eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawy wyrobów medycznych do leczenia wodogłowia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-05

Wrocław: Dostawy wyrobów medycznych do leczenia wodogłowia
Numer ogłoszenia: 169287 - 2014; data zamieszczenia: 05.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej , ul. Traugutta 116, 50-420 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3414333, faks 071 3436747.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-marciniak.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy wyrobów medycznych do leczenia wodogłowia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów medycznych do leczenia wodogłowia dla Szpitala w lokalizacji: ul. Traugutta 116 we Wrocławiu lub obiekt nowego szpitala wojewódzkiego, zlokalizowany w zachodniej części Wrocławia przy ul. Gen. Augusta Fieldorfa 2, według wymienionych niżej części, wykazanych w Formularzu cenowym, który stanowi integralną część SIWZ: ZADANIE 1, ZADANIE 2, ZADANIE 3, ZADANIE 4, ZADANIE 5, ZADANIE 6, ZADANIE 7, ZADANIE 8, ZADANIE 9, ZADANIE 10, ZADANIE 11, ZADANIE 12, ZADANIE 13. Ww. części przedmiotu zamówienia wykazane zostały w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.2. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6, 33.14.11.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    a) oświadczenie potwierdzające, że oferowane wyroby medyczne w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych dopuszczone są do obrotu i stosowania na terenie RP, (dotyczy wszystkich wyspecyfikowanych w Formularzu cenowym pozycji przedmiotu zamówienia)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) ofertę Wykonawcy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, b) wypełniony Formularz Cenowy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, który stanowić będzie następnie załącznik nr 1 do umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§ 3 ust. 3. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez okres obowiązywania umowy. § 3 ust. 4. Stałość cen, o której mowa w ust. 3, nie dotyczy obniżenia przez Wykonawcę ceny wyrobów wykazanych w załączniku 1, z przyczyn nie ujętych w niniejszej umowie, w całym okresie obowiązywania umowy. § 3 ust. 5. W przypadku zmian stawek podatku VAT wprowadza się możliwość tych zmian na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. § 3 ust. 6. Zmiana załącznika nr 1 wymaga zmiany umowy w formie aneksu zgodnie z § 7 ust. 4 umowy. § 7 ust. 4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. § 7 ust. 5. Oprócz wypadków wskazanych w §3, Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w umowie w wypadkach określonych poniżej: 1) zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), 2) zmiany miejsca realizacji umowy, 3) zmiany asortymentu (wycofanie starego i wprowadzenie nowego wyrobu w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej o tej samej lub wyższej jakości i parametrach w cenie nie wyższej niż przetargowa), 4) w przypadku nie wykorzystania ilości określonych w załączniku nr 1, Zamawiający może przedłużyć termin obowiązywania umowy, o którym mowa w § 5 ust. 1 nie więcej niż o 6 miesięcy, 5) zmian konta bankowego określonego w §3 ust. 2 niniejszej umowy. § 7 ust. 6. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego i ustawy Prawo zamówień publicznych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szpital-marciniaka.dolnyslask.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Traugutta 116 bud. C, I piętro, pokój 108.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2014 godzina 13:00, miejsce: siedziba Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Traugutta 116 bud. C, II piętro, pokój 210.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 CZĘŚĆ, 3 POZYCJE: ZASTAWKA TYPU BURR-HOLE, DREN KOMOROWY, DREN OBWODOWY OTRZEWNOWY.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 CZĘŚĆ, 1 POZYCJA: DREN DOSERCOWY LUB DREN SERCOWO/OTRZEWNOWY.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 CZĘŚĆ, 1 POZYCJA: ZASTAWKA NOWORODKOWA NISKOPROFILOWA, ŚREDNIOCIŚNIENIOWA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 CZĘŚĆ, 1 POZYCJA: ZASTAWKA NISKOPROFILOWA, ŚREDNIOCIŚNIENIOWA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 CZĘŚĆ, 2 POZYCJE: ZESTAW DO DRENAŻU KOMOROWEGO ZEWNĘTRZNEGO, WOREK DO DRENAŻU KOMOROWEGO ZEWNĘTRZNEGO.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 CZĘŚĆ, 1 POZYCJA: ŁĄCZNIK PROSTY DO ZASTAWKI.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 CZĘŚĆ, 1 POZYCJA: ZESTAW DO DRENAŻU LĘDŹWIOWEGO ZEWNĘTRZNEGO.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZADANIE 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 CZĘŚĆ, 1 POZYCJA: ZBIORNIK PŁYNU MÓZGOWO-RDZENIOWEGO TYPU RICKHAMA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZADANIE 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 CZĘŚĆ, 1 POZYCJA: DREN DOKOMOROWY WYKONANY W TECHNOLOGII BIOGLIDE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ZADANIE 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 CZĘŚĆ, 1 POZYCJA: ZASTAWKA Z AUTOMATYCZNĄ REGULACJĄ PRZEPŁYWU.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ZADANIE 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 CZĘŚĆ, 1 POZYCJA: DREN KOMOROWY DO DRENAŻU ZEWNĘTRZNEGO.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: ZADANIE 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 CZĘŚĆ, 1 POZYCJA: ZASTAWKA LĘDŹWIOWO-OTRZEWNOWA, ŚREDNIOCIŚNIENIOWA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: ZADANIE 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 CZĘŚĆ, 1 POZYCJA: KLIPSY TYTANOWE NEUROCHIRURGICZNE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.