Ogłoszenie z dnia 2013-04-26
Katowice: Fizyczna ochrona mienia na terenie zabudowanej nieruchomości znajdującej się w Katowicach przy ul. Powstańców 29 oraz na sprzątanie i utrzymanie porządku w dwóch obiektach biurowych, a także na przyległej do nich posesji i chodnikach
Numer ogłoszenia: 169362 - 2013; data zamieszczenia: 26.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37765 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Najwyższa Izba Kontroli Delegatura w Katowicach, ul. Powstańców 29, 40-039 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 784 42 00, faks 32 784 42 30.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Fizyczna ochrona mienia na terenie zabudowanej nieruchomości znajdującej się w Katowicach przy ul. Powstańców 29 oraz na sprzątanie i utrzymanie porządku w dwóch obiektach biurowych, a także na przyległej do nich posesji i chodnikach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Powierzchnia parkingów zewnętrznych, chodników, schodów i podjazdów - ca. 1300 m2, a powierzchnia trawników i użytków zielonych - ca. 400 m2. 2. Budynki A i B czterokondygnacyjne o łącznej powierzchni 2627 m2 (w tym garaż podziemny 846 m 2) w których znajdują się m.in. pomieszczenia biurowe, techniczne, gospodarcze, socjalne i sanitarne, sale konferencyjne, trakty komunikacyjne. Budynki połączone podziemnym przejściem o pow. 22 m2 przy których znajduje się maszynownia o pow. 26 m2. 3. W zakresie fizycznej ochrony mienia i osób Wykonawca realizował będzie działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu Zamawiającego, a także przeciwdziałał powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz nie dopuszczał na teren chroniony osób nieuprawnionych. Wykonawca dokonuje ww. działań przy pomocy własnego personelu oraz pod własnym nadzorem. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie m.in.: pełnienie służby ochrony fizycznej całodobowo, w dniach pracy otwieranie o godz. 6.15 i zamykanie o godz. 18.00 bram wjazdowych na teren posesji oraz do podziemnego garażu, a także wejść do budynków, zainstalowanie w okresie jednego miesiąca na własny koszt systemu technicznej kontroli służby ochrony, obejmującego co najmniej pięć punktów kontrolnych zlokalizowanych na posesji, wpuszczanie i wypuszczanie interesantów na teren posesji i do budynków oraz stałe prowadzenie rejestru wejść i wyjść interesantów, systematyczne (co najmniej raz na trzy godziny) dokonywanie obchodów budynków z zewnątrz, codzienna, sukcesywna kontrola prawidłowości zamknięć i zabezpieczeń pomieszczeń, dwóch bram wjazdowych na posesję oraz bramy do garażu podziemnego, codzienna kontrola po godzinie 18.00 prawidłowego zamknięcia okien w obiektach, wyłączenia oświetlenia i innych odbiorników prądu elektrycznego, zamknięcia kranów oraz zabezpieczenia mienia przed uszkodzeniem lub zniszczeniem, posiadanie znajomości i obsługa zainstalowanych w obiekcie technicznych środków ochrony, urządzeń sygnalizacyjnych, sprzętu przeciwpożarowego oraz miejsc usytuowania wyłączników głównych energii elektrycznej, cieplnej i wody, niedopuszczanie na teren posesji osób zakłócających porządek publiczny, przestrzeganie zakazu przebywania poza godzinami pracy bez zezwolenia w budynkach pracowników Zamawiającego i innych osób, postępowanie zgodnie z ustaloną przez Zamawiającego procedura w zakresie wydawania, przyjmowania i przechowywania kluczy do pomieszczeń, prowadzenie sukcesywna kontrola stanu ilościowego i jakościowego powierzonego sprzętu oraz mienia, codzienne informowanie o spostrzeżeniach i uwagach dotyczących pełnionej służby oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji w tym zakresie, a w wypadkach szczególnych, dotyczących bezpieczeństwa, zagrożenia pożarowego itp. podejmowanie odpowiednich działań zapobiegawczych i ratowniczych oraz natychmiastowe informowanie odpowiednich służb ratowniczych oraz wyznaczonych pracowników Zamawiającego. Pracownicy ochrony przy wykonywaniu swoich czynności winni stosować przepisy ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.). 