eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzedbórzBudowa przyłączy kanalizacyjnych w Aglomeracji Przedbórz - Etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-05

Przedbórz: Budowa przyłączy kanalizacyjnych w Aglomeracji Przedbórz - Etap I
Numer ogłoszenia: 169417 - 2014; data zamieszczenia: 05.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przedbórz , ul. Mostowa 29, 97-570 Przedbórz, woj. łódzkie, tel. 044 7812261 do 65, faks 044 7812180.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedborz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przyłączy kanalizacyjnych w Aglomeracji Przedbórz - Etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa przyłączy kanalizacyjnych w Aglomeracji Przedbórz - Etap I w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: Budowa przyłączy kanalizacyjnych w Aglomeracji Przedbórz. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie Nr 1: Budowa przyłączy kanalizacyjnych od istniejącej sieci kanalizacyjnej w Aglomeracji Przedbórz Etap I - Zadanie Nr 1 w ilości 48 szt. zgodnie z załączonym wykazem, które swoim zakresem obejmują ulice: Korycińską, Leśną, Majową, Majową Górę, M. Konopnickiej, Modrzewiową, Poprzeczną i Radomszczańską w Przedborzu. Przedmiot zamówienia położony jest częściowo na terenie zabytkowego układu urbanistycznego miasta Przedborza wpisanego do zabytków decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Piotrkowie Trybunalskim nr IV 5340/25/88 z dnia 02.06.1989r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Budowa przyłączy kanalizacyjnych, których celem jest odprowadzanie ścieków z budynków mieszkalnych w Przedborzu. Ścieki odprowadzane będą z budynków przez projektowane przyłącza do istniejącej sieci kanalizacyjnej o średnicy 200 mm. Przyłącza zaprojektowano z rur PVC-U kielichowych łączonych na uszczelki gumowe o średnicy 160 mm. Na przyłączach zostaną wykonane studnie rewizyjne o średnicy 425 mm z kinetą zbiorczą i kinetą przelotową, rurą teleskopową i pokrywą żeliwną D-400. Zadanie Nr 2: Budowa przyłączy kanalizacyjnych od istniejącej sieci kanalizacyjnej w Aglomeracji Przedbórz Etap I - Zadanie Nr 2 w ilości 73 szt. zgodnie z załączonym wykazem, które swoim zakresem obejmują ulice: Kielecką, Browarną, Cmentarną, Kościelną, Krakowską, Stromą i Zachodnią w Przedborzu. Przedmiot zamówienia położony jest częściowo na terenie zabytkowego układu urbanistycznego miasta Przedborza wpisanego do zabytków decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Piotrkowie Trybunalskim nr IV 5340/25/88 z dnia 02.06.1989r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Budowa przyłączy kanalizacyjnych, których celem jest odprowadzanie ścieków z budynków mieszkalnych w Przedborzu. Ścieki odprowadzane będą z budynków przez projektowane przyłącza do istniejącej sieci kanalizacyjnej o średnicy 200 mm. Przyłącza zaprojektowano z rur PVC-U kielichowych łączonych na uszczelki gumowe o średnicy 160 mm. Na przyłączach zostaną wykonane studnie rewizyjne o średnicy 425 mm z kinetą zbiorczą i kinetą przelotową, rurą teleskopową i pokrywą żeliwną D-400. W miejscach uniemożliwiających grawitacyjny przepływ ścieków zostaną wykonane przepompownie ścieków o średnicy 425 mm. Zadanie Nr 3: Budowa przyłączy kanalizacyjnych od istniejącej sieci kanalizacyjnej w Aglomeracji Przedbórz Etap I - Zadanie Nr 3 w ilości 32 szt. zgodnie z załączonym wykazem, które swoim zakresem obejmują ulice: Cegielnianą, Konecką, Łazicką i Żarnowską w Przedborzu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Budowa przyłączy kanalizacyjnych, których celem jest odprowadzanie ścieków z budynków mieszkalnych w Przedborzu. Ścieki odprowadzane będą z budynków przez projektowane przyłącza do istniejącej sieci kanalizacyjnej o średnicy 200 mm. Przyłącza zaprojektowano z rur PVC-U kielichowych łączonych na uszczelki gumowe o średnicy 160 mm. Na przyłączach zostaną wykonane studnie rewizyjne o średnicy 425 mm z kinetą zbiorczą i kinetą przelotową, rurą teleskopową i pokrywą żeliwną D-400. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określają: Przedmiary robót - Dodatek Nr 6 do SIWZ, Dokumentacja Techniczna - Dodatek Nr 12 do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Dodatek Nr 13 do SIWZ. 1.3. W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w Przedmiarach robót, Dokumentacji Technicznej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót będącymi dodatkami do SIWZ przez wskazanie przykładowych znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów/urządzeń określonych w Przedmiarach robót, Dokumentacji Technicznej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót o parametrach tego typu. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w Przedmiarach robót, Dokumentacji Technicznej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentach składających się na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, tj.: budowy przyłączy kanalizacyjnych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.23.24.10-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium: a) dla Zadania Nr 1 - kwotą w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100); b) dla Zadania Nr 2 - kwotą w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100); c) dla Zadania Nr 3 - kwotą w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). Uwaga: Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedno Zadanie zobowiązany jest przedłożyć wadium na sumę wartości wymaganych dla oferowanych Zadań. 1.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 14.1 SIWZ. 1.3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Przedborzu: Nr rachunku: Bank Spółdzielczy w Przedborzu 76 8988 0001 0000 0012 2874 0209 z dopiskiem: Wadium - Budowa przyłączy kanalizacyjnych w Aglomeracji Przedbórz - Etap I Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), 1.4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt. 1.3 ppkt 2-5 wówczas Wykonawca dołączy do oferty kopię dokumentu potwierdzoną przez Wykonawcę lub właściwą(-e) osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentacji danego Wykonawcy. Oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Sekretariat, p. 1 w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą, z dopiskiem WADIUM. Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Budowa przyłączy kanalizacyjnych w Aglomeracji Przedbórz - Etap I. 1.5. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 1.6. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnych lub przyłączy kanalizacyjnych o wartości minimum: a) dla Zadnia Nr 1 - 140.000,00 zł brutto każda, b) dla Zadania Nr 2 - 190.000,00 zł brutto każda, c) dla Zadania Nr 3 - 95.000,00 zł brutto każda. Uwaga: Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedno Zadanie zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych na sumę wartości wymaganych dla oferowanych Zadań. Na potwierdzenie spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W wykazie należy wskazać, co najmniej dwie roboty budowlane spełniające wymóg określony w Rozdziale 7 pkt 7.1. ppkt 2) SIWZ - z wykorzystaniem wzoru określonego w Dodatku Nr 7 do SIWZ; Uwaga: 1) dowodem, o którym mowa powyżej jest poświadczenie lub inny dokument - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, 2) w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o którym mowa w pkt 1),

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy: a) dysponują co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą określone przepisami Prawa Budowlanego (t. j. Dz. U. z 2013r., poz. 1409) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 932) lub równoważne odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także legitymują się co najmniej rocznym doświadczeniem przy pełnieniu funkcji kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; b) dysponują co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót posiadającą określone przepisami Prawa Budowlanego (t. j. Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623) uprawnienia budowlane w specjalności drogowej z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t. j. Dz. U. z 2013r., poz. 932) lub równoważne odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także legitymują się co najmniej rocznym doświadczeniem przy pełnieniu funkcji kierownika robót w specjalności drogowej. Uwaga: Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. Na potwierdzenie spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. W wykazie należy wskazać co najmniej osoby, o których mowa w Rozdziale 7 pkt 7.1. ppkt. 3 lit. a) i b) SIWZ - z wykorzystaniem wzoru określonego w Dodatku Nr 8 do SIWZ; b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - z wykorzystaniem wzoru określonego w Dodatku Nr 10 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż: 1) dla Zadnia Nr 1 - 140.000,00 PLN, 2) dla Zadania Nr 2 - 190.000,00 PLN, 3) dla Zadania Nr 3 - 95.000,00 PLN. Uwaga: Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedno Zadanie zobowiązany jest przedłożyć dokument na sumę wartości wymaganych dla oferowanych Zadań. Na potwierdzenie spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedstawić opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wskazana w Rozdziale 7 pkt. 7.1. ppkt. 4 SIWZ z zastrzeżeniem pkt a); a) jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca zobowiązany jest przedstawić, że wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnych lub przyłączy kanalizacyjnych o wartości minimum: a) dla Zadnia Nr 1 - 140.000,00 zł brutto każda, b) dla Zadania Nr 2 - 190.000,00 zł brutto każda, c) dla Zadania Nr 3 - 95.000,00 zł brutto każda.