eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa materiałów reklamowych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie - Przetarg Nr 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-22

Kraków: Dostawa materiałów reklamowych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie - Przetarg Nr 1
Numer ogłoszenia: 169400 - 2011; data zamieszczenia: 22.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej , ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 422 06 36, faks 0-12 422 06 36 w. 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rops.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów reklamowych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie - Przetarg Nr 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów o charakterze reklamowo-promocyjnym na potrzeby realizowanego przez Zamawiającego projektu Szkolenie i doskonalenie zawodowe kadr pomocy społecznej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. 1. Część I zamówienia obejmuje dostawę materiałów reklamowych, których wykaz zawierający rodzaj i ilość, stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy zawartego w Części II SIWZ (Formularz cenowy do części I zamówienia). 2. Część II zamówienia obejmuje dostawę materiałów reklamowych, których wykaz zawierający rodzaj i ilość, stanowi załącznik nr 3 do wzoru umowy zawartego w Części II SIWZ (Formularz cenowy do części II zamówienia). 3. Wymagania w zakresie dostawy materiałów reklamowych (dotyczy części od I do II zamówienia). Zamawiający wymaga, aby: -dostarczany towar był zgodny z opisem i wymaganiami każdej pozycji przedmiotu zamówienia (zgodnie z załącznikami nr 2 i nr 3 do wzoru umowy); -umieszczane przez Wykonawcę na dostarczanych materiałach nadruki były w pełni zgodne z zasadami zawartymi w Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 4 lutego 2009 r. wydanych przez Instytucję Zarządzającą Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki; -wszystkie oferowane materiały były nowe, pakowane oryginalnie przez producenta danego towaru w opakowania jednostkowe lub zbiorcze; -Wykonawca zapewnił wymianę wadliwego towaru na towar nowy, wolny od wad, bez względu na wysokość związanych z tym kosztów, w terminie dwóch dni roboczych, licząc od dnia zgłoszenia takiej konieczności przez Zamawiającego; -Wykonawca zapewnił na własny koszt transport dostawy wraz z wniesieniem do pomieszczenia przeznaczonego na składowanie towaru w budynku Zamawiającego zlokalizowanym pod adresem: Kraków - ul. Lea 112); -dostawy odbywały się w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku od godz. 08:00 do 16:00, -Wykonawca udzielił 12 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone przez siebie materiały, w tym również obejmującej wady fizyczne ujawnione w trakcie eksploatacji. Wykonawca przejmuje na siebie pełną odpowiedzialność za niewłaściwą jakość materiałów reklamowych wynikającą z winy producenta..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy w tym w szczególności: w okresie 3 lat przed dniem składania ofert w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonuje) co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. dostawy materiałów reklamowych) o wartości min. 30000 zł każda. Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu - o których mowa powyżej zostanie dokonana w oparciu o dokumenty wymienione w pkt III.4.1) ogłoszenia. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia-jeżeli dotyczy. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w trakcie obowiązywania niniejszej umowy, kwota brutto określona w ust. 1 nie ulegnie zmianie, a Strony zawrą aneks do niniejszej umowy stosownie korygujący kwotę netto oraz kwotę podatku od towarów i usług. II. Poza przypadkami wskazanymi w umowie oraz w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna w szczególnie uzasadnionych przypadkach, na zasadach wskazanych w ust. 2-8. 2.Zmiana może być wprowadzona jedną z następujących metod: 1)Wykonawca może zaproponować zmianę przez złożenie pisemnej propozycji zmiany, która zdaniem Wykonawcy, w razie przyjęcia, pozwoli obniżyć koszty realizacji umowy lub w inny sposób będzie korzystna dla Zamawiającego, 2)Zamawiający może przedłożyć propozycję zmiany, jeżeli jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zadania, i która, w razie przyjęcia, pozwoli skrócić okres realizacji umowy lub obniży koszty realizacji umowy lub w inny sposób będzie korzystna dla Zamawiającego lub jeżeli konieczność jej wprowadzenia wynika ze zmiany prawa lub z innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3.Każda ze stron przedkładając drugiej stronie propozycję zmiany, spełniającą wymogi określone w ust. 2, wraz z tą propozycją przedłoży: 1)opis proponowanej zmiany, 2)zakres proponowanej zmiany, 3)szacunki, czy i w jaki sposób zakładana zmiana wpłynie na termin realizacji Przedmiotu umowy, oraz 4)szacunki dotyczące wpływu zmiany na wynagrodzenie należne Wykonawcy wraz z uzasadnieniem. 