Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-24
Warszawa: Dostawa wyrobów papierniczych 01/08
Numer ogłoszenia: 16930 - 2008; data zamieszczenia: 24.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8103006, fax 022 8104688.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ubezpieczenia Społeczne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów papierniczych 01/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa:1. paier offsetowy 80 g/m2 III kl bielony A1 70.000 kg 2. papier offsetowy 80 g/m2 III kl bielony B1 6.000 kg 3. papier offsetowy 100g/m2 III kl bielony B1 11.500 kg 4.papier offsetowy 190 g/m2 A1 1.000 kg 5.karton offsetowy jednostronnie kredowany 270 g/m2 błyszczący B1 1.000 kg 6.kreda błyszcząca 115 g/m2 B1 1.000 kg 7.kreda błyszcząca 170 g/m2 B1 15.000 kg 8.Karton kredowany 250 g/m2 błyszczący B1 5.000 kg 9.Karton kredowany 270 g/m2 błyszczący B1 1.500 kg 10.papier pakowy KRAFT MG 80g 100 x 2palety 1.500 kg
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.10.00 - Papier gazetowy, papier czerpany i innego rodzaju papier lub tektura w rodzaju używanych do celów graficznych Kod CPV wg słownika 2008: 22.99.00.00 - Papier gazetowy, papier czerpany i innego rodzaju papier lub tektura w rodzaju używanych do celów graficznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia, od co najmniej 3 lat w zakresie przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu dostaw i oświadczenia, potwierdzonego referencjami lub odpowiednimi dokumentami uprzednich zamawiających, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia , a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od upływu terminu składania ofert, wykonał, tj. zrealizował, co najmniej O wartości ponad zł brutto, z zakresem zamówienia odpowiadającego przedmiotowi zamówienia tj. dostawy wykonał je z należytą starannością, z podaniem nazwy, adresu i telefonu uprzedniego zamawiającego. 3. Wykonawca musi przedstawić indywidualną, szczegółową, kalkulację ceny oferty uwzględniając oferowany przedmiot zamówienia. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ 5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ oraz dołączyć próbki oferowanego asortymentu w formacie A4 (po 3 szt. każdy), opisanych w pkt.3) SIWZ 6. Wykonawca musi podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami, jak i wzór umowy, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. 7. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia wymagane postanowieniami ustawy PZP i niniejszej SIWZ wraz z jej załącznikami.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1. wypełniony formularz ofertowy - zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ, 1.2. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ust. 1 P.z.p. - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 1.3. aktualny dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); 1.4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.5. przynajmniej jeden dokument (opinię zamawiającego) potwierdzający należyte wykonywanie usług o podobnym charakterze; 1.6.oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta nie jest podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy lub notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia pełnomocnictwa; 1.7.zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania. 2.1. Formularz oferty, wszelkie oświadczenia składane przez wykonawców muszą być autoryzowane, tj. opieczętowane i podpisane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 2.2.Pełnomocnictwa należy złożyć w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Złożenie pełnomocnictwa w niewłaściwej formie (np. poświadczenie za zgodność z oryginałem kopii przez wykonawcę) spowoduje odrzucenie oferty. 2.3.Pozostałe dokumenty składające się na ofertę mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (osoby podpisujące ofertę): 2.4. poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. czytelnie /imię i nazwisko/ lub z imienną pieczątką osoby poświadczającej), 2.5. w przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem przez inną osobę niż osoba podpisująca ofertę, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 3. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka wskazana w art. 89 ust. 1 P.z.p., tzn., jeżeli: 3.1.oferta jest niezgodna z ustawą; 3.2.treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3.3.złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 3.4.oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 3.5.oferta została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3.6.oferta zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny; 3.7.Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; 3.8.oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego ul Mińska 25, 03-808 Warszawa, II p. pok.302,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego ul Mińska 25, 03-808 Warszawa, II p. pok.202,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Papier offsetowy 80 g/m2, III kl., bielony A1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 70 000 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Papier offsetowy 80 g/m2, III kl. bielony B1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6.000 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Papier offsetowy 100 g/m2, III kl. bielony B1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 11.500 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Papier offsetowy 190g/m2 A1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.000 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Karton offsetowy jednostronnie kredowany 270 g/m2, błyszczący B1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.000 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kreda błyszczący 115 g/m2 B1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.000 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Karton błyszczący 170 g/m2 B1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 15.000 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Karton kredowany 250 g/m2 błyszczący B1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5.000 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Karton kredowany 270 g/m2 błyszczący B1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.500 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Papier pakowy KRAFT MG. 80G 100x (2palety).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.500 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.