eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrosnoRozbudowa ulicy Zręcińskiej w Krośnie od ul. Lotników do granic miasta

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-17

Krosno: Rozbudowa ulicy Zręcińskiej w Krośnie od ul. Lotników do granic miasta
Numer ogłoszenia: 169351 - 2011; data zamieszczenia: 17.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131401 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krosno, ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 13 47 43 312, faks 13 47 43 312.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa ulicy Zręcińskiej w Krośnie od ul. Lotników do granic miasta.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac dotyczy przygotowania dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Rozbudowa ulicy Zręcińskiej w Krośnie od ul. Lotników do granic miasta i obejmuje: 1) Projekt budowlany, 2) Projekty wykonawcze, 2.1) Projekt drogowy obejmujący budowę jednostronnego chodnika od strony północnej, 2.2) Projekt kanalizacji deszczowej - z odprowadzeniem wód do najbliższego odbiornika, 3) Projekt przebudowy lub zabezpieczenia kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym i naziemnym, 4) Opracowanie operatu wodno - prawnego na odprowadzanie wód z kanalizacji deszczowej oraz uzyskanie pozwolenia wodno - prawnego na rzecz Gminy Krosno, 5) Opracowanie dokumentacji dotyczącej zlokalizowania kanału technologicznego zgodnie z ustawą z dnia 7 maja 2010r. o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych (Dz. U. Nr 106, poz. 675), 6) Specyfikacje techniczne, 7) Przedmiar robót, 8) Kosztorys inwestorski; Ponadto zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Aktualizację podkładu geodezyjnego do celów projektowych w skali 1:500 terenu objętego opracowaniem. 2. Przygotowanie wyrysu i wypisów z ewidencji gruntów terenu objętego opracowaniem. 3. Uzyskanie niezbędnych warunków technicznych i uzgodnień, w tym ZUDP, pozwoleń i innych dokumentów oraz opinii wymaganych przepisami szczegółowymi niezbędnych do uzyskania decyzji o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej. Koszt wykonania tych prac wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w cenie wykonania zamówienia. Kosztorysy inwestorskie winny być opracowane w oparciu o rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389). Dokumentacja powinna być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz zawierać potwierdzenia sprawdzeń rozwiązań projektowych, a także opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów. Opracowana dokumentacja musi być przygotowana w sposób umożliwiający uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia. Dokumentację projektową należy opracować w formie tradycyjnej (papierowej) oraz na nośniku elektronicznym z zapisem na CD w formacie ogólnodostępnym (np. dxf, pdf, doc, rtf) dostosowanym do przeprowadzenia postępowań przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. Wykonawca ponosi koszty wszystkich niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji oraz aktualizacji map, wypisów i wyrysu z ewidencji gruntów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Naczelna Organizacja Techniczna, Federacja Stowarzyszeń Naukowo - Technicznych, Rada w Tarnobrzegu, Zespół Usług Technicznych i Projektowych, ul. 1 Maja 8, 39-400 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65040,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54858,00

  • Oferta z najniższą ceną: 54858,00 / Oferta z najwyższą ceną: 94710,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.