4.Po otrzymaniu propozycji, Wykonawca albo Zamawiający (w zależności od przypadku) w terminie 3 dni zatwierdzi bądź odrzuci otrzymaną propozycję zmiany, bądź w tym terminie wystąpi do strony występującej z propozycją zmiany, przesyłając zmodyfikowaną propozycję zmiany, spełniającą wymogi opisane w ust. 3. 5.W przypadku upływu terminu podanego w ust 4, traktuje się, iż propozycja wprowadzenia zmiany została odrzucona. 6.Do przesłanej zmodyfikowanej propozycji zmiany mają zastosowanie postanowienia ust. 4-5. 7.Każda zmiana do umowy wymaga formy pisemnej. 8.Zmiana umowy dokonana z naruszeniem postanowień ust. 1-7 jest nieważna. 9.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tychże okolicznościach. 10.W przypadku, o którym mowa w ust. 9, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu rzeczywistego wykonania części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.rops.krakow.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ W KRAKOWIE, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2011 godzina 13:00, miejsce: REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ W KRAKOWIE, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków, w sekretariacie (pok. nr 7, I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach i na potrzeby Zamawiającego - Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie, w tym na potrzeby Projektu: Szkolenie i doskonalenie zawodowe kadr pomocy społecznej realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.3. - Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej. Środki Europejskiego Funduszu Społecznego stanowią 85% środków przeznaczonych na realizację zamówienia przez ten projekt..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów o charakterze reklamowo-promocyjnym na potrzeby realizowanego przez Zamawiającego projektu Szkolenie i doskonalenie zawodowe kadr pomocy społecznej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Część I zamówienia obejmuje dostawę materiałów reklamowych, których wykaz zawierający rodzaj i ilość, stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy zawartego w Części II SIWZ (Formularz cenowy do części I zamówienia). w tym: Terminarz biurowy: Opis: terminarz biurowy o formacie B5, Materiał: papier min.80 g|m2, bezchlorowy, w kolorze chamois (kremowy) Druk: dwukolorowy, offsetowy, wysokiej jakości, Atrybuty: 1 tydzień na 2 stronach, sobota i niedziela na jednej stronie, kalendarium w językach polskim i angielskim, wyszczególnione imieniny i święta państwowe, na początku skrócone kalendarium na 2011 i 2013 rok oraz planer roczny na 2012 rok, registry, notes teleadresowy zintegrowany z blokiem, obszerna cześć informacyjna, mapy, perforacja narożna, 12-częściowy skorowidz miesięcy, wstążka do zaznaczania, środek kalendarza zszywany, Oprawa: wykonana z materiału typu Eko skóra, połączenie dwóch opraw o różnej fakturze skóry w kolorze czarno-czerwonym lub brązowo-beżowym lub czarno-niebieskim, z przeszyciem pionowym, klejona oprawa piankowa, Tłoczenie: |na sucho| według przygotowanej przez Wykonawcę matrycy, zawierające: Logotypy: logo roku 2012, logo projektu i jego tytuł, logo ROPS i logo Województwa Małopolskiego, Wyklejka: z papieru gładkiego w kolorze kremowym, wklejka firmowa: 1 kartka, 4+4, nadruk na podstawie wzoru dostarczonego przez Zamawiającego, dostosowanego przez Wykonawcę; logo KL* po lewej, logo UE z podpisem* po prawej, poniżej logotypów tytuł projektu i informacja o współfinansowaniu ze środków UE* oraz logo i adres ROPS. Terminarz biurowy: Opis: terminarz biurowy o formacie A4, Materiał: papier min. 80 g/m2, bezchlorowy, chamois (kremowy), Druk: dwukolorowy, offsetowy, wysokiej jakości Atrybuty: 1 tydzień na 2 stronach, sobota i niedziela na jednej stronie, kalendarium w językach polskim i angielskim, wyszczególnione imieniny i święta państwowe, na początku skrócone kalendarium na 2011 i 2013 rok oraz planer roczny na 2012 rok, registry, notes teleadresowy zintegrowany z blokiem, obszerna cześć informacyjna, mapy, perforacja narożna, 12-częściowy skorowidz miesięcy, wstążka do zaznaczania, środek kalendarza zszywany, Oprawa: wykonana z materiału typu Eko skóra , połączenie dwóch opraw o różnej fakturze skóry w kolorze brązowo-beżowym, z przeszyciem pionowym, klejona oprawa piankowa Tłoczenie: |na sucho| według przygotowanej