To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-01
Pabianice: REMONT ORAZ ADAPTACJA POMIESZCZEŃ W POZIOMIE PARTERU BUDYNKU MIEJSKIEGO CENTRUM POMOCY SPOŁECZNEJ USYTUOWANEGO NA NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ W PABIANICACH PRZY UL. PARTYZANCKIEJ 31 NA POTRZEBY FUNKCJONOWANIA PLACÓWKI WSPARCIA DZIENNEGO.
Numer ogłoszenia: 169173 - 2016; data zamieszczenia: 01.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97701 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza, ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 42 2254600, faks 42 2254669.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT ORAZ ADAPTACJA POMIESZCZEŃ W POZIOMIE PARTERU BUDYNKU MIEJSKIEGO CENTRUM POMOCY SPOŁECZNEJ USYTUOWANEGO NA NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ W PABIANICACH PRZY UL. PARTYZANCKIEJ 31 NA POTRZEBY FUNKCJONOWANIA PLACÓWKI WSPARCIA DZIENNEGO..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest remont oraz adaptacja pomieszczeń w poziomie parteru budynku Miejskiego Centrum Pomocy Społecznej usytuowanego na nieruchomości położonej w Pabianicach przy ul. Partyzanckiej 31 (dz. Nr ewid. 173/2, obręb P-8) na potrzeby funkcjonowania placówki wsparcia dziennego. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w: projekcie architektoniczno - budowlanym pt. Remont oraz przebudowa części pomieszczeń parteru budynku Miejskiego Centrum Pomocy Społecznej zlok. W Pabianicach przy ul. Partyzanckiej 31 opracowanym przez Pracownię Architektoniczną ARCHI - PROJEKT mgr inż. arch. Szymon Herman; specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) oraz przedmiarze robót, stanowiących załącznik do niniejszej SIWZ. 3.2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, a także uzyskał, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3.3. Na wykonane roboty budowlano-instalacyjne Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36-miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru robót. Udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów kodeksu cywilnego. 3.4. Warunki finansowe rozliczeń: Podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany bezusterkowy końcowy protokół odbioru robót. Wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. Podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. Uwagi: Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W przypadku wystąpienia w projekcie, kosztorysie nakładczym lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. Wszędzie tam, gdzie w załącznikach do niniejszej SIWZ występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy prawo budowlane. Odpady powstające w trakcie robót, takie jak gruz, śmieci itp. Wykonawca będzie usuwał z pomieszczeń na bieżąco a następnie wywoził/utylizował we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także uzyskał, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac. Wykonawca dokonuje stosownego zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób postronnych (trzecich)...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.26.50 - Roboty w zakresie okładania 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIEBIORSTWO INSTALACYJNO BUDOWLANE "LAUER" PRZEMYSŁAW LAUER
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIEBIORSTWO INSTALACYJNO BUDOWLANE "LAUER" PRZEMYSŁAW LAUER
- Przeds. Instalacyjno-Budowlane LAUER Przemysław Lauer, Piątkowisko 49a, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 177600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 170000,00
Oferta z najniższą ceną: 159823,51 / Oferta z najwyższą ceną: 252150,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- Usługa przygotowania, dostarczenia i zapewnienia obsługi wydawania posiłków (usługa cateringowa) dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Bychlewie, w tym oddziału przedszkolnego
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) do obiektów MOSiR w Pabianicach
- Remont bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
- Dostawa oleju opałowego do szkół i świetlicy na terenie Gminy Pabianice w 2025 roku
- Budowa chodnika w drodze powiatowej nr 3302E - ul. Niesięcin w Konstantynowie Łódzkim, gmina Konstantynów Łódzki
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.