Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-03
Wrocław: DOSTAWA SZWÓW CHIRURGICZNYCH
Numer ogłoszenia: 169255 - 2012; data zamieszczenia: 03.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademicki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego , ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 733 11 45, 50, faks 071 733 11 49.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.aszk.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SZWÓW CHIRURGICZNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA SZWÓW CHIRURGICZNYCH - ILOŚĆ ZADAŃ 88.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 88.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 13. 1 Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium dla całości zamówienia w kwocie 5.153,00 zł słownie: (pięć tysięcy sto pięćdziesiąt trzy zł 00/100) lub w rozbiciu na poszczególne zadania: 1 Pakiet nr 1 pozycja 1 246 2 Pakiet nr 1 pozycja 2 76 3 Pakiet nr 1 pozycja 3 19 4 Pakiet nr 1 pozycja 5 10 5 Pakiet nr 1 pozycja 6 30 6 Pakiet nr 1 pozycja 7 13 7 Pakiet nr 1 pozycja 11 104 8 Pakiet nr 2 pozycja 1 16 9 Pakiet nr 2 pozycja 3 26 10 Pakiet nr 3 pozycja 3 383 11 Pakiet nr 3 pozycja 4 35 12 Pakiet nr 3 pozycja 7 73 13 Pakiet nr 3 pozycja 8 133 14 Pakiet nr 3 pozycja 9 12 15 Pakiet nr 3 pozycja 10 62 16 Pakiet nr 3 pozycja 12 16 17 Pakiet nr 3 pozycja 14 42 18 Pakiet nr 3 pozycja 15 71 19 Pakiet nr 3 pozycja 16 71 20 Pakiet nr 3 pozycja 18 96 21 Pakiet nr 3 pozycja 19 47 22 Pakiet nr 3 pozycja 22 130 23 Pakiet nr 3 pozycja 24 50 24 Pakiet nr 3 pozycja 25 71 25 Pakiet nr 3 pozycja 27 69 26 Pakiet nr 3 pozycja 30 12 27 Pakiet nr 3 pozycja 31 87 28 Pakiet nr 4 pozycja 1 52 29 Pakiet nr 4 pozycja 3 24 30 Pakiet nr 4 pozycja 13 1 31 Pakiet nr 4 pozycja 15 66 32 Pakiet nr 4 pozycja 18 78 33 Pakiet nr 4 pozycja 19 50 34 Pakiet nr 4 pozycja 21 36 35 Pakiet nr 5 pozycja 4 26 36 Pakiet nr 6 pozycja 1 18 37 Pakiet nr 7 pozycja 2 31 38 Pakiet nr 7 pozycja 5 20 39 Pakiet nr 8 pozycja 2 3 40 Pakiet nr 8 pozycja 5 7 41 Pakiet nr 9 pozycja 3 36 42 Pakiet nr 9 pozycja 4 62 43 Pakiet nr 9 pozycja 5 109 44 Pakiet nr 9 pozycja 7 56 45 Pakiet nr 9 pozycja 9 8 46 Pakiet nr 9 pozycja 10 35 47 Pakiet nr 9 pozycja 12 18 48 Pakiet nr 9 pozycja 13 3 49 Pakiet nr 9 pozycja 14 3 50 Pakiet nr 9 pozycja 17 22 51 Pakiet nr 9 pozycja 18 46 52 Pakiet nr 9 pozycja 19 3 53 Pakiet nr 10 pozycja 1 20 54 Pakiet nr 10 pozycja 2 25 55 Pakiet nr 10 pozycja 3 16 56 Pakiet nr 10 pozycja 5 4 57 Pakiet nr 10 pozycja 6 6 58 Pakiet nr 10 pozycja 7 2 59 Pakiet nr 10 pozycja 8 145 60 Pakiet nr 10 pozycja 11 271 61 Pakiet nr 10 pozycja 11a 143 62 Pakiet nr 10 pozycja 13 4 63 Pakiet nr 10 pozycja 14 211 64 Pakiet nr 10 pozycja 17 120 65 Pakiet nr 10 pozycja 25 185 66 Pakiet nr 10 pozycja 26 149 67 Pakiet nr 10 pozycja 19 138 68 Pakiet nr 10 pozycja 21 28 69 Pakiet nr 10 pozycja 23 19 70 Pakiet nr 10 pozycja 24 26 71 Pakiet nr 11 pozycja 3 14 72 Pakiet nr 11 pozycja 4 2 73 Pakiet nr 11 pozycja 6 6 74 Pakiet nr 11 pozycja 7 4 75 Pakiet nr 11 pozycja 10 2 76 Pakiet nr 12 pozycja 2 38 77 Pakiet nr 12 pozycja 3 43 78 Pakiet nr 12 pozycja 5 24 79 Pakiet nr 12 pozycja 6 186 80 Pakiet nr 12 pozycja 9 58 81 Pakiet nr 12 pozycja 10 26 82 Pakiet nr 12 pozycja 11 39 83 Pakiet nr 14 pozycja 1 88 84 Pakiet nr 14 pozycja 2 89 85 Pakiet nr 14 pozycja 3 87 86 Pakiet nr 14 pozycja 4 67 87 Pakiet nr 14 pozycja 5 41 88 Pakiet nr 14 pozycja 6 10
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
