eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźPrzedmiotem zamówienia jestprzygotowanie i dostarczenie około 1 215 szt. (około 55 szt. codziennie) dwudaniowych obiadów (posiłki gorące) dla podopiecznych- Domu Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych w Łodzi przy ul. Ćwiklińskiej 5a, - Domu Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Ćwiklińskiej 18.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-01

Łódź: Przedmiotem zamówienia jest: przygotowanie i dostarczenie około 1 215 szt. (około 55 szt. codziennie) dwudaniowych obiadów (posiłki gorące) dla podopiecznych: - Domu Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych w Łodzi przy ul. Ćwiklińskiej 5a, - Domu Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Ćwiklińskiej 18.
Numer ogłoszenia: 169207 - 2016; data zamieszczenia: 01.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132783 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, ul. Piotrkowska 149, 90-440 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6324034, faks 0-42 6324130.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest: przygotowanie i dostarczenie około 1 215 szt. (około 55 szt. codziennie) dwudaniowych obiadów (posiłki gorące) dla podopiecznych: - Domu Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych w Łodzi przy ul. Ćwiklińskiej 5a, - Domu Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Ćwiklińskiej 18..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: przygotowanie i dostarczenie około 1 215 szt. (około 55 szt. codziennie) dwudaniowych obiadów (posiłki gorące) dla podopiecznych: - Domu Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych w Łodzi przy ul. Ćwiklińskiej 5a, - Domu Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Ćwiklińskiej 18. Posiłki w postaci obiadów dla podopiecznych Domu Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych w Łodzi przy ul. Ćwiklińskiej 5a, i Domu Dziennego Pobytu w Łodzi przy ul. Ćwiklińskiej 18, dostarczane będą 5 razy w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem świat przypadających w te dni) w godz. 11:45- 12:00. Szczegółowy jadłospis: 1). 1 sierpnia 2016 roku (poniedziałek): -rosół z makaronem, - ziemniaki, -udko z kurczaka pieczone, - surówka z marchwi i jabłka. 2). 2 sierpnia 2016 roku (wtorek): - krupnik z ziemniakami, - kopytka, - pieczeń wieprzowa w sosie, - mizeria ze śmietaną. 3). 3 sierpnia 2016 roku (środa): - koperkowa z ziemniakami, - kasza jęczmienna, - gulasz wieprzowy, -sałatka z buraka. 4). 4 sierpnia 2016 roku (czwartek): - barszcz ukraiński z ziemniakami, - pierogi z jagodami ze śmietaną. 5). 5 sierpnia 2016 roku (piątek): - wiśniowa z makaronem, - ziemniaki, - filet rybny panierowany, - surówka z kiszonej kapusty. 6). 8 sierpnia 2016 roku (poniedziałek): - jarzynowa z ziemniakami, - pierogi z serem ze śmietaną. 7). 9 sierpnia 2016 roku (wtorek): - pomidorowa z ryżem, - ziemniaki, - filet z kurczaka panierowany, - kapusta kiszona zasmażana. 8). 10 sierpnia 2016 roku (środa): - kapuśniak z białej kapusty, - kasza gryczana, - pieczeń wieprzowa w sosie, - buraczki zasmażane. 9) 11 sierpnia 2016 roku (czwartek): - zalewajka z ziemniakami, - ziemniaki, - kotlet mielony, - surówka z czerwonej kapusty. 10). 12 sierpnia 2016 roku (piątek): - krupnik z ziemniakami, - ziemniaki, - śledzie w śmietanie. 11). 16 sierpnia 2016 roku (wtorek): - kapuśniak z kiszonej kapusty, - ziemniaki, - kotlet poznański z cebulką, - marchew gotowana. 12). 17 sierpnia 2016 roku (środa): - fasolowa z ziemniakami, - kluski leniwe. 13). 18 sierpnia 2016 roku (czwartek): - pieczarkowa z makaronem, - ziemniaki, - karczek w sosie, - surówka z kapusty pekińskiej. 14). 19 sierpnia 2016 roku (piątek): - koperkowa z ziemniakami, - knedle z truskawkami ze śmietaną. 15). 22 sierpnia 2016 roku (poniedziałek): - botwinkowa z ziemniakami, - kluski śląskie, - żeberka wieprzowe w sosie, - surówka z białej kapusty. 16). 23 sierpnia 2016 roku (wtorek): - szczawiowa z jajkiem, - ziemniaki, - skrzydełka w miodzie, - surówka z marchwi i jabłka. 17). 24 sierpnia 2016 roku (środa): - krupnik ryżowy, - pampuchy, - pieczeń wieprzowa, - kapusta kiszona zasmażana. 18). 25 sierpnia 2016 roku (czwartek): - ogórkowa z ziemniakami, - ziemniaki, - gołąbki w sosie pomidorowym. 19). 26 sierpnia 2016 roku (piątek): - jarzynowa z ziemniakami, - placki ziemniaczane ze śmietaną. 20). 29 sierpnia 2016 roku (poniedziałek): - rosół z makaronem, - ziemniaki, - udko gotowane, - fasolka szparagowa. 21). 30 sierpnia 2016 roku (wtorek): - żurek z ziemniakami, - ryż, - pulpet w sosie koperkowym, - marchew gotowana. 22). 31 sierpnia 2016 roku (środa): - pomidorowa z makaronem, - ziemniaki, - schab panierowany, - kalafior gotowany. Zamawiający będzie informować każdorazowo Wykonawcę o ilości dostarczonych posiłków do godz. 10:00, w dniu poprzedzającym dostawę, w przypadku dostaw przypadających w poniedziałek, Zamawiający będzie składał zapotrzebowanie w piątek poprzedzający dostawę na podane w ofercie przez Wykonawcę numery faksu lub adres poczty elektronicznej. Obowiązującą formą zamówienia będzie zgłoszenie za pomocą faksu lub e-maila. