Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-18
Zielona Góra: Dostawa kontenerów otwartych
Numer ogłoszenia: 169478 - 2007; data zamieszczenia: 18.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Aleja Zjednoczenia 110, 65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. (068) 322-91-86, fax (068) 322-91-84.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kontenerów otwartych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego transportem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy, wraz z rozładunkiem - kontenerów otwartych niesymetrycznych otwartych o pojemności 5,5 m3, w ilości 15 sztuk. Kontenery muszą być przystosowane do współpracy z samochodami bramowymi. Kontenery będą wykorzystywane do gromadzenia i wywozu materiałów sypkich, np. gruz. Kontenery muszą być wyposażone w: - uchwyty zaczepowe zabezpieczające podczas rozładunku; - zaczepy do mocowania plandeki zabezpieczającej przed wysypywaniem się odpadów w czasie transportu. Dno kontenera należy wykonać z blachy o gr. 6 mm, ściany boczne z blachy o gr. 4 mm. Kontenery należy pomalować w kolorze pomarańczowo - ceglanym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.21.33.00 - 29.21.33.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: - nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Pzp; - spełniają warunki zawarte w art. 22 ustawy Pzp; - udzielą min 12 m-cy gwarancji na kontenery; - wykażą się realizacją wykonania co najmniej jednej dostawy o podobnym charakterze i o podobnej złożoności niniejszego przedmiotu zamówienia; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez analizę załączonego oświadczenia, oraz wymaganych dokumentów z zastosowaniem formuły: spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz oferty na zał. druku - załącznik nr 1; - opis techniczny oferowanych kontenerów (w tym rysunki, zdjęcia); - podpisany załącznik nr 2 do specyfikacji zawierający niezbędne oświadczenia; - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców na zał. nr 3; - dokumenty potwierdzające, że dostawy wykazane na załączniku nr 3 zostały wykonane należycie - aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego przy Al. Zjednoczenia 110, pok nr 101.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2007 godzina 08:00, miejsce: Ofertę należy złozyć w siedzibie zamawiającego Al. Zjednoczenia 110 pok. nr 101.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Kompleksowa dostawa i dystrybucja energii elektrycznej dla Archiwum Państwowego w Zielonej Górze
- Przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego z utworzeniem Indywidualnych Planów Działania
- Remont drogi wojewódzkiej nr 158: Zadanie nr 1 - m. Gralewo na odcinku od km 8+897 do km 9+732; Zadanie nr 2 - m. Goszczanowo na odcinku od km 28+526 do km 29+119.
- Remont przepustu drogowego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 305 w miejscowości Łęgoń
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. "Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego" w podziale na części
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1193F w m. Podmokłe Małe w kierunku m. Laski
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.