eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów › Dożywianie uczniów w Szkole Podstawowej Nr 2 oraz Gimnazjum w Miechowie w czasie trwania roku szkolnego 2008/2009

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-07-23

Miechów: Dożywianie uczniów w Szkole Podstawowej Nr 2 oraz Gimnazjum w Miechowie w czasie trwania roku szkolnego 2008/2009
Numer ogłoszenia: 169425 - 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 131915 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie, ul. Sienkiewicza, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3830040 w. 19, fax 041 3832378.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie uczniów w Szkole Podstawowej Nr 2 oraz Gimnazjum w Miechowie w czasie trwania roku szkolnego 2008/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1.Przygotowanie i dowiezienie do stołówki przy szkole podstawowej nr 2 w Miechowie oś. Sikorskiego 15a, oraz Gimnazjum w Miechowie oś. Sikorskiego 15b gorącego posiłku składającego się z pierwszego i drugiego dania przez 5 dni w tygodniu z wyłączeniem dni wolnych od zajęć. 2.Gorącym posiłkiem planuje się objąć około 160 uczniów. 3.Posiłki winny być dostosowane do norm Instytutu Żywności i Żywienia dzieci i młodzieży. 4.Wykonawca zapewni: a. Realizację zamówienia zgodnie z wymogami sanepidu dotyczącymi kaloryczności i zasad dekadowych, zasad sanepidu o produkcji i wydawaniu posiłków. b. Transport gorących posiłków do stołówki w odpowiednich naczyniach (termosy) c.Porcjowanie i wydanie posiłków w naczyniach jednorazowego użytku d.Opracowanie tygodniowego jadłospisu. 5.Jednorazowe naczynia do spożywania posiłków dostarczy wykonawca i będą one wkalkulowane w koszty posiłków. Naczynia jednorazowego użytku winny spełniać wymagania ustawy o materiałach i wyrobach przeznaczonych do kontaktu z żywnością z dnia 06.09.2001 r. (Dz.U. nr 128, poz. 1408 z późn.zm). 6.Po spożyciu posiłków, wykonawca na własny koszt usunie z terenu szkoły zużyte naczynia jednorazowego użytku oraz wszelkie odpadki żywnościowe. Do zadań wykonawcy należeć będzie również utrzymywanie porządku w udostępnionych pomieszczeniach kuchni jak również jadalni. 7.Zamawiający udostępni nieodpłatnie pomieszczenia do porcjowania, wydawania oraz spożywania posiłków ( tj. stołówka przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Miechowie ). 8.Wykonawca ponosi koszty energii elektrycznej i wody zużytej przy realizacji przedmiotu zamówienia. 9.Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 2 oraz Gimnazjum w Miechowie zobowiązani są do dostarczenia Wykonawcy do końca każdego miesiąca listę uczniów którzy będą korzystać z posiłków w kolejnym miesiącu. 10.Zamawiający zastrzega, iż liczba uczniów korzystających z posiłków może być w każdym miesiącu inna, w zależności od liczby zgłoszeń. 11.Zamawiający zastrzega, iż liczba dzieci zadeklarowanych na dany miesiąc może ulec zmianie w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć np. z powodu choroby dziecka. 12.Wykonawca przed rozpoczęciem działalności zobowiązany jest do uzyskania pozytywnej decyzji zezwalającej na realizację przedmiotu zamówienia, wydanej przez właściwego inspektora sanitarnego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 4,2 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Z.H.P. ELPA Elżbieta Zdeb, Kalina Rędziny, 32-200 Miechów, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 4.20 za posiłek
  • Oferta z najniższą ceną: 4.20 za posiłek / oferta z najwyższą ceną: 6.88 za posiłek
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.