4.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1.1 Nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 uPzp 4.1.2 Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 uPzp 4.3 W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp Wykonawcy muszą złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 4.3.1 Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp - wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 5.1 dokładny opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w formie prospektów, katalogów, itp. w języku polskim) - w przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymogów Zamawiającego (z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 PZP). Jednocześnie należy w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do SIWZ podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz zaznaczyć (np. zakreślaczem) w materiałach informacyjnych, gdzie znajduje się potwierdzenie wymaganego parametru. 5.2 w przypadku produktów leczniczych Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy - ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ, że będzie posiadał aktualne i ważne przez cały okres trwania umowy dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt leczniczy zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001r. prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U. z 2008r. Nr 45, poz. 271). Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek udostępnić: aktualne świadectwo dopuszczenia do obrotu, charakterystykę produktu leczniczego, ulotkę informacyjną produktu leczniczego na każdy oferowany produkt leczniczy w terminie 3 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania, pod rygorem odstąpienia od umowy. 5.3 w przypadku wyrobów medycznych, zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679), Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy - ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SIWZ, że będzie posiadał aktualne i ważne przez cały okres trwania umowy dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt (w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy). Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca w trakcie realizacji umowy ma obowiązek udostępnić: Deklarację Zgodności wydaną przez producenta oraz Certyfikat CE (jeżeli dotyczy) wydany przez jednostkę notyfikacyjną w terminie 3 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania, pod rygorem odstąpienia od umowy. Dokumenty wymienione w niniejszym Dziale należy ułożyć chronologicznie, poszczególnymi zadaniami, narastająco produktami oraz opisać dodatkowo, której pozycji dotyczą
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta powinna zawierać: 6.1 Wypełniony formularz oferty - Rozdział II SIWZ. 6.2 Wypełniony formularz cenowy. 6.3 Dowód wniesienia wadium: 6.3.1 potwierdzenie dyspozycji wykonania przelewu 6.3.2 kopia innego dokumentu, gdy wadium wniesione zostało w innej formie niż pieniądz, oryginał w osobnej kopercie dołączony do oferty przetargowej 6.4 Zaparafowany wzór umowy, znajdujący się w Rozdziale III SIWZ z adnotacją: akceptuję i nie wnoszę zastrzeżeń.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
-zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), - zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, - gwałtownej dekoniunktury, - ograniczenia dostępności surowców.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aszk.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.aszk.wroc.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2012 godzina 12:00, miejsce: w: Dziale Zamówień Publicznych Akademickiego Szpitala Klinicznego, ul. Borowska 213, 50 - 556 Wrocław, pokój 5.01, piętro IV, budynek H.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi serwisowe i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu - 5 części
- Sukcesywne usługi pralnicze dla Areszt Śledczego we Wrocławiu
- "Świadczenie usług outsourcingu pracowniczego dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach - zadania"
- Usługa dostarczenia zapasowego łącza internetowego dla Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu na okres 36 miesięcy
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Dolnośląskiego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i innych materiałów do Działu Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
- dostawa endostaplerów do zabiegów endoskopowych
- dostawa materiałów szewnych o jednorazowych staplerów i zszywek
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych oraz innych materiałów wykorzystywanych na Bloku Operacyjnym (z podziałem na 14 zadań)
- Dostawy materiałów szewnych
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.