eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokDostawy sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2011-06-17

Bia³ystok: Dostawy sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku
Numer og³oszenia: 169469 - 2011; data zamieszczenia: 17.06.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Dzieciêcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Bia³ymstoku , ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 7450595, faks 085 7450595.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.udsk.umb.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawy sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawy sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku. Przedmiot zamówienia podzielony zosta³ na 6 czê¶ci (pakietów)..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.19-7, 33.14.10.00-0, 33.14.12.20-8, 33.14.13.10-6, 33.79.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 11.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • do potwierdzenia: o¶wiadczeniem o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • do potwierdzenia: o¶wiadczeniem o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • do potwierdzenia: o¶wiadczeniem o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • do potwierdzenia: o¶wiadczeniem o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • do potwierdzenia: o¶wiadczeniem o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    O¶wiadczenie o wprowadzeniu przedmiotu zamówienia do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z dnia 17.06.2010r. Nr 107 poz. 679), zawieraj±ce zobowi±zanie do dostarczenia na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego kopii aktualnych dokumentów potwierdzaj±cych zgodno¶æ oferowanych wyrobów z odnosz±cymi siê do nich wymaganiami zasadniczymi (tj. deklaracja zgodno¶ci wytwórcy oraz certyfikat jednostki notyfikowanej - je¿eli dotyczy)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Sporz±dzony przez wykonawcê wed³ug instrukcji podanej w za³±czniku nr 1 do SIWZ Formularz Oferty. 2. Je¿eli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.2) -odno¶nik 2, do oferty nale¿y do³±czyæ: 2.1. aktualny dokument lub dokumenty, z których wynikaæ bêdzie uprawnienie osoby podpisuj±cej ofertê do tej czynno¶ci, np. za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, statut spó³ki, rejestr handlowy - w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê 2.2. pe³nomocnictwo do podpisywania oferty i sk³adania ewentualnych wyja¶nieñ - w oryginale lub po¶wiadczone notarialnie lub opatrzone adnotacj± za zgodno¶æ z orygina³em, pieczêci± wykonawcy, imienn± piecz±tk± osoby upowa¿niaj±cej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie III.4.2) -odno¶nik 2 lub p. 2.1 oraz jej podpisem

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udsk.umb.edu.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Uniwersytecki Dzieciêcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Bia³ymstoku, ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Bia³ystok, Sekcja zamówieñ publicznych, pok. 60007.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 27.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytecki Dzieciêcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Bia³ymstoku, ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Bia³ystok, Kancelaria, pok. 6124.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: sprzêt medyczny jednorazowego u¿ytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Kieliszki do leków szklane - 400 szt.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.79.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 11.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: sprzêt medyczny jednorazowego u¿ytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Ok³ad ciep³o-zimno rozm. 15-16 x 25-26 cm - 30 szt. 2. Ok³ad ciep³o - zimno rozm. 5-10 x 10 cm - 20 szt.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 11.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: sprzêt medyczny jednorazowego u¿ytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zestawy do pobierania wymazów: 1. aplikator aluminiowy z koñcówk± mini z pod³o¿em agar ¿el Amies bez wêgla -600 szt. 2. aplikator aluminiowy z koñcówk± mini bez pod³o¿a transportowego- 300 szt.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 11.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: sprzêt medyczny jednorazowego u¿ytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Kaniula do¿ylna 26G z portem wykonana z poliuretanu- 11 400 szt. 2. Kaniula do¿ylna 24G z portem wykonana z poliuretanu -8 500 szt. 3. Kaniula do¿ylna 20G z portem wykonana z poliuretanu- 3 000 szt.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 11.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: sprzêt medyczny jednorazowego u¿ytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Strzykawki trzyczê¶ciowe do pomp infuzyjnych strzykawkowych a) 10 ml - 5 000 szt. b) 20 ml - 6 000 szt.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 11.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: sprzêt medyczny jednorazowego u¿ytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: kieliszki jednorazowe - 100 000 szt.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 11.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.