eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynPrzygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie w okresie od 01.08.2010r do 31.12.2010r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-15

Olsztyn: Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie w okresie od 01.08.2010r do 31.12.2010r
Numer ogłoszenia: 169382 - 2010; data zamieszczenia: 15.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , al. M. J. Piłsudskiego 61A, 10-449 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5340414, faks 089 5340538.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie w okresie od 01.08.2010r do 31.12.2010r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków składających się z 2 dań (zupa, II danie, kompot) dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie dla ok. 145 osób dziennie przez 7 dni w tygodniu. Zamawiający dopuszcza by jadłodajnia była zamknięta w niektóre dni świąteczne pod warunkiem jednak, że Wykonawca z kilkudniowym wyprzedzeniem powiadomi klientów o terminie zamknięcia stołówki i wyda suchy prowiant o wartości określonej w umowie za przygotowany posiłek. Posiłki wydawane będą na podstawie karnetów miesięcznych Zamawiającego, w których będzie nazwa placówki gastronomicznej, imię i nazwisko klienta, nr kolejny, data i pieczątka. Obiady będą wydawane na podstawie wycinków z karnetu oznaczonych na każdy dzień, po sprawdzeniu tożsamości osoby odbierającej posiłek. Wykaz ilości zjedzonych w danym miesiącu posiłków będzie stanowiły załącznik do faktury wystawionej przez Wykonawcę. 2. Zamówienie zostaje podzielone na 2 części. Podział na części podyktowany został koniecznością ułatwienia dostępu klientom MOPS do barów i jadłodajni. Bary, jadłodajnie powinny znajdować się w pobliżu miejsca ich zamieszkania. Kierując się tym założeniem. Zamawiający dokonał następującego podziału na części: a) Część I zadanie nr 1 odnosi się do jadłodajni, barów położonych w obrębie ulic: Wojska Polskiego, Jagiellońska, Limanowskiego, Partyzantów. Szacunkowa liczba posiłków w okresie od dnia 01.08.2010r do 31.12.2010 roku wyniesie około 11781 (tj. spożywać posiłki będzie ok. 77 osób dziennie); b) Część II zadanie nr 2 odnosi się do jadłodajni, barów położonych w obrębie ulic: Kołobrzeska, Leonharda, Wyszyńskiego, Żołnierskiej, Dworcowa. Szacunkowa liczba posiłków w okresie od dnia 01.08.2010r do 31.12.2010 roku wyniesie około 9 792 (tj. spożywać posiłki będzie ok. 64 osób dziennie) 3. Wykonawcy starający się o udzielenie zamówienia muszą posiadać jadłodajnię, bar w rejonie, którego dotyczy oferta. 4. Posiłki będą wydawane przez 7 dni w tygodniu, co najmniej w godzinach od 11.00 do 15.00. 5. Ogólna ilość posiłków może ulec zmianie (plus, minus 15%) 6. Kaloryczność posiłków zgodna z normami ustalonymi przez instytut Żywienia i Żywności 7. Sala jadalna jednorazowo powinna pomieścić około 25 osób. 8. Zapewnienie bezpłatnego dostępu do WC wraz z umywalką. 9. Zapewnienie dostępu osobom niepełnosprawnym. 10. Wydawane posiłki muszą być sycące, smaczne, kaloryczne, zdrowe, urozmaicone, estetycznie podane i gorące. 11. Posiłek powinien być przygotowany wg zasad racjonalnego żywienia i obowiązujących przepisów kulinarnych. 12. Klienci powinni otrzymać zawsze gorący posiłek, który zjedzą na miejscu, ewentualnie pobiorą we własne naczynia do domu. 13. Personel Wykonawcy powinien być przyjaźnie nastawiony do klientów korzystających z posiłków. Ponadto musi posiadać odpowiednie zaświadczenia dokumentujące dopuszczenie tych osób do pracy przy żywieniu zbiorowym. 14. Wykonawca odpowiada za idealną czystość urządzeń gastronomicznych, w których przygotowywane będą posiłki, estetyczny wygląd i czystość zatrudnionego personelu, idealną czystość technologii przygotowywania i wydawania posiłków. 15. Zamawiający będzie obciążony za faktycznie wydane klientom posiłki. 16. Zamawiający będzie sprawdzać jakość obiadów. W przypadku naruszenia postanowień umowy oraz warunków określonych w niniejszym Opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający odstąpi od umowy w trybie natychmiastowym. 17.W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki, o nie gorszej jakości na swój koszt, z innych źródeł. 