eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Roboty budowlane przy remoncie i ulepszeniu pomieszczeń biurowych w budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży w Słupsku, ul. Młyńska 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-18

Słupsk: Roboty budowlane przy remoncie i ulepszeniu pomieszczeń biurowych w budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży w Słupsku, ul. Młyńska 2
Numer ogłoszenia: 169487 - 2007; data zamieszczenia: 18.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej, ul. Młyńska 2, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8424001, fax 059 8426092.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kmpsp_slupsk

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Komenda Miejska PSP.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane przy remoncie i ulepszeniu pomieszczeń biurowych w budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży w Słupsku, ul. Młyńska 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie publiczne powyżej 14.000,00 Euro a poniżej progów unijnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.61.21 - Obiekty straży pożarnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełniają wymogi art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku należy złożyć oświadczenie - Formularz Nr 2, b) wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia dostarczą ofertę sporządzoną wg załączonego do SIWZ wzoru - Formularz Nr 1, c) wykonawcy, którzy dostarczą informacje o kwalifikacjach i doświadczeniach podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie w czasie realizacji robót - Formularz Nr 3, d) wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie i przygotowanie fachowe. Wykonawcy powinni przedstawić informacje o wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i złożonością robotom budowlanym stanowiący przedmiot zamówienia - Formularz Nr 4. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku należy również złożyć dokumenty potwierdzające (referencje), że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. e) wykonawcy, którzy przedstawią stosowną informację na temat liczby podwykonawców i procent powierzonego im zadania - formularze nr 5,6 f) zamawiający odrzuci ofertę (zgodnie z art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych), jeżeli: - jest niezgodna z ustawą; - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny; - wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. g) o odrzuceniu oferty zawiadomieni zostaną równocześnie wszyscy wykonawcy (zgodnie z art. 89 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Formularz oferty Nr 1 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisów do rejestrów lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 4) aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześnie niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 - 4 i art. 24 ust. 1, 2 z wykorzystaniem wzoru - Formularz Nr 2 7) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - Formularz Nr 3, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. Wykonawca musi uwzględnić niżej postawione wymagania w zakresie nadzoru technicznego: a) kierownik budowy: - posiadający dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w zakresie ogólnobudowlanym, - należy załączyć kopie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych osób przewidzianych do kierowania robotami. Dla osoby o której mowa w pkt. a należy dołączyć kserokopię zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony do odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 8) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania oraz dokumentów potwierdzających (referencji), że roboty te zostały wykonane należycie - Formularz Nr 4, 9) Wykaz podwykonawców z określeniem części zamówienia, które wykonawca zamierza im powierzyć Formularz nr 5 10) Stosowne oświadczenia o gotowości współpracy podwykonawców przy realizacji zamówienia Formularz nr 6 11) zaakceptowany i podpisany projekt umowy (pieczątka, podpis) Załącznik Nr 7 do SIWZ 12) wypełniony przedmiar robót (kosztorys ofertowy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Gwarancja - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kmpsp_slupsk

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej ul. Młyńska 2 76 - 200 Słupsk strona internetowa: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kmpsp_slupsk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej ul. Młyńska 2 76 - 200 Słupsk.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.