Ogłoszenie z dnia 2016-08-01
Oświęcim: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn.: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1897K ul. Polna w Polance Wielkiej
Numer ogłoszenia: 169487 - 2016; data zamieszczenia: 01.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. (033) 8449600, faks (033) 8449619.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego pn.: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1897K ul. Polna w Polance Wielkiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1897K ul. Polna w Polance Wielkiej - w granicach istniejącego pasa drogowego, polegająca głównie na: - remoncie istniejącej nawierzchni jezdni poprzez: frezowanie, położenie warstwy wiążącej, ułożenie geosiatki, położenie warstwy ścieralnej, - regulacji istniejących rowów odwadniających drogę, - odnowie, uzupełnieniu poboczy tłuczniem. Zakresem przedmiotowego zamówienia został objęty odcinek od skrzyżowania z ul. Słoneczną/Południową (wraz z tarczą skrzyżowania) do DW 949. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają odpowiednio załączniki do zaproszenia, tj.: a) dokumentacja projektowa; b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (ST); c) przedmiar robót. Warunki realizacji robót określają odpowiednio: wzór umowy oraz ST stanowiące załączniki do zaproszenia. Ogólna charakterystyka: - Inwestycja zlokalizowana jest na działkach ewidencyjnych nr: 2841, 2891/7, 171, 173, 174, 3062/20, 175/3, 3301, 175/4, 175/5, 175/6, 175/2, 3161, 179, 178/1, 178/2, 3303, 178/3, 568/5, 568/7 - Jednostka ewidencyjna: 121307_2, Polanka Wielka; Obręb ewidencyjny: Nr 0001, Polanka Wielka. - Droga (jednojezdniowa, dwupasowa, dwukierunkowa o nawierzchni asfaltobetonowej). - Zakres inwestycji zgodny jest z ustaleniami zawartymi w treści planu zagospodarowania terenu. KDZ3 - teren dróg publicznych klasy Z (zbiorcze). Zamawiający dokonał zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych. Przekazanie placu budowy nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić roboty zgodnie z Prawem budowlanym, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, polskimi normami, sztuką budowlaną oraz przepisami bhp i innymi odnośnymi. Jeżeli dokumentacja techniczna, przedmiar robót lub ST wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie, która z kolei będzie podstawą do podjęcia decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Budowlano - Drogowo - Mostowe DROG-BUD Franciszek Fryc, ul. Zamkowa 3, 34-116 Spytkowice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 178807,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 119107,06
Oferta z najniższą ceną: 119107,06 / Oferta z najwyższą ceną: 119107,06
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający ma prawo w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. Zamówienie podstawowe pn.: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1897K ul. Polna w Polance Wielkiej zostało udzielone, na podstawie umowy Nr: SZP.273.17.2016 z dnia 11.07.2016 r. - Wykonawcy: Franciszek Fryc Przedsiębiorstwo Budowlano - Drogowo - Mostowe DROG - BUD, ul. Zamkowa 3, 34-116 Spytkowice. Szacunkowa wartość zamówienia uzupełniającego wynosi 178.807,32 zł, co stanowi 42.829,13 euro i jest to 30,56% szacunkowej wartości zamówienia podstawowego (585.056,91 zł). Zakres zamówień uzupełniających został określony w Ogłoszeniu o zamówieniu Nr: 66135 - 2016 z dnia 02.06.2016 r. oraz w SIWZ.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Przebudowa ul. Chopina w Oświęcimiu
- Modernizacja pomieszczeń I piętra w budynku gminnym w Rajsku przy ul. Edukacyjnej 9
- "Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu oświęcimskiego oraz Miasta Oświęcim w 2025 roku w zakresie utrzymania nawierzchni oraz urządzeń odwadniających"
- Przebudowa z rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania piwnic budynku biurowego wraz z rozbudową instalacji wewnętrznych c.o., elektrycznej na działce nr 2204 w Oświęcimiu przy ul. Berka Joselewicza 5
- BUDOWA BLOKU OPERACYJNEGO I PRZEBUDOWA FRAGMENTU BUDYNKU GŁÓWNEGO SZPITALA POWIATOWEGO W OŚWIĘCIMIU WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA ORAZ NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" wraz z budową lodowiska stałego z dodatkową funkcją rolkowo-wrotkarską przy SP 5 w Oświęcimiu
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont zatoki autobusowej "Działkowa" przy ul. Borowskiej we Wrocławiu.
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg i chodników w Kętrzynie
- Remont ulicy Sienkiewicza w Pionkach
- Budowa przedszkola i żłobka w Raszkowie z siedzibą w Pogrzybowie (Etap I budowa żłobka)
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z sięgaczami w miejscowości Blachownia - Ostrowy II część tłoczna z przepompownią oraz odcinkami grawitacyjnymi
- "Przebudowa drogi gminnej nr 130405C w miejscowości Flantrowo gmina Janowiec Wielkopolski"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.