eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup, dostawa i instalacja infrastruktury serwerowo-sieciowej dla projektu Krajowe Laboratorium Multidyscyplinarne Nanomateriałów Funkcjonalnych NanoFun na Wydziale Geologii UW - ZP/13/05/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-20

Warszawa: Zakup, dostawa i instalacja infrastruktury serwerowo-sieciowej dla projektu Krajowe Laboratorium Multidyscyplinarne Nanomateriałów Funkcjonalnych NanoFun na Wydziale Geologii UW - ZP/13/05/2014
Numer ogłoszenia: 169318 - 2014; data zamieszczenia: 20.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski Wydział Geologii , al. Żwirki i Wigury 93, 02-089 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5540018, faks 022 5540001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.geo.uw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i instalacja infrastruktury serwerowo-sieciowej dla projektu Krajowe Laboratorium Multidyscyplinarne Nanomateriałów Funkcjonalnych NanoFun na Wydziale Geologii UW - ZP/13/05/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja infrastruktury serwerowo-sieciowej dla projektu Krajowe Laboratorium Multidyscyplinarne Nanomateriałów Funkcjonalnych NanoFun na Wydziale Geologii Uniwersytetu Warszawskiego. 2. Zamówienie finansowane jest z funduszy europejskich w ramach projektu Krajowe Laboratorium Multidyscyplinarne Nanomateriałów Funkcjonalnych NanoFun (POIG.02.02.00-00-025/09), współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program operacyjny Innowacyjna Gospodarka 2007-13, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B+R; działanie 2.2 Wsparcie tworzenia wspólnej infrastruktury badawczej jednostek naukowych. 3. Zamawiający zaleca, aby wykonawca przed złożeniem oferty przeprowadził wizję lokalną w pomieszczeniach Wydziału Geologii UW. Wizję lokalną Wykonawcy mogą przeprowadzić w dniach: poniedziałek, wtorek, czwartek - 10:00-12:00, piątek - 10:00-14:00. Wykonawcy zobowiązani są powiadomić dra Jerzego Trzcińskiego (tel. 604 779 279) o terminie przyjazdu na wizję lokalną. 4. Wizja lokalna obejmuje: 1) trasy kablowe sieci telekomunikacyjnej i przeciwpożarowej; 2) pomieszczenia laboratoriów CryoSEM i Sali P125; 3) pomieszczenia Ośrodka Komputerowego; 4) wgląd do dokumentacji projektowej istniejącej instalacji elektrycznej laboratorium CryoSEM. 5. Infrastruktura serwerowo-sieciowa obejmuje dostawę: 1) Zasilacz bezprzerwowy (UPS) 15 kVA - 1 szt. 2) Serwer usług i plików - 1 szt. 3) Przełączniki (switche sieciowe) na potrzeby łączności laboratorium CryoSEM z laboratorium P125 i telefonii VoIP: a) Przełącznik (switch sieciowy) 48 portów - 3 szt. b) Przełącznik (switch sieciowy) 12 portów - 1 szt. 4) Zasilacze bezprzerwowe (UPS) do węzłów sieci i do laboratorium P125: a) Zasilacz bezprzerwowy UPS 1 kVA - 2 szt. b) Zasilacz bezprzerwowy UPS 2 kVA - 1 szt. 5) WiFi - 2 punkty na potrzeby laboratorium P125 i CryoSEM, kontroler, listwy zasilające: a) Punkt dostępowy WiFi (router)- 2 szt. b) Monitor kontrolera WiFi - 1 szt. c) Kontroler WiFi (router)- 1 szt. d) Listwy zasilająco-filtrujące - 10 szt., 6) VoIP (urządzenie do transmisji danych cyfrowych) - 4 szt. zwanych dalej urządzeniami. 6. Szczegółowe warunki techniczne dostawy i instalacji infrastruktury serwerowo-sieciowej zawiera Opis przedmiotu zamówienia - Specyfikacja Techniczna (Rozdział IV SIWZ). 7. Wykonawca dostarczy projekt powykonawczy infrastruktury sieciowej wykonany na bazie planów laboratoriów dostarczonych przez zamawiającego. 8. Wszystkie podane w SIWZ parametry techniczne są parametrami minimalnymi. Wykonawca może zaproponować urządzenie o parametrach technicznych wyższych, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Do oceny będą brane pod uwagę wszystkie wyspecyfikowane przez Zamawiającego parametry techniczne urządzenia. Niespełnienie któregokolwiek z parametrów skutkuje odrzuceniem oferty. Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Rozdziale IV SIWZ. 9. Urządzenia dostarczane będą bez plombowanych obudów z oznakowanymi podzespołami głównymi z możliwością instalacji rozszerzeń bez utraty gwarancji. 10. Wszystkie elementy infrastruktury serwerowo-sieciowej muszą być fabrycznie nowe (nie używane), wyprodukowane nie wcześniej niż w 2013 r. (we wszystkich częściach). 