eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PajęcznoAktywizacja osób niepełnosprawnych z terenu powiatu pajęczańskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-22

Pajęczno: Aktywizacja osób niepełnosprawnych z terenu powiatu pajęczańskiego
Numer ogłoszenia: 169284 - 2011; data zamieszczenia: 22.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pajęcznie , ul. 1-go Maja 13/15, 98-330 Pajęczno, woj. łódzkie, tel. 034 311 10 56, faks 034 311 10 56.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-bip.pl (zakładka Pajęczno powiat ziemski)

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktywizacja osób niepełnosprawnych z terenu powiatu pajęczańskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Aktywizacja osób niepełnosprawnych z terenu powiatu pajęczańskiego. Zadanie nr 1 Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie klubu dla osób niepełnosprawnych dla 30 osób skierowanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pajęcznie. Szczegółowe wymagania dotyczące prowadzenia klubu zawiera załącznik nr 1 do siwz. Zadanie nr 2 Przedmiotem zamówienia jest realizacja następujących szkoleń: - wyjazdowego szkolenia-warsztatu pn. Szkolenie z zakresu czynności życia codziennego dla 15 osób niepełnosprawnych wymagających stałej obecności opiekuna, skierowanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pajęcznie - wyjazdowego szkolenia-warsztatu pn. Szkolenie z zakresu umiejętności interpersonalnych dla 15 osób niepełnosprawnych wymagających stałej obecności opiekuna, skierowanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pajęcznie. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji w.w szkoleń zawiera załącznik nr 2 do niniejszej siwz. Zadanie 3 Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkolenia-warsztatu pn. Trening umiejętności interpersonalnych z indywidualnym wsparciem dla maksymalnie 10 osób skierowanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pajęcznie. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji w.w szkoleń zawiera załącznik nr 3 do niniejszej siwz..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla zadanie nr 2 Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże że dysponuje ośrodkiem dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych szczególnie niepełnosprawnych ruchowo - osoby na wózkach inwalidzkich posiadającym co najmniej 3 pokoje dostosowane dla osób niepełnosprawnych (pkt. 21 załącznika 2a, 2b, 3). Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu dla wszystkich uczestników - autokar musi być dostosowany do osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich musi posiadać windę i miejsca dla osób na wózkach.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zadanie nr 1, 2 i 3 Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że dysponuje osobą, która pełnić będzie funkcję osoby prowadzącej-animatora, który ukończył studia wyższe pedagogiczne lub psychologiczne, legitymuje się znajomością zagadnień prowadzenia spotkań grupowych, ukończył szkołę trenerów rekomendowaną przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne liczba godzin kształcenia min. 200h lub ukończył szkołę trenerów i posiada rekomendację Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz ukończył kurs coachingu liczba godzin kształcenia min. 100h. - lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia spełniających powyższe wymogi,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie nr 1, 2 i 3 Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje opłaconą polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą ubezpieczenia minimum 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) wraz z dowodem opłacenia składek oraz złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.1.2 ppkt 1 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w pkt.12.1 i formie określonej w pkt. 10 SIWZ: 6.1.1 Ofertę składającą się z: 1) wypełnionego formularza ofertowego o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, 3) dokumentów wymienionych w pkt. 6.1.2 , 6.1.3 i 6.1.4 niniejszej siwz.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, jeżeli służyć będzie należytemu wykonaniu umowy, a w szczególności w przypadku: a) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy zgodnie z § 4 ust. 3 , 4. b) zmiany miejsca przeprowadzenia szkolenia wskazanego w załączniku nr 2 do umowy - formularzu ofertowym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl (zakładka Pajęczno powiat ziemski)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pajęcznie ul. 1 Maja 13 - 15, 98-330 Pajęczno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2011 godzina 14:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pajęcznie ul. 1 Maja 13-15, 98-330 Pajęczno.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII - Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie klubu dla osób niepełnosprawnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie klubu dla osób niepełnosprawnych dla 30 osób skierowanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pajęcznie. Szczegółowe wymagania dotyczące prowadzenia klubu zawiera załącznik nr 1 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenia z zakresu czynności życia codziennego oraz z zakresu umiejętności interpersonalnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja następujących szkoleń: - wyjazdowego szkolenia-warsztatu pn. Szkolenie z zakresu czynności życia codziennego dla 15 osób niepełnosprawnych wymagających stałej obecności opiekuna, skierowanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pajęcznie - wyjazdowego szkolenia-warsztatu pn. Szkolenie z zakresu umiejętności interpersonalnych dla 15 osób niepełnosprawnych wymagających stałej obecności opiekuna, skierowanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pajęcznie. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji w.w szkoleń zawiera załącznik nr 2 do niniejszej siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Trening umiejętności interpersonalnych z indywidualnym wsparciem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkolenia-warsztatu pn. Trening umiejętności interpersonalnych z indywidualnym wsparciem dla maksymalnie 10 osób skierowanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pajęcznie. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji w.w szkoleń zawiera załącznik nr 3 do niniejszej siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.