4. W zakresie sprzątania i utrzymania porządku na zewnątrz obiektów Wykonawca zapewni codzienne usuwanie nieczystości z placów wokół budynków biurowych, parkingów, chodników, podjazdów oraz wokół pojemników na śmieci, systematyczne usuwanie nieczystości w garażu podziemnym, w tym zamiatanie posadzki garażu przynajmniej raz w tygodniu i mycie jej raz na kwartał, w okresie zimowym systematyczne usuwanie śniegu (błota, lodu) z parkingów, chodników, podjazdów, schodów wejściowych oraz posypywanie ich odpowiednimi środkami przeciwpoślizgowymi. Wykonawca zapewni systematyczne koszenie trawników wokół budynków biurowych, a także pielęgnację innej zieleni niskiej i wysokiej, zgodnie ze sztuką ogrodniczą. Przedmiot tej usługi wykonywany będzie przy pomocy urządzeń będących własnością Zamawiającego (zamiatarka mechaniczna, myjka ciśnieniowa, kosiarka). Wykonawca zobowiązany jest do dołożenia wszelkiej staranności w zakresie dbałości o powierzony przez Zamawiającego sprzęt do realizacji prac porządkowych, a w szczególności do wykorzystania sprzętu zgodnie z jego przeznaczeniem oraz odpowiedniej jego konserwacji i utrzymania w należytej czystości. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie potrzebne do wykonywania ww. prac inne narzędzia oraz środki przeciwpoślizgowe. Wykonawca dokonuje ww. czynności przy pomocy własnego personelu oraz pod własnym nadzorem. 5. W zakresie sprzątania i utrzymania porządku wewnątrz obiektów Wykonawca zapewni stałe utrzymanie czystości w obiektach, w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem materiałów i środków o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój, a także na zdrowie pracowników i ochronę środowiska. Wykonawca dokonuje ww. czynności własnym sprzętem, przy pomocy własnego personelu, oraz pod własnym nadzorem. Czynności porządkowe należy wykonywać głównie poza godziną 15.30 (w dni robocze) za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, które musi być wykonane w godzinach urzędowania Zamawiającego (do 15.30) w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego. Wykonawca zapewni również stałą obecność jednego pracownika w godzinach od 7.00 do 13.00, do którego obowiązków należeć będzie bieżące utrzymanie czystości i porządku w obiektach Zamawiającego. Utrzymanie czystości i porządku w obiektach Zamawiającego będzie wykonywane sprzętem i środkami (środkami czyszczącymi, konserwującymi, dezynfekującymi, zapachowymi, workami na śmieci i itp.) Wykonawcy. Zakres zamówienia obejmuje również: uzupełnianie mydła w płynie, ręczników papierowych i papieru toaletowego, które to środki będą zakupywane i wydawane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem ww. usługi. 6. Pracownicy Wykonawcy będą systematycznie odnotowywali w zeszycie złożonym u pracownika ochrony budynku, wszelkie widoczne nieprawidłowości w stanie posesji, obiektów, poszczególnych pomieszczeń, urządzeń i umeblowania budynku. 7.Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i obowiązującej u Zamawiającego instrukcji p.poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań zatrudnionych przez niego osób. 8.Wykonawca zapewni stosowanie do utrzymania czystości i porządku środków, które nie są szkodliwe dla zdrowia ludzi i dla środowiska, a podejmowane przez niego działania prowadzone będą w sposób przyjazny dla środowiska. Wykonawca będzie sukcesywnie dostosowywał swoją działalność do wymagań, które wynikają z wdrożonej przez Zamawiającego polityki środowiskowej i normy PN-EN ISO 14001:2005 (Systemy zarządzania środowiskowego) w zakresie dotyczącym m.in. selektywnego zbierania odpadów w tym niebezpiecznych, stosowania ekologicznych środków utrzymania czystości i porządku, ograniczania zużycia energii elektrycznej i cieplnej oraz wody..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 98.34.11.40 - Usługi dozorowania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CENTRUM OCHRONY SECURITY" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"CENTRUM OCHRONY SECURITY" SP. Z O.O.
- Centrum Ochrony Security Sp. z o.o, ul. Jabłoniowa 5a, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 338410,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 356860,32
Oferta z najniższą ceną: 355608,00 / Oferta z najwyższą ceną: 614416,08
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- DOSTAWA LEKÓW 17
- Wykonanie etażowej instalacji C.O. w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach II/2025
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach Plac Ratuszowy 1 oraz budynków Archiwum Zakładowego
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń medycznych i administracyjnych w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy w Toruniu
- Usługa ochrony mienia
- Usługa kompleksowego sprzątania przestrzeni budynków i terenów należących do Muzeum Niepodległości w Warszawie, tj. siedziba główna wraz z Oddziałami
- Usługa polegająca na zapewnieniu monitoringu wizyjnego, telefonu alarmowego dla potrzeb Gminy Kobierzyce wraz z jego obsługą oraz wsparciem grupy interwencyjnej.
- Ochrona obiektu i dozór mienia Opery Bałtyckiej w Gdańsku wraz z obsługą portierni
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.