eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GryfinoSUKCESYWNA DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ, RĘKAWIC ROBOCZYCH I OBUWIA ROBOCZEGO NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTWA USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O. W GRYFINIE - 10/PN/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-26

Gryfino: SUKCESYWNA DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ, RĘKAWIC ROBOCZYCH I OBUWIA ROBOCZEGO NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTWA USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O. W GRYFINIE - 10/PN/2013
Numer ogłoszenia: 169356 - 2013; data zamieszczenia: 26.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie , ul. Szczecińska 5, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4163051.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.puk.gryfino.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ, RĘKAWIC ROBOCZYCH I OBUWIA ROBOCZEGO NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTWA USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O. W GRYFINIE - 10/PN/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - ODZIEŻ ROBOCZA 1. Bluza robocza - 100 szt.; 2. Spodnie robocze - 170 szt.; 3. Kurtka robocza ocieplana - 20 szt.; 4. Spodnie robocze ocieplane - 30 szt.; 5. Kamizelka robocza ocieplana - 30 szt.; 6. Kurtka robocza ostrzegawcza - 70 szt.; 7. Spodnie robocze ostrzegawcze - 50 szt.; 8. Koszulka ostrzegawcza typu polo - 80 szt.; 9. Kamizelka ostrzegawcza - 100 szt.; 10. Kurtka zimowa - 15 szt.;11. Bluza polarowa - 140 szt.; 12. Ubranie dla pilarza - 4 szt.; 13. Ubranie dla spawacza - 2 szt.; 14. Kombinezon jednorazowego użytku - 40 szt.; 15. Kombinezon ochronny - zagrożenie biologiczne - 80 szt.; 16. Komplet przeciwdeszczowy - 50 szt.; 17. Płaszcz przeciwdeszczowy - 30 szt.; 18. Dres damski - 15 szt.; 19. Fartuch płócienny - damski - 4 szt.; 20. Fartuch damski dla Pań sprzątających - 3 szt.; 21. Koszula flanelowa - 250 szt.; 22. Koszulka typu polo - 100 szt.; 23. Komplet bielizny termoaktywnej - 150 szt.; 24. Podkoszulka bawełniana - 40 szt.; 25. Skarpety termoaktywne - 50 szt.; 26. Czapka letnia z daszkiem - 30 szt.; 27. Czapka męska zimowa - 50 szt.; 28. Czapka damska zimowa - 10 szt.; 29. Czapka dzianinowa kominiarka - 50 szt.; 30. Czapka stożek filcowy - 20 szt.; 31. ręcznik frotte - 250 szt. CZĘŚĆ II - RĘKAWICE ROBOCZE 1. Rękawice ochronne częściowo powlekane nitrylem - 1200 par; 2. Rękawice ochronne powlekane w całości nitrylem z mankietem - 350 par; 3. Rękawice spawalnicze - 5 par; 4. Rękawice gospodarcze gumowe - flokowane - 30 par; 5. Rękawice cienkie jednorazowe nitrylowe zamawiane jako opakowania ilość par w opakowaniu dowolna- 4000 par; 6. Rękawice robocze ocieplane - 400 par; 7. Rękawice gumowe kwasoodporne nitrylowe - 12 par; 8. Rękawice robocze - 550 par; 9. Rękawice dzianinowe - powlekane wampirki - 1600 par; 10. Rękawice gumowe - długie - 30 par; 11. Rękawice antywibracyjne - 4 pary; 12. Rękawice monterskie - 480 par; 13. Rękawice do prac precyzyjnych - 480 par; 14. Rękawice dzianinowo-lateksowe do prac ogólnych - 480 par; 15. Rękawice elektroizolacyjne - 8 par.; 16. Rękawice odporne na przecięcia - 50 par; 17. Rękawice ochronne dla operatorów pilarek łańcuchowych - 30 par; 18. Rękawice