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić ilość posiłków zgodną z zapotrzebowaniem złożonym przez Zamawiającego na dany dzień. Posiłki - obiady, Wykonawca dostarczał będzie własnym transportem w przeznaczonych do tego celu pojemnikach, w termosach będących własnością Wykonawcy, gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury i jakości przewożonych potraw. Wykonawca zobowiązany będzie do umycia i dezynfekcji opakowań po każdej dostawie posiłków. Wykonawca dostarczać będzie przygotowane posiłki samochodem przystosowanym do świadczeń usług cateringowych. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania posiłków obiadów o najwyższym standardzie na bazie produktów najwyższej jakości, zgodnie z przepisami o bezpieczeństwie i normami HACCP, a także powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 25.08.2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 roku, poz. 594 ze zm.) oraz w przepisach wykonawczych. Przygotowane posiłki muszą być różnorodne. Przy przygotowaniu posiłków należy uwzględnić zalecaną wartość energetyczną oraz uwzględnić normy produktów. Wykonawca zobowiązany będzie do sukcesywnego przygotowania posiłków - obiadów, zgodnie z następującymi zasadami: 1) obiady powinny odpowiadać następującym kryteriom: a. zawartość energii 850 kcal, b. udział białka nie mniej niż 12% wartości energetycznej posiłku, c. udział białka zwierzęcego średnio 50% ogólnej ilości białka zawartego w posiłku, d. udział energii z tłuszczu do 30%. 2) Zamawiający oczekuje, że Wykonawca będzie przygotowywał obiady zgodnie z zaleconym modelem żywienia o charakterze pro zdrowotnym poprzez: a. stosowanie tłuszczów roślinnych, b. ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych, c. umiarkowane stosowanie mięsa (czerwonego), d. stosowanie mięsa drobiowego, e. stosowanie ryb, f. umiarkowane stosowanie jaj, cukru i soli, g. duży udział warzyw i owoców w posiłkach w tym także nasiona roślin strączkowych, 3) każdy obiad będzie się składał z dwóch dań w tym: a. zupa 500ml. przygotowana na wywarach jarskich (warzywnych) lub mięsnych z dodatkiem głównego składnika, zupy na wywarach z kości w ograniczonych ilościach. Zupa doprawiona będzie niskotłuszczową śmietaną lub mlekiem albo masłem czy mąką, sporadycznie zasmażką, b. drugie danie: - porcja mięsa (100g. porcja po obróbce), - danie rybne (100g. porcja po przygotowaniu), - dodatek skrobiowy (200g. porcja po przygotowaniu), - dodatek owocowy lub warzywny (150g. porcja po przygotowaniu) naprzemiennie gotowany i surowy (w każdym dniu musi wystąpić dodatek owocowy lub warzywny) Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnego przechowywania próbek odpowiedniej gramatury dla celów badań przez Państwową Stację Sanitarną, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zabierać będzie pozostałości posiłków. Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy w przypadku: 1) stwierdzenia nieświeżości dostarczonego posiłku, 2) dostarczenia innego asortymentu niż zamówiony, 3) dostarczania posiłków w terminie nie uzgodnionym z Zamawiającym. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, 2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, 3) Wykonawca zapewni należytą staranność przy realizacji zamówienia, rozumianą jako staranność profesjonalną w działalności objętej przedmiotem zamówienia, 4) Wykonawca wyda przedmiot zamówienia zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem ilościowym, 5) na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca okaże w stosunku do każdego produktu odpowiednie certyfikaty zgodności z polska Normą lub normami europejskimi, 6) zgłaszanie na piśmie Zamawiającemu wszelkich zmian numerów telefonów, faksu lub adresu poczty elektronicznej. W razie stwierdzenia wad lub braków w dostarczonych posiłkach Zamawiający odmówi ich przyjęcia i faksem lub pocztą e-mail zgłosi reklamację Wykonawcy. W przypadku zgłoszenia reklamacji, Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy i zwróci na koszt Wykonawcy wyroby będące przedmiotem reklamacji, celem wymiany na wolne od wad. Wykonawca w ciągu 2 godzin wymieni towar na inny, odpowiadający Zamawiającemu. W przypadku nie dotrzymania terminu o którym mowa Zamawiający zastrzega sobie możliwość nabycia posiłków na koszt Wykonawcy. W cenę posiłku wliczony będzie transport (zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi), zapakowane i dostarczone do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Należność za dostarczone posiłki, Wykonawca będzie ustalał każdorazowo w oparciu o ceny jednostkowe obiadu, określone przez Wykonawcę w ofercie. Podstawą do wystawienia faktury będzie potwierdzony odbiór dostawy przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Wykonawca będzie wystawiał faktury na koniec każdego miesiąca po dokonaniu dostaw. Zapłata za dostarczone posiłki będzie płatna w terminie do 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu, w drodze przelewu z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego i wartościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Każdy Wykonawca w prowadzonym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych zgodnie z art. 83 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie zamierza wskazywać obowiązku osobistego wykonywania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALEKS Sp. z o.o., ul. Św. Teresy 56/58, 91-348 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7290,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7897,50

  • Oferta z najniższą ceną: 7897,50 / Oferta z najwyższą ceną: 18225,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.