Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-06
Warszawa: Utrzymanie, remont, konserwacja i naprawa wraz z oznakowaniem i modernizacją oświetlenia dróg gminnych oraz dróg będących we władaniu m.st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów
Numer ogłoszenia: 169435 - 2012; data zamieszczenia: 06.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131223 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie, remont, konserwacja i naprawa wraz z oznakowaniem i modernizacją oświetlenia dróg gminnych oraz dróg będących we władaniu m.st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający w przedmiotowym zamówieniu przewidział 2 niżej wymienione Części zwane dalej Części lub Zadania: Nr Części zamówienia: I, Nazwa Części zamówienia: Utrzymanie, remont, konserwacja, naprawa i modernizacja oświetlenia w drogach gminnych oraz drogach będących we władaniu m.st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów; Nr Części zamówienia: II, Nazwa Części zamówienia: Oznakowanie pionowe i poziome oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego w ramach utrzymania i wdrażanie projektów organizacji ruchu w drogach gminnych oraz drogach będących we władaniu m.st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów. 1. Dotyczy Części I zamówienia: 1.1. Zakres prac objętych zamówieniem w odniesieniu do Części I obejmuje: 1) Naprawy - roboty związane z usuwaniem awarii, a w szczególności likwidacją uszkodzeń oznakowania drogowego i nawierzchni drogowych zagrażających bezpieczeństwu ruchu kołowego lub pieszego; 2) Utrzymanie - roboty związane z bieżącym wykonywaniem prac zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa i wygody ruchu; 3) Konserwację - roboty związane z wykonywaniem napraw bieżących nawierzchni jezdni i chodników bez zmiany konstrukcji nawierzchni; 4) Remonty - roboty związane z wykonywaniem prac przywracających pierwotny stan drogi, także przy użyciu wyrobów budowlanych innych niż użyte w stanie pierwotnym. 1.2. Zakres rzeczowy robót objętych zamówieniem w odniesieniu do Części I obejmuje: 1.2.1. Konserwację i remonty cząstkowe ulic na terenie Dzielnicy Ursynów na całej szerokości pasa drogowego, a w szczególności wykonywanie robót w następujących zakresach: 1) Roboty ziemne: a) roboty ziemne mechaniczne z odwiezieniem urobku; 2) Warstwy odsączające i podsypkowe i podbudowy: a) warstwy podsypkowe cementowo - piaskowe; b) podbudowy betonowe; c) podbudowy z tłucznia kamiennego sortowanego; 3) Nawierzchnie dróg nieulepszone: a) nawierzchnie gruntowe; b) nawierzchnie żwirowe i z kruszywa kamiennego; c) nawierzchnie tłuczniowe kamienne; d) nawierzchnie z płyt żelbetowych (MON); e) nawierzchnie z płyt drogowych wielootworowych; f) nawierzchnie z płyt drogowych o grubości 15 cm; 4) Nawierzchnie ulepszone: a) nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych; b) nawierzchnie z mieszanek mastyksowo-grysowych (SMA); c) nawierzchnie z kostki brukowej; d) ułożenie geowłókniny, siatki wzmacniającej; 5) Krawężniki i obrzeża: a) krawężniki betonowe na podsypce cementowo-piaskowej na ławach z oporem; b) obrzeża betonowe 30x8 cm na podsypce piaskowej; 6) Chodniki: a) chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm i 6 cm na podsypce piaskowej i cementowo-piaskowej; b) chodniki z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej; 7) Roboty rozbiórkowe: a)rozebranie i frezowanie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych z odwiezieniem gruzu; b) rozebranie nawierzchni z płyt żelbetowych MON; c) rozebranie nawierzchni z płyt drogowych wielootworowych; d)rozebranie chodników z płyt betonowych i rozebranie nawierzchni z kostki brukowej z odwiezieniem gruzu; e) rozebranie krawężników betonowych; f) rozebranie obrzeży trawnikowych; 8) Remonty cząstkowe jezdni o nawierzchniach bitumicznych z odwiezieniem gruzu: a) zabezpieczenie uszkodzonej nawierzchni; b)remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową; 9) Roboty naprawczo-konserwacyjne: a) naprawy dróg gruntowych - profilowanie z zagęszczeniem; b) ścinanie poboczy z odwiezieniem ziemi; 10) Urządzenia odwodnieniowe: a) ułożenie rur drenarskich O 100 mm i O 300 mm; b) odtworzenie rowów odparowalnych; c) oczyszczenie studni chłonnych; d) regulacja pionowa zaworów wodociągowych, gazowych, włazów kanałowych, kratek ściekowych ulicznych oraz studni teletechnicznych; 11) Wznowienie punktów geodezyjnych; 12) Opracowanie dokumentacji projektowej - drogi; 13)Modernizacja, przebudowa oświetlenia ulicznego nastąpi na postawie projektu lub ustaleń przeprowadzonych w dniu wprowadzenia na budowę. 1.3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części I: 1) Do robót Wykonawca będzie przystępował po sporządzeniu i przekazaniu przez Zamawiającego protokołu wprowadzenia: a) w protokole będzie określony zakres robót i termin wykonania; b)teren robót należy zabezpieczyć i oznakować, zgodnie z obowiązującymi przepisami; c)roboty należy prowadzić w sposób, który nie powoduje znacznych utrudnień w ruchu; d) Zamawiający przystąpi do odbioru prac nie później niż w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia odbioru; 2) Rozliczenie prac zgłoszonych do odbioru nastąpi na podstawie: a) bezusterkowego protokołu odbioru; b)zaakceptowanych przez Zamawiającego obmiarów i kosztorysów powykonawczych wraz ze szkicem sytuacyjnym. Powyższy opis określa treść załącznika nr 1 do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 6a) do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części I określają wzór umowy stanowiący załącznik nr 6a) do SIWZ, wykaz dróg gminnych stanowiący załącznik nr 7a) do SIWZ oraz stanowiący równocześnie załącznik nr 4 do wzoru umowy, wykaz dróg wewnętrznych stanowiący załącznik nr 7b) do SIWZ oraz stanowiący równocześnie załącznik nr 5 do wzoru umowy, a także: 1.Dokumentacja projektowa: Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 5ab) do SIWZ; 2.