dla operatorów kosiarek spalinowych - 40 par; CZĘŚĆ III - OBUWIE ROBOCZE 1. Trzewiki robocze męskie - 40 par; 2. Trzewiki ochronne S3 - 110 par; 3. Trzewiki robocze damskie - 15 par; 4. Trzewiki wysokie militarne - 15 par; 5. Trzewiki przeznaczone do prac przy gorącym asfalcie 10 par; 6. Trzewiki dekarskie - 5 par; 7. Buty gumowe lub PVC rybackie - 5 par; 8. Buty gumowe lub PVC spodnio-buty - 5 par; 9. Buty wodochronne z filcem - 50 par; 10. Buty gumowe lub PVC z wkładką antyprzebiciową - 10 par; 11. Buty gumowe lub PVC robocze wodochronne - 30 par; 12. Buty wodoodporne -damskie z wkładem ocieplanym - 10 par; 13. Buty robocze (sandały) damskie - 10 par; 14. Buty profilaktyczne (klapki) damskie - 4 pary; 15. Wkłady ocieplające do obuwia roboczego - 60 par.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 35.11.34.00-3, 18.11.40.00-1, 35.11.34.40-5, 35.11.34.50-8, 35.11.34.10-6, 18.22.00.00-7, 18.31.00.00-5, 18.31.70.00-4, 18.44.33.20-5, 39.51.41.00-9, 18.14.10.00-9, 18.42.40.00-7, 18.42.43.00-0, 18.83.00.00-6, 18.81.20.00-4, 18.81.31.00-2, 18.81.24.00-8, 18.81.30.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wdium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów opisanych w rozdz. VI pkt 2 ppkt 1 siwz złożonych przez Wykonawców. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów opisanych w rozdz. VI pkt 2 ppkt 1 siwz złożonych przez Wykonawców. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów opisanych w rozdz. VI pkt 2 ppkt 1 siwz złożonych przez Wykonawców. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów opisanych w rozdz. VI pkt 2 ppkt 1 siwz złożonych przez Wykonawców. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów opisanych w rozdz. VI pkt 2 ppkt 1 siwz złożonych przez Wykonawców. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

3.INNE DOKUMENTY WYMAGANE W OFERCIE 1)formularz cenowy zał. nr 1, 2, 3 do siwz (należy wypełnić wszystkie pozycje w formularzu), 2)pełnomocnictwo do podpisania oferty cenowej i załączników oraz poświadczania za zgodność z oryginałem dokumentów składanych wraz z ofertą (w przypadku gdy dokumenty te podpisuje osoba nie wymieniona w dokumencie rejestrowym lub ewidencyjnym), 3)pełnomocnictwo, o którym mowa w ppkt 2 musi być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4) dokumenty dotyczące w szczególności: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b PZP, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz w celu oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z innymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w ramach niniejszej umowy. Zmiana ta nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.puk.gryfino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o. ul. Szczecińska 5, 74-100 Gryfino..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o. ul. Szczecińska 5, 74-100 Gryfino - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ODZIEŻ ROBOCZA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - ODZIEŻ ROBOCZA 1. Bluza robocza - 100 szt.; 2. Spodnie robocze - 170 szt.; 3. Kurtka robocza ocieplana - 20 szt.; 4. Spodnie robocze ocieplane - 30 szt.; 5. Kamizelka robocza ocieplana - 30 szt.; 6. Kurtka robocza ostrzegawcza - 70 szt.; 7. Spodnie robocze ostrzegawcze - 50 szt.; 8. Koszulka ostrzegawcza