Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-05
Zakopane: ZIMOWE UTRZYMANIE TORU LODOWEGO W COS OPO ZAKOPANE
Numer ogłoszenia: 169391 - 2009; data zamieszczenia: 05.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Sportu w Warszawie Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem , ul. Bronisława Czecha 1, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2012274, faks 018 2014906.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.cos.pl/bip/strony,0,72-zakopane
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE TORU LODOWEGO W COS OPO ZAKOPANE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przygotowanie toru lodowego, zgodnie z tygodniowym harmonogramem, przed wyznaczonymi treningami na minimum 10 minut przed ich rozpoczęciem oraz w trakcie ich trwania. 2. Sprzątanie lodowiska ze śniegi lub śnieci wewnątrz i na zewnątrz obiektu. 3. Odśnieżanie toru lodowego i lodowiska wraz z trybunami oraz ścieżki wewnątrz toru lodowego i całego obiektu na zewnątrz. 4. Wywożenie śniegu na zewnątrz toru lodowego w miejsce uzgodnione z Zamawiającym. 5. Przygotowanie toru lodowego na zawody, według ustaleń poczynionych z sędzią głównym lub z organizatorem zawodów, także układanie oraz zbieranie klocków przed i po zawodach a w przypadku warunków meteorologicznych uniemożliwiających ustawienie klocków przygotowanie linii łuków toru ze śniegu. 6. Współpraca z Polskim Związkiem Łyżwiarstwa Szybkiego oraz Okręgowym Związkiem Łyżwiarstwa Szybkiego przy organizacji zawodów i treningów. 7. Utrzymanie odpowiedniej temperatury lodu poprzez odpowiednie ustawienie pracy maszynowni. 8. Utrzymanie ciągłej sprawności maszynowni lodowiska. 9. Prowadzenie kontroli maszynowni lodowiska, co najmniej 3 (trzy) razy na dobę i odnotowanie tego faktu w książce kontrolnej zgodnie z otrzymanym przeszkoleniem jak też ciągłą kontrolę parametrów technologicznych maszynowni w tym mających związek z przeglądami okresowymi, gwarancyjnymi, bieżącymi oraz pogwarancyjnymi i niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o konieczności ich wykonania z wyprzedzeniem umożliwiającym prawidłową eksploatację toru lodowego. 10. Niezwłoczne powiadomienie Zamawiającego lub bezpośrednio wskazany serwis o usterkach w pracy maszynowni, jeśli opóźnienie w jej usunięciu mogło by spowodować niepowetowaną stratę, jednak nie później niż do 1 (jednej) godziny od momentu jej wystąpienia. 11. Zapewnienie sprawnego funkcjonowania urządzeń teletechnicznych zainstalowanych w obiekcie. 12. Niezwłoczne powiadomienie Zamawiającego o fakcie niezdolności sprzętu, maszyn o maszynowni do pracy z podaniem jego przyczyn i okoliczności..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.62.20.00 - Usługi w zakresie organizowania wydarzeń sportowych 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie ci WYKONAWCY, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki (ogólne) określone w art. 22 ust. 1 pkt 1÷3 PZP, a mianowicie: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. 3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. WYKONAWCY mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, po ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia publicznego. W przypadku wystąpienia grupy WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum lub spółka cywilna), żaden WYKONAWCA nie może podlegać wykluczeniu oraz konsorcjum lub spółka cywilna musi spełnić ustalone warunki. WYKONAWCY, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (konsorcja lub spółki cywilne) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełniania ww. warunków (ogólnych) jest oparty na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt 3.2, 3.3 i 3.4 jeżeli pełnomocnictwo jest konieczne..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1.
sporządzona zgodnie z treścią Załącznika nr 1, określająca na podstawie FORMULARZA CENOWEGO cenę (wartość brutto), obliczoną w sposób opisany w pkt 4 SIWZ. 3.2. o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymaganych na mocy art. 22 ust. 1 PZP, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu żąda się także złożenia w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez WYKONAWCĘ, następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ pt. Wykaz posiadanych narzędzi i urządzeń 3.3. ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby kompletna oferta WYKONAWCY zawierała wszystkie powyżej wymienione dokumenty oraz wykaz części zamówienia, których wykonanie WYKONAWCA powierzy podwykonawcom. 3.4. Jeżeli dokumenty ofertowe podpisuje osoba nieuprawniona do reprezentacji WYKONAWCY na podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt 3.2.a, wymaga się od WYKONAWCY załączenia pełnomocnictwa do podpisania oświadczenia i oferty oraz do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. 3.5. WYKONAWCA, który nie spełni wymagań ustalonych w pkt 8.2, dotyczących dokumentów określonych w pkt 3.2, nie spełni warunków ustalonych w pkt 2, bądź złoży (np. zawrze w w/w dokumentach) nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z pkt 8.3.c, d, a jego oferta będzie odrzucona, zgodnie z pkt 8.5.e. 3.6. ZAMAWIAJĄCY odrzuci każdą ofertę, której treść nie odpowiada treści SIWZ, a zwłaszcza postanowieniom pkt 3.1 w związku z pkt 1, albo ofertę nieważną na podstawie odrębnych przepisów. Zestawienie okoliczności odrzucenia ofert zawarto w pkt 8.5. 3.7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, dokumenty wymienione w ust.1lit.a), składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. 3.8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą złożyć polisę lub inny dokument, o których mowa wyżej, z którego wynika, że ubezpieczeniem na kwotę nie mniejszą niż 200 000,- PLN objęci są wszyscy wykonawcy występujący wspólnie, o ile ubezpieczyciel w dokumencie tym zobowiązuje się do odpowiedzialności do kwoty 200 000,- PLN za czyny każdego z wykonawców składających ofertę wspólną . 3.9. Uwaga: Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów składanych dla potwierdzenia warunku określonego w: w pkt. 3.2.a) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa wyżej pod literą a) i c) mają być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa pod literą b), ma być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcy składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez WYKONAWCĘ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.cos.pl/bip/strony,0,72-zakopane.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.bip.cos.pl/bip/strony,0,72-zakopane.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Centralny Ośrodek Sportu Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem 34-400 Zakopane, ul. Br. Czecha 1 sekretariat dyrektora.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- TAPZ - usługa przewodnicka
- Dostawa Implantów - Zestaw do przezskórnej wertebroplastyki
- Dostawa materiałów medycznych 1 x użytku (igły, strzykawki, kaniule, ostrza, cewniki, kanki, zgłębniki, kraniki, kateter, infuzja, transfuzja, worki, opatrunki do mocowania, kaniule, itp.)
- Sporządzenie projektu uchwały w sprawie planu ogólnego Miasta Zakopane
- Budowa drogi od skrzyżowania ul. Spyrkówka z drogą krajową nr 47 do ul. Chyców Potok w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach Namysłowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Namysłowie.
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku i na terenie posesji Filharmonii Zielonogórskiej oraz pielęgnacji zieleni na posesji Filharmonii
- Kompleksowa obsługa Kwatery Myśliwskiej w Borowcu oraz usługi cateringowe
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i pomocniczych oraz terenu wokół budynku Polskiego Centrum Akredytacji przy ul. Szczotkarskiej 42 w Warszawie
- 2025 - Utrzymanie czystości pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- Wykonanie usług porządkowych w lokalach na terenie Miasta Szczecin wraz z wywozem ruchomości do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub do zagospodarowania, lub na wysypisko w dwóch częściach
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.