Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-24
Głuchołazy: Sukcesywna dostawa produktów nabiałowych II
Numer ogłoszenia: 16941 - 2008; data zamieszczenia: 24.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA, ul. Karłowicza 40, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4080159, fax 077 4393861.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmswia-glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa produktów nabiałowych II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów nabiałowych do SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach. Przedmiot zamówienia podzielony został na 8 części ( pakiety ). Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załącznikach od nr 1.1. do 1.8., które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.51.10.00 - Mleko Kod CPV wg słownika 2008: 15.51.10.00 - Mleko Oryginalny kod CPV: 15.54.22.00 - Ser miękki Kod CPV wg słownika 2008: 15.54.22.00 - Ser miękki Oryginalny kod CPV: 15.54.40.00 - Ser twardy Kod CPV wg słownika 2008: 15.54.40.00 - Ser twardy Oryginalny kod CPV: 15.55.10.00 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne Kod CPV wg słownika 2008: 15.55.10.00 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne Oryginalny kod CPV: 15.51.20.00 - Śmietana Kod CPV wg słownika 2008: 15.51.20.00 - Śmietana Oryginalny kod CPV: 15.54.21.00 - Ser twarogowy Kod CPV wg słownika 2008: 15.54.21.00 - Ser twarogowy Oryginalny kod CPV: 15.43.11.00 - Margaryna Kod CPV wg słownika 2008: 15.43.11.00 - Margaryna Oryginalny kod CPV: 15.53.00.00 - Masło Kod CPV wg słownika 2008: 15.53.00.00 - Masło .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie przewidziano wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie na podstawie złożonych dokumentów ( niżej wymienionych) metodą spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ; c) Oświadczenie o niezaleganiu w podatkach i opłatach w stosunku do właściwego organu podatkowego - załącznik nr 3 do SIWZ; d) Oświadczenie o niezaleganiu w składkach na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne w stosunku do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - załącznik nr 4 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmswia-glucholazy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Głuchołazach ul. Karłowicza 40 48 - 340 Głuchołazy - pokój nr 21 - Zamówienia Publiczne.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2008 godzina 11:45, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Głuchołazach ul. Karłowicza 40 48 - 340 Głuchołazy - SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kompletna oferta winna zawierać a) Formularz ofertowy - załącznik nr 1; b) Arkusze asortymentowo-cenowe - załączniki z zakresu od 1.1. do 1.8. c) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2; d) Oświadczenie o niezaleganiu w podatkach i opłatach w stosunku do właściwego organu podatkowego- załącznik nr 3; e) Oświadczenie o niezaleganiu w składkach na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne w stosunku do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - załącznik nr 4; f) Oświadczenie o akceptacji treści umowy - załącznik nr 5; g) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; h) Pełnomocnictwa dla osób nie będących właścicielami firmy lub członkami zarządu - w przypadku upoważnienia ich do podpisania oferty przetargowej ( o czym winno świadczyć pełnomocnictwo ). i) Umowę spółki cywilnej - w przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mleko 2%.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mleko 2%, 20000 litrów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ser topiony czysty bez dodatków smakowych, a 100g.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ser topiony czysty bez dodatków smakowych, a 100g, 1100 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.54.22.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ser żółty bez dodatków tłuszczów roślinnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ser żółty bez dodatków tłuszczów roślinnych, 450 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.54.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kefir a 0,4l.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kefir a 0,4l; 600 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.55.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Śmietana 18% 0,25l.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Śmietana 18% 0,25l; 700 litrów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Ser biały półtłusty.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ser biały półtłusty; 2000 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.54.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Margaryna o zawart. tłuszczu min. 60%, opak. max 1 kg.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Margaryna o zawart. tłuszczu min. 60%, opak. max 1 kg; 400 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.43.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Mix masła o zawart. min. 55% tłuszczu, opakowanie min. 200g.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mix masła o zawart. min. 55% tłuszczu, opakowanie min. 200g; 2500 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.53.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GŁUCHOŁAZÓW
- Opracowanie dokumentacji projektowej odbudowy drogi - (dz. nr 736 Bodzanów)
- Opracowanie dokumentacji projektowych odbudowy drogi łączącej DW411 z wsią w Bodzanowie, gmina Głuchołazy (dz. nr 782, 858 Bodzanów oś nr II )
- Opracowanie dokumentacji projektowej odbudowy drogi na odcinku od remizy strażackiej do elektrowni, Nowy Świętów gmina Głuchołazy (dz. nr 423/3, 376/29, 399/2, 424) wraz z odbudową obiektu mostowego
- Opracowanie dokumentacji projektowej odbudowy drogi w Biskupowie od budynku nr 8 do budynku nr 29 (dz. nr 187)
- Opracowanie dokumentacji projektowej odbudowy drogi (dz. nr 739/1, 739/2, 798, 979, 981, 995 w Bodzanowie wraz z przebudową 2 obiektów mostowych oraz budową ścieżki rowerowej)
więcej: przetargi w Głuchołazach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich do stołówki Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie przy ul. Bałtyckiej 37 a
- SUKCESYWNE DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZNYCH
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej w Świerzawie (produkty ogólnospożywcze, mrożonki owocowe i warzywne, produkty mleczarskie)
- Preparat mlekozastępczy (uzupełnienie), preparat rekombinowany białka ludzkiego, lek Mycofenolan mofetylu, leków magazynowych (uzupełnienie).
- PRZETWORY MLECZARSKIE.
więcej: Margaryna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.