eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PszczynaWykonanie projektu przebudowy ul. Uzdrowiskowej na odcinku od ul. Parkowej do granicy powiatu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-23

Pszczyna: Wykonanie projektu przebudowy ul. Uzdrowiskowej na odcinku od ul. Parkowej do granicy powiatu
Numer ogłoszenia: 169188 - 2012; data zamieszczenia: 23.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93831 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie, ul. Sygietyńskiego 20, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 32 212-80-68, faks 32 212-80-69.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu przebudowy ul. Uzdrowiskowej na odcinku od ul. Parkowej do granicy powiatu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania p.n. Przebudowa ul. Uzdrowiskowej na odcinku od ul. Parkowej do granicy powiatu - uzyskanie zatwierdzonego zgłoszenia wykonania robót bez wymaganego pozwolenia na budowę lub uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę w Starostwie Powiatowym w Pszczynie (w zależności od potrzeb). Zakres zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej : a) przebudowy jezdni ul. Uzdrowiskowej w Goczałkowicach-Zdroju na odcinku od skrzyżowania z ul. Parkową do granicy mostu na rzece Wisła o długości ok. 650 mb, b) przebudowę skrzyżowania (miejsce włączenia-łącznik od DK1 do ul. Uzdrowiskowej) na skrzyżowanie typu rondo, c) uwzględnienie wszystkich ewentualnych przekładek kolidujących sieci zlokalizowanych w ciągu projektowanej inwestycji, d) budowy odwodnienia. W ramach zamówienia należy wykonać: a) podkłady mapowe konieczne do opracowania dokumentacji w ilości niezbędnej do wykonania zamówienia oraz 1 egz. dla Zamawiającego b) Uzyskanie zgody właścicieli terenu na realizacje zadania w obrębie ich działek, c) Uzgodnienia branżowe z właścicielami sieci infrastruktury technicznej w terenie objętym zakresem zadania, wraz z projektami branżowymi przebudowy kolidujących sieci, d) Uzgodnienia z zarządcami dróg objętych zakresem opracowania, e) Inwentaryzacja zadrzewień i zakrzewienia kolidującego z rozwiązaniami projektowymi oraz plan wyrębu, f) Uzgodnienie z zamawiającym koncepcji zagospodarowania terenu. Wykonawca jest zobowiązany uzyskać pisemną akceptację koncepcji zagospodarowania terenu przed wykonywaniem szczegółowych prac projektowych, g) Projekt budowlany wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczegółowymi, obejmujący projekt zagospodarowania terenu i projekty branżowe - w ilości 5 egz. h) Projekt wykonawczy - w ilości 5 egz. i) Badania geotechniczne oraz określenie warunków gruntowo - wodnych podłoża gruntowego (min. 10 odwiertów, na gł. 2m) - w ilości 2 egzemplarzy, j) Zatwierdzony projekt zmiany organizacji ruchu na czas budowy - w ilości 2 egz. k) Zatwierdzony projekt docelowej organizacji ruchu - w ilości 2 egz. l) Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia - fakultatywnie, m) Pozwolenie wodnoprawne wraz z operatem wodnoprawnym - fakultatywnie - w ilości 2 egz. n) Projekt oświetlenia ulicznego - w ilości 2 egz. o) przedmiar robót, przez który należy rozumieć opracowanie zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać w szczególności wymagania określone w § od 6 do 10 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. nr 202, poz. 2072 ze zm.) - w ilości 3 egzemplarzy, p) kosztorys inwestorski, sporządzony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004r. Nr 130 poz 1389) - w ilości 2 egzemplarzy, q) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określania standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać w szczególności wymagania określone w §12, 13 i 14 oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - Użytkowego (Dz. U. nr 202, poz. 2072 ze zm.) - w ilości 2 egzemplarza, r) wykonanie w/w dokumentacji na nośniku elektronicznym - wersja elektroniczna całej dokumentacji wg Rozporządzenia Rady Ministrów z 11.10.2005r. w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych załącznika nr 2 (Dz.U. z 2005r. nr 212 poz.1766), w formatach: 1 x PDF (cała dokumentacja) i dodatkowo 1 x w wersji edytowalnej dla opisów i kosztorysu(KST, ATH, RDS)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro projektowo-Usługowe alda s.c. Hanna i Janusz Franiczek, ul. Skrzyszowska 39c, 44-300 Wodzisław Śląski, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47232,00

  • Oferta z najniższą ceną: 47232,00 / Oferta z najwyższą ceną: 83640,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.