eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › ZIMOWE UTRZYMANIE ZESPOŁU SKOCZNI I TRAS BIEGOWYCH W COS OPO ZAKOPANE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-05

Zakopane: ZIMOWE UTRZYMANIE ZESPOŁU SKOCZNI I TRAS BIEGOWYCH W COS OPO ZAKOPANE
Numer ogłoszenia: 169371 - 2009; data zamieszczenia: 05.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Sportu w Warszawie Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem , ul. Bronisława Czecha 1, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2012274, faks 018 2014906.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.cos.pl/bip/strony,0,72-zakopane

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE ZESPOŁU SKOCZNI I TRAS BIEGOWYCH W COS OPO ZAKOPANE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zamówienia jest wykonanie prac na terenie Zespołu Skoczni Narciarskich (K-85, K-65, K-35, K-15) oraz na terenie Wielkiej Skoczni K-120 jak też na terenie tras biegowych na okres do 30 kwietnia 2010 r. polegających na: a) sztucznym zaśnieżaniu obiektu skoczni K-120, K-85, K-65, K-35, K-15 na polecenie Zamawiającego lub w przypadku dogodnych warunków pogodowych (śnieg naturalny) przygotowanie tych skoczni, b) sztucznym zaśnieżaniu trasy biegowej na terenie COS na polecenie Zamawiającego lub w przypadku dogodnych warunków pogodowych (śnieg naturalny) przygotowanie trasy, c) utrzymaniu trasy biegowej, wszystkich skoczni w odpowiednim stanie technicznym tak, aby można było na tych obiektach przeprowadzać treningi i zawody sportowe, zgodnie z tygodniowym harmonogramem. d) obsługa i przygotowanie wszystkich realizowanych przez Zamawiającego zawodów i treningów sportowych na jego obiektach, 2) Zamawiający dopuszcza możliwość obsługiwania maszyn specjalnych do konserwacji i utrzymania tras narciarskich oraz skoczni, które są własnością Zamawiającego, przez pracowników Wykonawcy, posiadających odpowiednie uprawnienia jednak i wyłącznie po wcześniejszym uzyskaniu pisemnej zgody z Działu Technicznego, Zamawiającego. 3) Obsługa kolei i ratraków należy wyłącznie do pracowników Zamawiającego. W przypadku konieczności używania ratraków i kolei linowej na skoczni K-120, koszty wynagrodzenia pracowników Zamawiającego obsługujących te maszyny obciążają Wykonawcę. Stawka za godzinę pracy osoby obsługującej ratrak oraz kolej linową na K-120 wynosi 20,00 złotych netto (słownie: dwadzieścia złotych 00/100 netto) przy średniomiesięcznym obciążeniu dwóch ratraków w wymiarze 140 mechanogodzin (?5%) 4) Wykonawca jest zobowiązany do usuwania wszelkich awarii związanych z eksploatacją obiektów sportowych w ramach swoich technicznych możliwości. 5) Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ładu, czystości i porządku na podległych obiektach związanych z wykonywaniem umowy, w tym odśnieżanie trybun, korony skoczni, placów i dróg, dróg komunikacyjnych do zwiedzania oraz dojść do wieży, domku startowego, pawilonu startowego wraz z posypywaniem materiałem szorstkim, zgodnie z załączonym schematem. 6) Wykonawca jest zobowiązany do całodobowego dozoru i ochrony wymienionych w pkt 1 obiektów. 7) Wykonawca jest zobowiązany do obsługiwania imprez zleconych przez Zamawiającego, wraz z zapewnieniem obsługi minimum 20 (dwudziestu) osób, ubranych w sposób jednolity w tym: a. 26.12.2009 - Konkurs Świąteczny - skocznia b. 22-23.12.2009 - Puchar Świata - skocznia c. 5-6.02.2009 - Bieg na igrzyska - trasy biegowe d. 6-7.02.2010 - Puchar Kontynentalny - skocznia e. 10-14 - LOTOS CUP, LOTOS Grand PRIX - skocznie HS-38, 72, 94 f. 12-14.02.2010 - Mistrzostwa TZN - skocznia + KN g. 20.02.2010 - Snow & More - skocznia HS 134 h. 22-28.02-2010 - Le-Ski Freestyle Big Air - skocznia HS 134 i. 6-7.03.2010 - Puchar kontynentalny kobiet - skocznia j. 6-14.03.2010 - VI Zimowe Igrzyska Polonijne - Zespół II, skocznia, trasy k. 13-14.03.2010 - U.K.S - skocznia + KN l. 16-17.03.2010 - Mistrzostwa TZN - trasy biegowe m. 26-28.03.2010 - Mistrzostwa Polski - skocznia + KN (Powyższa lista określa daty zawodów przewidzianych na dzień ogłoszenia niniejszego przetargu i mogą one ulec zmianie) 8) W przypadku organizowania przez Zamawiającego imprez i zawodów nie wyspecyfikowanych wyżej, obsługa ich będzie realizowana na podstawie zleceń odrębnych. 9) Wykonawca jest zobowiązany do montażu oraz demontażu siatek śniegowych wraz z przewiezieniem i odwiezieniem ich z i do magazynu na skoczniach K-85, K-65, K-35, K-15 i na skoczni K-120. Montaż i demontaż siatek w terminie 7 dni od daty otrzymania zlecenia od Kierownika Działu Technicznego. 10) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w wyniku procedury przetargowej jest zobowiązany do okazania Zamawiającemu podczas podpisania umowy, oryginału polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) i obejmującej, co najmniej okres świadczenia usługi objętej niniejszym przetargiem..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.62.20.00 - Usługi w zakresie organizowania wydarzeń sportowych 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie ci WYKONAWCY, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki (ogólne) określone w art. 22 ust. 1 pkt 1÷3 PZP, a mianowicie: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. 3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. WYKONAWCY mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, po ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia publicznego. W przypadku wystąpienia grupy WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum lub spółka cywilna), żaden WYKONAWCA nie może podlegać wykluczeniu oraz konsorcjum lub spółka cywilna musi spełnić ustalone warunki. WYKONAWCY, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (konsorcja lub spółki cywilne) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełniania ww. warunków (ogólnych) jest oparty na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt 3.2, 3.3 i 3.4 jeżeli pełnomocnictwo jest konieczne..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. sporządzona zgodnie z treścią Załącznika nr 1, określająca na podstawie FORMULARZA CENOWEGO cenę (wartość brutto), obliczoną w sposób opisany w pkt 4 SIWZ. 3.2. o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymaganych na mocy art. 22 ust. 1 PZP, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu żąda się także złożenia w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez WYKONAWCĘ, następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ pt. Wykaz posiadanych narzędzi i urządzeń 3.3. ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby kompletna oferta WYKONAWCY zawierała wszystkie powyżej wymienione dokumenty oraz wykaz części zamówienia, których wykonanie WYKONAWCA powierzy podwykonawcom. 3.4. Jeżeli dokumenty ofertowe podpisuje osoba nieuprawniona do reprezentacji WYKONAWCY na podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt 3.2.a, wymaga się od WYKONAWCY załączenia pełnomocnictwa do podpisania oświadczenia i oferty oraz do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. 3.5. WYKONAWCA, który nie spełni wymagań ustalonych w pkt 8.2, dotyczących dokumentów określonych w pkt 3.2, nie spełni warunków ustalonych w pkt 2, bądź złoży (np. zawrze w w/w dokumentach) nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z pkt 8.3.c, d, a jego oferta będzie odrzucona, zgodnie z pkt 8.5.e. 3.6. ZAMAWIAJĄCY odrzuci każdą ofertę, której treść nie odpowiada treści SIWZ, a zwłaszcza postanowieniom pkt 3.1 w związku z pkt 1, albo ofertę nieważną na podstawie odrębnych przepisów. Zestawienie okoliczności odrzucenia ofert zawarto w pkt 8.5. 3.7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, dokumenty wymienione w ust.1 lit.a), składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. 3.8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą złożyć polisę lub inny dokument, o których mowa wyżej, z którego wynika, że ubezpieczeniem na kwotę nie mniejszą niż 200 000,- PLN objęci są wszyscy wykonawcy występujący wspólnie, o ile ubezpieczyciel w dokumencie tym zobowiązuje się do odpowiedzialności do kwoty 200 000,- PLN za czyny każdego z wykonawców składających ofertę wspólną . 3.9. Uwaga: Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów składanych dla potwierdzenia warunku określonego w: w pkt. 3.2.a) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa wyżej pod literą a) i c) mają być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa pod literą b), ma być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcy składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez WYKONAWCĘ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.cos.pl/bip/strony,0,72-zakopane.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.bip.cos.pl/bip/strony,0,72-zakopane.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Centralny Ośrodek Sportu Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem 34-400 Zakopane, ul. Br. Czecha 1, sekretariat Dyrektora.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.