przez Wykonawcę matrycy, zawierające: Logotypy: logo roku 2012, logo projektu i jego tytuł, logo ROPS i logo Województwa Małopolskiego, Wyklejka: z papieru gładkiego w kolorze kremowym, wklejka firmowa: 1 kartka, 4+4, nadruk na podstawie wzoru dostarczonego przez Zamawiającego, dostosowanego przez Wykonawcę; logo KL* po lewej, logo UE z podpisem* po prawej, poniżej logotypów tytuł projektu i informacja o współfinansowaniu ze środków UE* oraz logo i adres ROPS. Kalendarz Kieszonkowy: Opis: Kalendarz trójdzielny z indywidualną główką w pełnym kolorze przedstawiającą wizualizację projektu na podstawie wzoru dostarczonego przez Zamawiającego, dostosowanego przez wykonawcę;, na rok 2012 Materiał: sztywny karton dwustronnie bielony min. 300g|m2; kalendaria: papier offsetowy 80g|m2, Druk: dwukolorowy Wymiary: ok. 755*310 mm (po rozłożeniu) Atrybuty: ramka wskazująca aktualny dzień, zabezpieczona folią błysk, dodatkowe miejscem u dołu kalendarza na logotypy, poszczególne elementy kalendarza klejone w całość. Logotypy: logo KL* po lewej, logo UE z podpisem* po prawej, poniżej logotypów tytuł projektu i informacja o współfinansowaniu ze środków UE* oraz logo i adres ROPS i logo Województwa Małopolskiego Teczka kartonowa zamykana na gumką: Opis: Teczka kartonowa pokryta powłoką ochronną Materiał: karton min. 350g|m2 Format: A4 Atrybuty: zamykana na gumkę, posiadająca 3 boczne skrzydła Wymiary: 320 x 235 x 15 mm. Nadruk: informacja o projekcie, zgodnie z projektem graficznym dostarczonym przez Zamawiającego (w tym korekta projektu graficznego dostosowanie do wykonania na teczce), pełen kolor* Notes z nadrukiem: Opis: blok klejony na tekturce Materiał: papier 80g|m2 w kratkę koloru szarego Format: A4 Grubość: 25 kartek z nadrukiem Nadruk w nagłówku: logo KL* po lewej, logo UE z podpisem* po prawej, poniżej logotypów tytuł projektu i informacja o współfinansowaniu ze środków UE*; w stopce: logo i adres ROPS; wewnątrz na każdej stronie logo projektu monochromatyczne, w kolorze ciemniejszym niż kratka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów o charakterze reklamowo-promocyjnym na potrzeby realizowanego przez Zamawiającego projektu Szkolenie i doskonalenie zawodowe kadr pomocy społecznej.Część II zamówienia obejmuje dostawę materiałów reklamowych, których wykaz zawierający rodzaj i ilość, stanowi załącznik nr 3 do wzoru umowy zawartego w Części II SIWZ (Formularz cenowy do części II zamówienia)w tym: Torba bawełniana: Opis: Bawełniana torba na zakupy z krótkimi rączkami, Kolor: naturalny Wymiary: min: 42 x 38 x 0,2 cm, Materiał: surówka bawełniana, Metoda umieszczenia nadruku: sitodruk, jednokolorowy, Nadruk: logo KL* po lewej, logo UE z podpisem* po prawej, poniżej logotypów informacja o współfinansowaniu ze środków UE* na środku tytuł projektu, dolna część logo ROPS i logo Województwa Małopolskiego, wymiary nadruku min. 35x10 cm, Parasol składany: Opis: parasol składany Materiał: poszycie polyester 170 T, Długość: po złożeniu 20-25 cm, Wykonanie: aluminiowe szyny z segmentami z włókna szklanego, aluminiowy stelaż, potrójnie składana, aluminiowa laska Wymiar: O98 cm, Kolory: czarny, zielony, czerwony, niebieski, pomarańczowy. Metoda umieszczenia nadruku: sitodruk lub termo transfer, Kolor nadruku: biały lub czarny, Nadruk na jednym brycie: logo KL* po lewej, logo UE z podpisem* po prawej, poniżej logotypów informacja o współfinansowaniu ze środków UE* na środku tytuł projektu, dolna część logo ROPS i logo Województwa Małopolskiego, nadruk w kolorze białym lub czarnym o wymiarach min. 15x10 cm Parasol : Opis: parasol z włókna szklanego z pokrowcem na ramię; Materiał: poszycie nylon 190T, Wykonanie: czarne szyny z włókna szklanego, kolce z tworzywa sztucznego, lekka laska z włókna szklanego, prosty uchwyt z gumowej pianki. Wymiary: O103 cm, Kolory: czarny, granatowy, zielony, pomarańczowy, Metoda umieszczenia nadruku: sitodruk lub termo transfer, wymiary nadruku min. 15x10 cm, Kolor nadruku: biały lub czarny, Nadruk na jednym brycie: logo KL* po lewej, logo UE z podpisem* po prawej, poniżej logotypów informacja o współfinansowaniu ze środków UE* na środku tytuł projektu, dolna część logo ROPS i logo Województwa Małopolskiego. Długopis automatyczny: Opis: Długopis, wyposażony w metalowy klip Materiał: metal z satynowym połyskiem, Wymiary: min.12 o1,0 cm, max 15 o1,5 cm Wkład: w kolorze niebieskim Nadruk: jednokolorowy na korpusie |dwustronny| jedna strona: tytuł Projektu, druga strona: logo KL* po lewej, logo UE z podpisem* informacja o współfinansowaniu ze środków UE*, o wymiarach min. 4 x 0,8 cm każdy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.