Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-23
Łomża: remont szatni
Numer ogłoszenia: 169406 - 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 7 im. Adama Mickiewicza, ul. Mickiewicza 6, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 0-86 2185043, fax 0-86 2185043.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkola7.lomza.pl www.um.lomza.pl/bip
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont szatni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont szatni obejmujący: 1) prace remontowo-budowlane, 2) wymiana stolarki okiennej, 3) okładziny schodów z płytek na klej, 4) prace remontowe elektryczne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 12.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP. Kryteria oceny spełniania warunków: - warunek 1) uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: a) oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - warunek 2) uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: a) oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia; b) dokumenty potwierdzające jakość i terminowość dotychczas wykonywanych robót /referencje, opinie ze zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 3 zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, stwierdzające, że jako główni wykonawcy zrealizowali zamówienia z należytą starannością/; c) wykaz osób personelu kierowniczego, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; - warunek 3) uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: a) oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; b) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; - warunek 4) uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: a) oświadcxzenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca składa następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: a) formularz oferty sporządzony zgodnie z zał. nr 2 b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 3 c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) referencje, opinie ze zrealizowania w ciągu ostatnich 5 lat przynajmniej 3 zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, stwierdzające, że jako główni wykonawcy zrealizowali zamówienia z należytą starannością, f) wykaz osób personelu kierowniczego, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. nr 4 g) kosztorys ofertowy według przedmiaru robót załączonego przez zamawiającego do niniejszej SIWZ - zał. nr 5 h) w przypadku zatrudnienia podwykonawcy przy realizacji zamówienia, wykonawca wskazuje część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz załącza do oferty dokumenty wymienione w pkt. 8 ppkt 1 i 2. 2) W przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów mają one obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich (konsorcjum) w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówień publicznych. Zamawiający żąda od każdego z podmiotów osobno dokumentów wymienionych w pkt. 8 ppkt. 1 i 2. Natomiast o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, świadczy łączna ocena uczestników konsorcjum. Uwaga: A. Dokumenty, o których mowa w pkt. 9 mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. B. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 1a, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym; - nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego likwidacji. C. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. B, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. D. Dokumenty, o których mowa w ppkt. B są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu lub kopii, przetłumaczone na język polski, poświadczone przez polskie placówki konsularne stosownie do obowiązujących przepisów. Pozostałe dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.lomza.pl/bip oraz www.szkola7.lomza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 7 im. Adama Mickiewicza w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Mickiewicza 6..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2008 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Szkoły Podstawowej Nr 7 im. Adama Mickiewicza w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Mickiewicza 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1917B Stary Cydzyn - Nowy Cydzyn w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Żele, testy do diagnostyki alergii i chorób autoimmunologicznych wraz z najmem sprzętu, odczynniki, paski testowe i akcesoria, najem analizatora do parametrów fizyko-chemicznych moczu.
- Przedłużenie wsparcia dla posiadanej zapory sprzętowej (firewall Fortigate) dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Zakup wraz z dostawą sprzętu elektronicznego z podziałem na poszczególne części zamówienia
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Łomży w roku 2025
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie robót budowlanych, w budynku Collegium Śniadeckiego Uniwersytetu Jagiellońskiego, położonego przy ul. Kopernika 27 w Krakowie w podziale na dwie części.
- Aranżacja wnętrza - Kujawskie Centrum Szkoleniowe Kół Gospodyń Wiejskich w Guźlinie
- Roboty remontowe pomieszczeń w I i II Liceum Ogólnokształcącym w Sanoku w ramach projektu pn.: Poprawa warunków kształcenia ogólnego w Powiecie Sanockim
- "NAPRAWA ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH ORAZ WYKONANIE OPASKI DRENAŻOWEJ W BUDYNKU MIESZKALNYM WIELORODZINNYM W NIEDŹWIEDNIKU 99"
- Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul.Warszyca1/11i21, ul.Warszyca4/16i6,ul.Wyszyńskiego24/,ul.Narutowicza31/3i42/2,ul.Młodzowskiej1/6,ul.Piłsudskiego25/8orazul.Plac3Maja12/4
więcej: Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.