eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa nowego sprzętu komputerowego szczegółowo opisanego w SIWZ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-15

Warszawa: Dostawa nowego sprzętu komputerowego szczegółowo opisanego w SIWZ
Numer ogłoszenia: 16939 - 2009; data zamieszczenia: 15.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Archeologii i Etnologii Polskiej Akademii Nauk w Warszawie , Al. Solidarności 105, 00-140 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6202881 w. 149.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna PAN.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowego sprzętu komputerowego szczegółowo opisanego w SIWZ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa,uruchomienie i sprawdzenie fabrycznie nowego sprzetu komputerowego szczegółowo opisanego w SIWZ do zamówienia. Zakres zamówienia: część I: notebook-16 szt. część II: komputery stacjonarne-19 szt.,monitory-27 szt.,drukarki laserowe-17 szt.,skanery-14 szt.,urządzenia wielofunkcyjne-1 szt.,tablety-3 szt.,UPS-19 szt.,PenDive-14 szt., HDD-6 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w nastepującej wysokości: -dla I części zamówienia: 1000 PLN -dla II części zamówienia: 3000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy spełniający warunki określone w art.22 ustawy ust.1 pkt.1-4 oraz warunkiem udziału Wykonawców jest zrealizowanie w ostatnich trzech latach,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zamówień,które swoim rodzajem i wartością odpowiadają przedmiotowi zamówienia co najmniej 2 Zamawiających..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane jest złożenie wraz z ofertą oswiadczenia zgodnego z wymogami art.22 ust.1 (zał.nr.2 do SIWZ) ,aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,ponadto polisa OC na kwotę nie mniejszą niż 160 000 zł.,potwierdzenie salda rachunku bankowego na kwotę nie mniejszą niż 160 000 zl.wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert,wykaz realizowanych zamówień wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania,certyfikaty,atesty..Szczegóły wymaganych dokumentów zawiera SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iaepan.edu.pl/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Archeologii i Etnologii PAN 00-140 Warszawa Al.Solidarności 105 pokój 107.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2009 godzina 11:00, miejsce: Instytut Archeologii i Etnologii PAN 00-140 Warszawa Al.Solidarności 105 pokój 107.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Notebooki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebook 15.4-10 szt Notebook graficzny 15.4-1 szt Notebook 17-1 szt Notebook 10-4 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pozostały sprzęt komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputery stacjonarne- 19 szt Monitory - 27 szt drukarki laserowe -17 szt skanery -14 szt urządzenia wielofunkcykne - 1 szt tablety - 3 szt UPS - 19 szt PenDive - 14 szt HDD - 6 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.23.13.10-3, 30.23.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.