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 5aa) do SIWZ oraz stanowiąca równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy. 2. Dotyczy Części II zamówienia: 2.1. Zakres prac objętych zamówieniem w odniesieniu do Części II obejmuje: 1) Poprawę oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu; 2)Wdrażanie projektów organizacji ruchu; 2.2. Zakres rzeczowy robót objętych zamówieniem w odniesieniu do Części II obejmuje: 2.2.1. Poprawę oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie Dzielnicy Ursynów na całej szerokości pasa drogowego, a w szczególności wykonywanie robót w następujących zakresach: 1) Oznakowanie pionowe i poziome oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego: a)odnawianie oznakowania poziomego jezdni farbą chlorokauczukową i chlorokauczukową z dodatkami mikrokulek szklanych; b)wymiana oznakowania pionowego zniszczonych znaków drogowych, słupów do znaków drogowych, luster okrągłych i prostokątnych oraz słupów wygrodzeniowych, łańcuchów i pylonów oraz zapór; c)prostowanie sztyc do znaków drogowych i słupów wygrodzeniowych; d)naprawa i wykonywanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. 2)Wdrażanie projektów organizacji ruchu na terenie Dzielnicy Ursynów na całej szerokości pasa drogowego zgodnie z zatwierdzonymi projektami oraz ze szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkami ich umieszczania na drogach określonymi w załącznikach od nr 1 do nr 4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. 2003, Nr 220, poz.2181 - zał. z późn. zm.). 2.3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części II: 1) Do robót Wykonawca będzie przystępował po sporządzeniu i przekazaniu przez Zamawiającego protokołu wprowadzenia: a) w protokole będzie określony zakres robót i termin wykonania; b)teren robót należy zabezpieczyć i oznakować, zgodnie z obowiązującymi przepisami; c)roboty należy prowadzić w sposób, który nie powoduje znacznych utrudnień w ruchu; d) Zamawiający przystąpi do odbioru prac nie później niż w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia odbioru; 2) Rozliczenie prac zgłoszonych do odbioru nastąpi na podstawie: a) bezusterkowego protokołu odbioru; b)zaakceptowanych przez Zamawiającego obmiarów i kosztorysów powykonawczych wraz ze szkicem sytuacyjnym. Powyższy opis określa treść załącznika nr 1 do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 6b) do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części II określają wzór umowy stanowiący załącznik nr 6b) do SIWZ, wykaz dróg gminnych stanowiący załącznik nr 7a) do SIWZ oraz stanowiący równocześnie załącznik nr 4 do wzoru umowy, wykaz dróg wewnętrznych stanowiący załącznik nr 7b) do SIWZ oraz stanowiący równocześnie załącznik nr 5 do wzoru umowy, a także: 1.Dokumentacja projektowa: Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 5bb) do SIWZ; 2.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 5ba) do SIWZ oraz stanowiąca równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Utrzymanie, remont, konserwacja, naprawa i modernizacja oświetlenia w drogach gminnych oraz drogach będących we władaniu m.st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FAL-BRUK" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"FAL-BRUK" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- FAL-BRUK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, ul.Sarabandy 42, 02-868 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4198367,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2779000,00
Oferta z najniższą ceną: 2779000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4181348,10
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Oznakowanie pionowe i poziome oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego w ramach utrzymania i wdrażanie projektów organizacji ruchu w drogach gminnych oraz drogach będących we władaniu m.st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MP-PROJEKT Paweł Kurowski, ul.Rozwadowska 30, 03-628 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
- WIMED Oznakowanie Dróg Sp. z o.o., ul.Tarnowska 48, 33-170 Tuchów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 531464,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 506862,09
Oferta z najniższą ceną: 506862,09 / Oferta z najwyższą ceną: 872412,92
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- . Przebudowa drogi gminnej Nr 105744L w miejscowości Fajsławice
- Przebudowa ulicy Bugaja w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Wzmocnienie drogi wojewódzkiej nr 184 odc. Nowa Wieś - Bobulczyn
- Remonty ulic o nawierzchni gruntowej na terenie miasta Kalisza w 2025r.
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Budowa ekranów akustycznych w ciągu drogi ekspresowej S6 na odcinkach od km 332+553 do km 332+809 (strona lewa) oraz od km 332+771 do km 333+087 (strona lewa) - okolice węzła Matarnia w m. Gdańsk
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.