: cytryna, pomarańcza, brzoskwinia, malina, jabłko, wiśnia) ALSA KNORR lub równoważny - 149 szt.; Galaretka w proszku 850g (smak: ananas) UBENA lub równoważna - 5 szt.; Galaretka w proszku 1300g (smak: cytrynowa, pomarańczowa, truskawkowa, wiśniowa, agrestowa) WINIARY lub równoważna - 107 szt.; Cukier waniliowy 16g - 59 szt.; Cukier waniliowy 32g - 37 szt.; Syrop sok o ekstrakcie ogólnym nie mniejszym niż 65% 420 ml (smak: kiwi, pomarańcza, brzoskwinia, wiśnia, malina, truskawka, cytryna) Herbapol lub syrop sok 490 ml (smak: pomarańcza, brzoskwinia, wiśnia, malina, truskawka, cytryna) Cymes lub równoważny - 288 szt.; Sok wieloowocowy 0,5l - 252 szt.; Paluszki solone 100g Lubella lub równoważne - 880 szt.; Wafelek Princessa 330g lub równoważny - 1675 szt.; Lizak Chupa Chups lub równoważny - 136 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.82.00.00-2, 15.83.00.00-5, 15.84.00.00-8, 15.32.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE - Przetworzone owoce, warzywa, oleje i inne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koncentrat pomidorowy 800g KNORR lub równoważny - 45 szt.; Koncentrat pomidorowy 950g PUDLISZKI lub równoważny - 2 szt.; Koncentrat pomidorowy 200g PUDLISZKI lub równoważny - 10 szt.; Chrzan w słoiczku 300g RĘBEK lub równoważny - 17 szt.; Chrzan w słoiczku 200g RĘBEK lub równoważny - 11 szt.; Szczaw w słoiczku 300g RĘBEK lub równoważny - 43 szt.; Majonez 3 kg WINIARY lub równoważny - 29 szt.; Majonez 700 ml WINIARY lub równoważny - 18 szt.; Majonez 400 ml WINIARY lub równoważny - 17 szt.; Ogórek konserwowy 2650 g 14 szt.; Ogórek konserwowy 0,9 l - 16 szt.; Kukurydza konserwowa 2500g PUDLISZKI lub równoważna - 13 szt.; Kukurydza konserwowa 680g PUDLISZKI lub równoważna - 20 szt.; Groszek konserwowy 2600g PUDLISZKI lub równoważny - 8 szt.; Kwasek cytrynowy 20g - 5 szt.; Kwasek cytrynowy 50g - 14 szt.; Oliwa z oliwek 0,5l - 2 szt.; Oliwa z oliwek 1l - 10 szt.; Olej rzepakowy 5l - 60 szt.; Olej rzepakowy 1l - 9 szt.; Woda mineralna gazowana 1,5l - 8 szt.; Kapusta czerwona w słoiku 860g - 30 szt.; Ogórek kiszony w słoiku 600g - 30 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.00.00-3, 15.40.00.00-2, 15.33.20.00-4, 15.33.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Władysława Korżyka w Rykach
- "Dostawa artykułów ogólnospożywczych w 2025 roku na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Jaworze podzielonych na 8 grup"
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W OBROWIE W 2025 ROKU
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Publicznego Przedszkola w Czudcu w 2025 roku".
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
więcej: Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.