18. Wynagrodzenie za sukcesywne wykonywanie przedmiotu umowy będzie wypłacane Wykonawcy w terminie 14 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury za każdy miesiąc świadczonej usługi. Posiłek obiadowy powinien składać się z dwóch dań, surówki i kompotu: a) pierwsze danie : zupa (400 gram), b)drugie danie : ziemniaki (zamiennie: ryż, makaron, kasza) - każde po 200 gram, sztuka mięsa ( 100 gram - bez sosu, z sosem - 120 gram), kotlet schabowy ( 100 gram), ryba (bez panierki 100 gram, z panierką 120gram), udziec z kurczaka (150 gram), gulasz - potrawka 150 gram, kotlet mielony (80 gram), surówka (100 gram), warzywa gotowane (150 gram), c)kompot (200 gram). Podane gramatury surowców są już po obróbce termicznej. Drugie danie przynajmniej 4 x w tygodniu, w tym w niedzielę, powinno być mięsne (np. sztuka mięsa, udziec kurczaka, kotlet schabowy, stek z piersi kurczaka itp.), Posiłek powinien być przygotowany wg zasad racjonalnego żywienia. Musi być bezwzględnie świeży i przyrządzany w dniu wydawania. Wartość kaloryczna posiłku powinna być zgodna z normami i uwzględniać rację pokarmową dla osób dorosłych. Zamawiający żąda przedstawienia przykładowego jadłospisu na okres 7 dni kalendarzowych, zawierający gramaturę oraz kaloryczność posiłku - wg następującego schematu zawartego w załączniku nr 6 do oferty. Zamawiający dopuszcza możliwość powtarzania jadłospisu po 7 dniach z możliwością zamiany kolejności zestawów obiadowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0, 55.32.20.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego pozwolenia na prowadzenie działalności gastronomicznej - Decyzji Państwowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzającej prowadzenie działalności gastronomicznej w zakresie zorganizowanego żywienia zbiorowego w miejscu przygotowywania i wydawania posiłków oraz złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego dokumentu potwierdzającego prawo do korzystania lokalu - prawo dysponowania lokalem oraz oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz oferty wypełniony i podpisany przez wykonawcę. 2.Formularz cenowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę. 3. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych ( upoważnienie / pełnomocnictwo). 4. Projekt umowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę. 5. Jadłospis wypełniony i podpisany przez wykonawcę. 6. Opis przedmiotu zamówienia podpisany przez wykonawcę

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Ogólna ilość wydanych obiadów może ulec zmianie (plus, minus 15%) w zależności od faktycznej liczby potrzebujących. Z tytułu ewentualnego zmniejszenia wielkości zamówienia Zamawiający nie ponosi konsekwencji i zapłaci Wykonawcy za faktyczne wykorzystane bony. 2. W miarę wzrostu cen towarów konsumpcyjnych na rynku-cena 1 posiłku może ulec zmianie o czym strony będą uzgadniały w formie pisemnej. Ceny mogą być podwyższone, nie częściej niż raz w czasie trwania umowy, na podstawie wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych podanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego opublikowanego za okres od dnia zawarcia umowy do dnia wystąpienia z wnioskiem o zmianę ceny za poprzedni kwartał.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.olsztyn.e-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Olsztynie Al.M.J. Piłsudskiego 61A piętro III,pok. 314.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Olsztynie Al.M.J. Piłsudskiego 61A piętro III, pok. 317 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1 dotyczy jadłodajni lub barów położonych w obrębie ulic: Wojska Polskiego, Jagiellońska, Limanowskiego, Partyzantów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1 dotyczy jadłodajni lub barów położonych w obrębie ulic: Wojska Polskiego, Jagiellońska, Limanowskiego, Partyzantów. Szacunkowa liczba posiłków w okresie od dnia 01.08.2010r do 31.12.2010 roku wyniesie około 11781 (tj. spożywać posiłki będzie ok. 77 osób dziennie); Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0, 55.32.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2 dotyczy jadłodajni, barów położonych w obrębie ulic: Kołobrzeska, Leonharda, Wyszyńskiego, Żołnierskiej, Dworcowa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 2 dotyczy jadłodajni, barów położonych w obrębie ulic: Kołobrzeska, Leonharda, Wyszyńskiego, Żołnierskiej, Dworcowa. Szacunkowa liczba posiłków w okresie od dnia 01.08.2010r do 31.12.2010 roku wyniesie około 9 792 (tj. spożywać posiłki będzie ok. 64 osób dziennie); Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0, 55.32.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.