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Dodatek Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego - z wykorzystaniem wzoru określonego w Dodatku Nr 4 do SIWZ 3) kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie przedmiarów robót - w oparciu o Dodatek Nr 6 do SIWZ, Zawartość niniejszych kosztorysów nie będzie podlegać ocenie w ramach procedury oceny ofert, a będzie traktowane jako materiał pomocniczy i będzie służyć jako podstawa ustalenia zaawansowania robót, ewentualnych rozliczeń za roboty zamienne lub w przypadku, o którym mowa w art. 145 ustawy oraz w przypadku zmniejszenia zakresu robót zgodnie z umową. W przypadku błędów lub rozbieżności pomiędzy kosztorysami ofertowymi dołączonymi przez Wykonawcę do oferty, a przedmiarami robót załączonymi przez Zamawiającego do SIWZ, tj.: np.: pominięcia którejkolwiek z pozycji przedmiaru, zmiany którejkolwiek z nazw lub ilości pozycji - Zamawiający uzna, iż Wykonawca w ramach zaoferowanej w formularzu ofertowym ceny ryczałtowej wykona zamówienie zgodnie z jego szczegółowym opisem zawartym w SIWZ z uwzględnieniem ewentualnych modyfikacji SIWZ (jeżeli dotyczy). 4) druk wykazu robót, które Wykonawca powierzy podwykonawcom - z wykorzystaniem wzoru określonego w Dodatku Nr 9 do SIWZ (Wykonawca, który nie będzie powierzał prac podwykonawcom przy realizacji przedmiotu zamówienia, nie dołącza do oferty w/w dodatku), 5) lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informacji o nie przynależeniu do grupy kapitałowej - z wykorzystaniem wzoru określonego w Dodatku Nr 11 do SIWZ; 6) dowody wniesienia wadium. 8.1.2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w Dodatku 3 do SIWZ;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.1. W odniesieniu do art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy na etapie jej realizacji w zakresie: 1) terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek wystąpienia przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które skutkują niemożliwością terminowego wykonania przedmiotu umowy, m.in.: a) niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, w tym przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, b) klęsk żywiołowych, c) zmian spowodowanych warunkami geologicznymi, terenowymi, wodnymi itp., w szczególności: odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych, d) zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, e) innych przyczyn, które skutkują niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy; 2) wynagrodzenia umownego pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; 3) zmiany terminów oraz zasad płatności na skutek wystąpienia przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 4) podwykonawców pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 5) zmian w stosunku do dokumentacji projektowej, gdy konieczność ich wprowadzenia powstała w szczególności w wyniku: a) zmiany w materiale lub urządzeniu, które aktualnie nie są dostępne na rynku z racji zmian dokonywanych w produkcji na przestrzeni okresu, jaki upłynął od czasu sporządzenia dokumentacji technicznej i przetargowej, do czasu realizacji robót objętych przedmiotem umowy, b) ujawnienia wad opracowania projektowego, o których Zamawiający nie posiadał wiedzy, a które mają wpływ na termin lub koszt realizacji przedmiotu zamówienia; c) zmiany w technologii wykonawstwa zaistniałe w rzeczywistych warunkach realizacji umowy z przyczyn niemożliwych do przewidzenia przez Projektanta na etapie sporządzenia dokumentacji technicznej, d) zmiany w prawie, wprowadzone już po wykonaniu dokumentacji technicznej w czasie realizacji kontraktu i pociągające za sobą konieczność zmian materiałowych, e) zmian w zakresie technologii wykonania elementów robót pod warunkiem przedstawienia projektu zamiennego zawierającego opis proponowanych zmian, rysunki i wycenę kosztów oraz uzyskania akceptacji projektu przez autora projektu i Zamawiającego, 6) zmiany przedstawicieli Stron na budowie pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 7) pozostałych okoliczności powodujących konieczność zmiany umowy: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, zmiana obowiązującej stawki podatku VAT, b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z realizacji przedmiotu umowy, c) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty robotami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych pozwalających na uniknięciu kolizji; 8) zmian innych postanowień umownych tylko w uzasadnionych przypadkach, których nie można przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 1.2. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej. 1.3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.ipzp.pl/urzadmiejski_przedbo
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Przedbórz Referat Infrastruktury, Rolnictwa, Środowiska i Zamówień Publicznych 97-570 Przedbórz ul. Mostowa 29 pok. nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Gmina Przedbórz 97-570 Przedbórz ul. Mostowa 29 pok. nr 1 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa przyłączy kanalizacyjnych od istniejącej sieci kanalizacyjnej w Aglomeracji Przedbórz Etap I - Zadanie Nr 1 w ilości 48 szt. zgodnie z załączonym wykazem, które swoim zakresem obejmują ulice: Korycińską, Leśną, Majową, Majową Górę, M. Konopnickiej, Modrzewiową, Poprzeczną i Radomszczańską w Przedborzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia położony jest częściowo na terenie zabytkowego układu urbanistycznego miasta Przedborza wpisanego do zabytków decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Piotrkowie Trybunalskim nr IV 5340/25/88 z dnia 02.06.1989r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Budowa przyłączy kanalizacyjnych, których celem jest odprowadzanie ścieków z budynków mieszkalnych w Przedborzu. Ścieki odprowadzane będą z budynków przez projektowane przyłącza do istniejącej sieci kanalizacyjnej o średnicy 200 mm. Przyłącza zaprojektowano z rur PVC-U kielichowych łączonych na uszczelki gumowe o średnicy 160 mm. Na przyłączach zostaną wykonane studnie rewizyjne o średnicy 425 mm z kinetą zbiorczą i kinetą przelotową, rurą teleskopową i pokrywą żeliwną D-400.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.23.24.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa przyłączy kanalizacyjnych od istniejącej sieci kanalizacyjnej w Aglomeracji Przedbórz Etap I - Zadanie Nr 2 w ilości 73 szt. zgodnie z załączonym wykazem, które swoim zakresem obejmują ulice: Kielecką, Browarną, Cmentarną, Kościelną, Krakowską, Stromą i Zachodnią w Przedborzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia położony jest częściowo na terenie zabytkowego układu urbanistycznego miasta Przedborza wpisanego do zabytków decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Piotrkowie Trybunalskim nr IV 5340/25/88 z dnia 02.06.1989r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Budowa przyłączy kanalizacyjnych, których celem jest odprowadzanie ścieków z budynków mieszkalnych w Przedborzu. Ścieki odprowadzane będą z budynków przez projektowane przyłącza do istniejącej sieci kanalizacyjnej o średnicy 200 mm. Przyłącza zaprojektowano z rur PVC-U kielichowych łączonych na uszczelki gumowe o średnicy 160 mm. Na przyłączach zostaną wykonane studnie rewizyjne o średnicy 425 mm z kinetą zbiorczą i kinetą przelotową, rurą teleskopową i pokrywą żeliwną D-400. W miejscach uniemożliwiających grawitacyjny przepływ ścieków zostaną wykonane przepompownie ścieków o średnicy 425 mm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.23.24.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa przyłączy kanalizacyjnych od istniejącej sieci kanalizacyjnej w Aglomeracji Przedbórz Etap I - Zadanie Nr 3 w ilości 32 szt. zgodnie z załączonym wykazem, które swoim zakresem obejmują ulice: Cegielnianą, Konecką, Łazicką i Żarnowską w Przedborzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Budowa przyłączy kanalizacyjnych, których celem jest odprowadzanie ścieków z budynków mieszkalnych w Przedborzu. Ścieki odprowadzane będą z budynków przez projektowane przyłącza do istniejącej sieci kanalizacyjnej o średnicy 200 mm. Przyłącza zaprojektowano z rur PVC-U kielichowych łączonych na uszczelki gumowe o średnicy 160 mm. Na przyłączach zostaną wykonane studnie rewizyjne o średnicy 425 mm z kinetą zbiorczą i kinetą przelotową, rurą teleskopową i pokrywą żeliwną D-400.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.23.24.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.