11. Wszystkie elementy infrastruktury serwerowo-sieciowej muszą mieć kompletne odpowiednie okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń. 12. Wszystkie elementy określone w opisie przedmiotu zamówienia muszą stanowić integralną część urządzeń. Zamawiający nie dopuszcza możliwości konfigurowania sprzętu przy pomocy elementów zewnętrznych, za wyjątkiem sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia wyraźnie na to wskazuje. 13. Sprzęt ma być dostarczony do siedziby Zamawiającego i uruchomiony w miejscu wskazanym przez użytkownika. 14. W przypadkach, w których Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, wykonawcy zobowiązani są do oferowania urządzeń określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. 15. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych dostaw oraz zastosowanych podzespołów i poprawność wykonania infrastruktury serwerowo-sieciowej. 16. W przypadku, gdy w infrastrukturze serwerowo-sieciowej zainstalowano oprogramowanie należy do każdej jednostki sprzętu dostarczyć oddzielny nośnik z oprogramowaniem wraz ze stosownym certyfikatem/licencją, zgodnie z wymogami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia - Specyfikacja techniczna. 17. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sprzętu zaproponowanego w ofercie na równoważny lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowany sprzęt został wycofany z produkcji. Nowy sprzęt należy uzgodnić z Zamawiającym. 18. Wykonawca zobowiązany jest wykonać pomiary powykonawcze.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dla tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dla tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dla tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dla tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dla tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy oraz do podpisywania umów (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych); pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia; 1) Zmiana obowiązującej stawki podatku VAT. Jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany stawki, jednakże bez możliwości zmiany (zwiększenia) wynagrodzenia umownego. 2) Zmiana unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizacje umowy. 3) Zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Stron umowy, spowodowana: a) nieprzewidzianymi zmianami warunków atmosferycznych i pogodowych, uniemożliwiającymi wykonanie infrastruktury serwerowo-sieciowej w terminie wskazanym w art. 3; b) nieprzewidzianymi katastrofami ekologicznymi, w tym spowodowanymi działaniami siły wyższej (np. pożary, wichury, powodzie) mogącymi utrudnić realizacje umowy zgodnie z ustalonym terminem; c) nieprzewidzianymi katastrofami gospodarczymi lub finansowymi np. gwałtowne zmiany kursów walutowych na światowych rynkach i załamania tych rynków; d) innymi nagłymi i niemożliwymi do przewidzenia wypadkami nie leżącymi po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy a będącymi wynikiem działania siły wyższej. 4) Zmiany danych identyfikacyjnych Wykonawcy (adres siedziby, Regon, NIP, rachunek bankowy). 5) Zmiany w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy mające charakter zmian nieistotnych, tj. nie odnoszące się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona. 2. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgoda obu Stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://arch.uw.edu.pl/zam/przet.html; http://www.geo.uw.edu.pl/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warszawski Wydział Geologii Sekcja Finansowa ul. Żwirki i Wigury 93, 02-089 Warszawa, pokój P067, tel. (22) 55-40-018, fax: (22) 55-40-001, e-mail: j.turlej@uw.edu.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warszawski Wydział Geologii Sekcja Finansowa ul. Żwirki i Wigury 93, 02-089 Warszawa, pokój P067.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane jest z funduszy europejskich w ramach projektu Krajowe Laboratorium Multidyscyplinarne Nanomateriałów Funkcjonalnych NanoFun (POIG.02.02.00-00-025/09), współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program operacyjny Innowacyjna Gospodarka 2007-13, Priorytet 2. Infrastruktura strefy B+R; działanie 2.2 Wsparcie tworzenia wspólnej infrastruktury badawczej jednostek naukowych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.