Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-26
Myślenice: Usługi specjalisty ds. rozliczeń
Numer ogłoszenia: 169158 - 2013; data zamieszczenia: 26.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Myślenicach , ul. Kazimierza Wielkiego 5, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 12 274 98 10, faks 12 274 98 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.myslenicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi specjalisty ds. rozliczeń.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi specjalisty ds. rozliczeń Projektu FENIX na skrzydłach aktywności obejmującej: - Kontrolę wydatków: dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych z planem, monitorowanie przepływów finansowych projektu. - Prowadzenie dokumentacji finansowej projektu - opis dokumentów finansowych, sprawdzanie poprawności dokumentów finansowych, zgodności z odpowiednimi ustawami, prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej dla projektów EFS, archiwizacja dokumentów księgowych. - Sprawozdawczość finansową: - sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących wydatków projektu EFS, sporządzanie wniosku o płatność w części finansowej. - Współpracę z zespołem projektowym nad poprawnością realizacji projektu, współpracę z osobami zarządzającymi projektem w PCPR. - Współpracę z księgową w zakresie finansowania i rachunkowości prowadzonej w związku z realizacją projektu. w ilości ok. 650,00 godzin.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Powtórzenie tego samego rodzaju zamówień do 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.10.00 - Usługi księgowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uważa się za spełniony jeżeli wykonawca w opisanym zakresie oświadczy, że spełnia warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania dla realizacji niniejszego zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uważa się za spełniony jeśli wykonawca wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem głównych dostaw lub usług (przynajmniej 1 a maksymalnie 2 należycie wykonane/wykonywane zamówienia, polegające na realizacji zadań specjalisty ds. rozliczenia projektu, rozliczania podobnego projektu, w których wykonawca brał/bierze udział przez okres sumarycznie co najmniej 1 roku), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uważa się za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą: - Wykształcenie co najmniej średnie w zakresie księgowości. - Co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku księgowego w jednostkach budżetowych. - Doświadczenie w realizacji zadań specjalisty ds. rozliczenia projektu, rozliczania podobnego projektu, przez okres sumarycznie co najmniej 1 roku. - Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości oraz innych ustaw i aktów wykonawczych do tych ustaw, których znajomość jest niezbędna do obsługi finansowej projektu. - Umiejętność obsługi komputera w szczególności programów finansowo-księgowych. - Nie karaną za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe. - Samodzielną, komunikatywną, posiadającą umiejętność pracy w zespole, rzetelną i dokładną. - Znajomość zasad i procedur realizacji projektów finansowanych ze środków UE, przede wszystkim projektów systemowych EFS. - Znajomość obsługi pakietu MS Office oraz Internetu. - Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej i zespołu, odpowiedzialność, zdolności organizacyjne, bardzo dobrą organizację pracy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uważa się za spełniony jeśli wykonawca oświadczy, że spełnia warunki, dotyczące znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
przynajmniej 1 a maksymalnie 2 należycie wykonane/wykonywane zamówienia, polegające na realizacji zadań specjalisty ds. rozliczenia projektu, rozliczania podobnego projektu, w których wykonawca brał/bierze udział przez okres sumarycznie co najmniej 1 roku; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ofertę sporządzoną w oparciu o Formularz oferty wraz załącznikami, zgodne z treścią specyfikacji i podpisaną przez osoby upoważnione / pełnomocne do reprezentowania wykonawcy - Pełnomocnictwo dla osób upoważnionych do podpisania oferty (w przypadku podpisywania oferty przez osoby upoważnione) może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. W przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wspólnie wymaga się pełnomocnictwa dla lidera reprezentującego wykonawców
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslenicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2013 godzina 11:30, miejsce: sekretariat Dyrekcji.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Fenix - Na skrzydłach Aktywności jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Usługa ubezpieczenia Powiatu Myślenickiego wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Dostawy makaronów
- Rozbudowa drogi gminnej w km 0+000,00 do 0+571,70 w miejscowości Trzemeśnia, gmina Myślenice
- Dostawa produktów spożywczych dla ZPO w Osieczanach
więcej: przetargi w Myślenicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.