typu polo - 80 szt.; 9. Kamizelka ostrzegawcza - 100 szt.; 10. Kurtka zimowa - 15 szt.;11. Bluza polarowa - 140 szt.; 12. Ubranie dla pilarza - 4 szt.; 13. Ubranie dla spawacza - 2 szt.; 14. Kombinezon jednorazowego użytku - 40 szt.; 15. Kombinezon ochronny - zagrożenie biologiczne - 80 szt.; 16. Komplet przeciwdeszczowy - 50 szt.; 17. Płaszcz przeciwdeszczowy - 30 szt.; 18. Dres damski - 15 szt.; 19. Fartuch płócienny - damski - 4 szt.; 20. Fartuch damski dla Pań sprzątających - 3 szt.; 21. Koszula flanelowa - 250 szt.; 22. Koszulka typu polo - 100 szt.; 23. Komplet bielizny termoaktywnej - 150 szt.; 24. Podkoszulka bawełniana - 40 szt.; 25. Skarpety termoaktywne - 50 szt.; 26. Czapka letnia z daszkiem - 30 szt.; 27. Czapka męska zimowa - 50 szt.; 28. Czapka damska zimowa - 10 szt.; 29. Czapka dzianinowa kominiarka - 50 szt.; 30. Czapka stożek filcowy - 20 szt.; 31. ręcznik frotte - 250 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 35.11.34.00-3, 18.11.40.00-1, 35.11.34.40-5, 35.11.34.50-8, 35.11.34.10-6, 18.22.00.00-7, 18.31.00.00-5, 18.31.70.00-4, 18.44.33.20-5, 39.51.41.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: RĘKAWICE ROBOCZE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II - RĘKAWICE ROBOCZE 1. Rękawice ochronne częściowo powlekane nitrylem - 1200 par; 2. Rękawice ochronne powlekane w całości nitrylem z mankietem - 350 par; 3. Rękawice spawalnicze - 5 par; 4. Rękawice gospodarcze gumowe - flokowane - 30 par; 5. Rękawice cienkie jednorazowe nitrylowe zamawiane jako opakowania ilość par w opakowaniu dowolna- 4000 par; 6. Rękawice robocze ocieplane - 400 par; 7. Rękawice gumowe kwasoodporne nitrylowe - 12 par; 8. Rękawice robocze - 550 par; 9. Rękawice dzianinowe - powlekane wampirki - 1600 par; 10. Rękawice gumowe - długie - 30 par; 11. Rękawice antywibracyjne - 4 pary; 12. Rękawice monterskie - 480 par; 13. Rękawice do prac precyzyjnych - 480 par; 14. Rękawice dzianinowo-lateksowe do prac ogólnych - 480 par; 15. Rękawice elektroizolacyjne - 8 par.; 16. Rękawice odporne na przecięcia - 50 par; 17. Rękawice ochronne dla operatorów pilarek łańcuchowych - 30 par; 18. Rękawice dla operatorów kosiarek spalinowych - 40 par;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.14.10.00-9, 18.42.40.00-7, 18.42.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: OBUWIE ROBOCZE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ III - OBUWIE ROBOCZE 1. Trzewiki robocze męskie - 40 par; 2. Trzewiki ochronne S3 - 110 par; 3. Trzewiki robocze damskie - 15 par; 4. Trzewiki wysokie militarne - 15 par; 5. Trzewiki przeznaczone do prac przy gorącym asfalcie 10 par; 6. Trzewiki dekarskie - 5 par; 7. Buty gumowe lub PVC rybackie - 5 par; 8. Buty gumowe lub PVC spodnio-buty - 5 par; 9. Buty wodochronne z filcem - 50 par; 10. Buty gumowe lub PVC z wkładką antyprzebiciową - 10 par; 11. Buty gumowe lub PVC robocze wodochronne - 30 par; 12. Buty wodoodporne -damskie z wkładem ocieplanym - 10 par; 13. Buty robocze (sandały) damskie - 10 par; 14. Buty profilaktyczne (klapki) damskie - 4 pary; 15. Wkłady ocieplające do obuwia roboczego - 60 par..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.83.00.00-6, 18.81.20.00-4, 18.81.30.00-1, 18.81.31.00-2, 18.81.24.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.